Ken Levine není fanda dialogů
Novinka Ken Levine není fanda dialogů

Ken Levine není fanda dialogů

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

6

Ačkoliv hlavní hrdina Bioshock: Infinite nebude němým ťulpasem, Levine stále nepřišel na chuť konverzacím.

Reklama

„Vždycky je lákavé nechat herní postavy mluvit,“ nechal se Ken slyšet. „Většinou když procházíme nějaký level vždycky někoho napadne co by tam měla postava říct.“

„Vzato kolem a kolem je to ale nejméně efektivní způsob jak ve hře sdělit nějakou informaci. Zvukové spojení s hráčem nikdy není tak silné jako to vizuální.“

„Dialog je proto nesmírně omezený, mimo jiné i tím, že vše musíte sdělovat postupně a v předem stanoveném pořadí. To u obrazových vjemů neplatí.“

„Tam naopak můžete hráče zasypat bezpočtem informací a nechat ho aby se s nimi popral sám a nějak si je v hlavě utřídil. Je to mnohem intenzivnější.“

„Co největší část příběhu se proto snažíme odvykládat vizuálně. Ne vždycky se nám to podaří, ale je to tak nějak náš cíl.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama