Evergreen posledního roku se opět opakuje.
Six Days In Fallujah je připravovaná hra, která zachycuje události druhé bitvy o Fallúdžu během války v Iráku v roce 2004. Autoři slibují realistické FPS, jenž vzniká ve spolupráci s veterány a přímými účastníky bitvy, deklarovaná je tedy i historická přenost. Celou dobu vývoje ji však doprovází smůla a dlouhé odkládání. V roce 2009, kdy autoři hru oznámili, se na ní vzhledem k tehdy poměrně čerstvému tématu snesla taková kritika, že se nakonec vydavatel Konami rozhodl financování projektu zrušit a Six Days in Fallujah položit k ledu.
Na začátku letošního roku přišla nečekaná zpráva a hra dostala znovu zelenou. Reinkarnovaná verze hry měla původně spatřit světlo našich televizí a monitorů ještě letošní rok, ale nový vydavatel oznámil, že to tak nakonec nebude. Generální ředitel vydavatele Victura, Peter Tamte, zprávu okomentoval na oficiálních stránkách hry a následně na se příspěvěk objevil i na jejich Twitteru.
Oficiální vyjádření zní takto:
„Bylo jasné, že zpracovat skutečné příběhy ve vysoké kvalitě bude vyžadovat více lidí, kapitálu a času, než jsme měli k dispozici. Zdvojnásobení kapacity našeho týmu je jen jednou z mnoha věcí, které děláme, abychom zajistili, že Six Days in Fallujah přinese vojenským střílečkám nový druh taktiky a emocionální hloubky."
Six Days In Fallujah se přesouvá na čtvrtý kvartál příštího roku. Pokud se opět nic nepokazí, tak by se hra mohla kolem října a prosince 2022 objevit na PC a konzolích.