Kojima učinil přítrž spekulacím, Death Stranding vyjde na PS4
Death Stranding Novinka Kojima učinil přítrž spekulacím, Death Stranding vyjde na PS4

Kojima učinil přítrž spekulacím, Death Stranding vyjde na PS4

LakilukCZ

LakilukCZ

18

Nebude to titul pro další PlayStation. Dále se pak rozpovídal o tom, proč už nechce dělat hororovou hru.

Reklama

Tým Hidea Kojimy momentálně pracuje na vnitřní logice a testování různých rámců hry Death Stranding. Hlavním cílem pro tento rok je naplnění herního světa, který bude otevřen. Vypadá to, že se gameplay ukázky jen tak nedočkáme. Velká škoda, avšak je to pochopitelné. Vývoj začal teprve nedávno.

Kojima si také velmi pochvaluje výběr Sony jako vydavatele. Měl prý několik nabídek, jednu dokonce až ze Spojených arabských emirátů, ale pouze Sony byla ochotná dát mu absolutní svobodu ve tvorbě hry. Jako příklad pak uvedl nahého Normana Reeduse v úplně prvním traileru. Spousta firem by to mohla zamítnout, ale Sony tak neučinila.

Datum vydání Death Stranding zatím neznáme, troufneme si odhadovat konec roku 2018 nebo klidně až rok 2019, uvidíme.

​Proč už nechci dělat horory

​​​​Jak jistě všichni víte, Hideo Kojima pracoval na hře ze světa Silent Hillu. Demo P.T. naznačovalo, že by mohlo jít o skvělou hororovku. Po aféře Kojima vs. Konami však z projektu bohužel sešlo.

​V rozhovoru pro IGN Kojima potvrdil, že ​​ aktuálně na žádné hororové hře pracovat nechce, důvod je velmi prostý, snadno se vyděsí a měl by zlé sny.

„Vyděsím se velmi snadno, proto je pro mne daleko snazší vymyslet něco děsivého, vím totiž, co je děsivé,“ podobně jako on to prý mají i mistři svého oboru Alfred Hitchcock a Steven Spielberg.

„Nejefektivnější způsob jak někoho vyděsit, je ukázat mu něco trošku vybočujícího z normálu, ale zároveň něco co bude vidět na první pohled. Zmatete tím mysl a osoba, která to vidí nebo hraje, se tak stane nervózní.“

„Strach z neznáma je dalším dobrým příkladem. Vezměte si Bungee Jumping, pokud skočíte podruhé, nikdy to nebude tak strašidelné jako napoprvé. Dalším dobrým příkladem může být první Vetřelec. Dokud vidíte jen mihotající se kousky příšery, neznáte její tvar a bojíte se. Po odhalení si však řeknete, vždyť to přece tak strašidelné není,“ uzavřel povídání Kojima.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama