Zpět na článek

Diskuze: Ken Levine není fanda dialogů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec mi to nevadí že bude méně dialogů ono když hlavní postava nemluví vůbec víc se do ní hráč vžije jako kdyby on byl součástí příběhu než když ho vyruší hláška " Come get some" xDDDD, to už pak má pocit že hraje spíš fakt film než kdyby byl součástí děje ale je to jen můj názor v nějaké hře se to hodí v nějaké zas naopak.

drumfil
drumfil
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to já jsem zas rád. Čim míň dialogů, tim víc si zahraju nemusim hry typu mass effect, nechci film ale hru

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že těch dialogů už v prvním Bioshocku nebylo mnoho. Bylo zde však mnoho holotapes (pásek) , ze kterých se člověk dozvěděl spoustu příběhových informací. Pokud něco v tomto duchu zachovají i zde, tak mi absence dialogů nebude zase tolik vadit.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna BioShock je přímo ukázkou toho, že vizuál dokáže všechno!

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To částečně dokázal už v prvním Bioshocku...

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je snad první informace ohledně Infinite, ze které nemám úplně pozitivní pocit.

Reklama
Reklama