Kinect v detailech aneb jak to vlastně funguje
Novinka Kinect v detailech aneb jak to vlastně funguje

Kinect v detailech aneb jak to vlastně funguje

Michal Maliarov

Michal Maliarov

2

Britský vydavatel Play.com se pochlubil neoficiálními specifikacemi pohybového ovládání Kinect, které vedou ke spekulacím, že si na Kinectu najednou zahrají pouze dva hráči. Senzor sice rozpoznává až šest postav, zaměřuje se však na pohyby pouze dvou aktivních.

Reklama

Dalším zajímavým detailem je mapovací hloubka s rozlišením pouhých 320 x 240 oproti té z PrimeSense, kde bylo označeno až 640 x 480. Vypadá to, že Microsoft lehce upustil od rozlišení, což by také znamenalo, že i citlivost rozpoznávání částí těla byla zredukována.

Zatímco Microsoft stále nepotvrdil specifikace, Play.com se dušuje, že informace pocházejí přímo od výrobce. Níže naleznete plný výpis serepetiček Kinectu:

Senzor

- čočka pro rozpoznání barvy a hloubky

- mikrofon pro hlasové ovládání

- senzor pro manuální upravování citlivosti

Šířka pohledu

- horizontální úhel: 57 stupňů

- vertikální úhel: 43 stupňů

- fyzický náklon: 27 stupňů

- senzor hloubky: 1,2 m – 3,5 m

Datový stream

- 320 x 240: 16-ti bitový hloubka při 30fps

- 640 x 480: 32-u bitová hloubka při 30fps

- 16-ti bitové audio / 16 kHz

Systém kosterního sledování

- sledování šesti osob, z toho 2 aktivní hráči

- sledování 20-ti pohybových bodů na hráče

- funkce mapování aktivních hráčů k avatarům Xbox Live

Audio Systém

- Xbox Live Party chat a integrovaný hlasový chat ve hrách (vyžaduje účet Xbox Live Gold)

- potlačování echa pro kvalitnější snímání

- rozpoznávání jazyka v několika světových jazycích

Kinectu se dočkáme v listopadu letošního roku. Těšíte se?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama