Studio Avalanche si dalo za cíl učinit ze Solís vizuálně atraktivnější místo.
Možná že prodeje Just Cause 4 nejsou takové, jaké vydavatel očekával, ale to zjevně tvůrcům ze studia Avalanche nebrání v další podpoře. Na podrobnosti ohledně placených DLC si musíme ještě počkat, nově však vývojáři přiblížili, jakým způsobem hodlají zlepšit základní hru, zejména po stránce vizuálu, který je často kritizován a označován jako kvalitativní sestup ve srovnání s třetím dílem.
V první řadě nás čekají opravy spojené s vegetací, jež zahrnují lepší dohlednost, potažmo mizení objektů blízkých kameře, nebo korektní stíny, které vrhá vegetace v pralese středního rozsahu, a to bez ohledu na vzdálenost ve vztahu k Ricovi. Zdaleka nejvíce změn ale očividně potká vodu, na níž se koneckonců snáší největší kritika. Tvůrci připravují také lepší viditelnost, řádné barvy nebo korektní zobrazování vodní hladiny, světelných paprsků a ambientního osvětlení, to všechno při pohybu pod vodní hladinou. Zlepšení čeká také vodopády nebo utváření pěny a vln. Pod hladinou navíc bude možné pozorovat hejna ryb.
V Avalanche hodlají zapracovat také na stabilitě Just Cause 4, hraní v rozlišení 4K na konzolích a nastavení a projevy anti-aliasingu. To všechno ve jménu snah zlepšit celkovou grafiku hry a udělat z jihoamerické země Solís, v níž se Just Cause 4 odehrává, vizuálně přitažlivější a co možná nejhezčí lokalitu.