Zpět na článek

Diskuze: Korporace Irdeto koupila protipirátskou ochranu Denuvo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩

Hmm dobrý nápad. Zkusím napsat ještě Seagatu.

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

kdyz si kamos kupoval nove PC dostal k zakladni desce kupon na DOOM ten me dal kupon uz byl sice prošlý a nefungoval tak sem napsal na ASUS a obratem me poslali novy

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @carhrozny

Ne aktivace byla do února. Já aktivoval hru 24. 1

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2018 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Alza predávala u nás grafiky s touto hrou ale vocher bol už po uplynutí tej doby na jeho použitie resp tesne pred uplynutím a ativácia prišla už po uplynutí doby. Viem, že to pár ludí kritizovalo ale Alzu to netrápilo.

Netýka sa to aj teba?

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @weskerumbrella

Kupoval jsem disk u Alzy. Na svém profilu alzy mám ve hrách Assasina s klíčem který je nefunkční pro uplatnění přímo v Uplay. Je jej třeba zadat přímo na té stránce pro Assassin's Creed® Origins [ odkaz ]

Tam se přihlásím.

Zadám klíč.

Zadám datum nákupu a obchod.

Následně mě přišel email úspěšné aktivace s pobídkou že mě hra čeká na mém Uplay účtě.

Hra ale nikde. Ubisoft a ani Alza se mnou nekomunikuje.

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
4. 2. 2018 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Jasně. . ten kod se ti objeví na stránce reddem u Ubisoftu. . ne v klientovi. . tam pak zadáš ten kod manuálně...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @weskerumbrella

Postupoval jsem přesně podle návodu.

[ odkaz ]

Přišel i email potvrzující aktivaci ale na Uplay hra nikde.

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
4. 2. 2018 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Jak jsi postupoval by mě zajímalo. Já dostávám hry k HW běžně a nikdy jsem neměl žádný problém. Chyba bude na 99% u tebe.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To já jsem hru dostal zadarmo k hardwaru ale hra se mi stále neobjevila po aktivaci na mém účtu. Podpora Ubisoft a toho obchodu na mě asi ser3. Žádná odezva.

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
3. 2. 2018 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen upozorňuji, že jsem si hru koupil hned první den vydání na PC. Takže jsem zvědav, jestli mi Ubi lhalo, že ochrana nemá vliv na výkon mého PC.

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
3. 2. 2018 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ASSASSINS CREED ORIGINS-CPY tak teď jsem zvědavej na srovnávací testy výkonu ! ! ! Jak to Denuvo nezatěžuje PC natolik aby to bylo znát na plynulosti hry ! !

lara
lara
Level 2 Level 2
25. 1. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @carhrozny

oceňuji tento přístup [ odkaz ] žádné POJEBANÉ DENUVO a další HOVNA

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2018 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @lara

! .... . ne pirát ne protože pro sebe už to stejně dávno už crackli.... "

Toto na Denuvo moc neplatilo. Piráti hry s Denuvom hrali vždy neskor ako vyšli aj keď 4. 0 bola prelomená skoro hneď. Dnes Denuvo nahodilo verziu 5. 0 takže 4. 8 je síce pár dní prelomená ale v podstate sa ide odznova.

lara
lara
Level 2 Level 2
24. 1. 2018 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

pc využít to ano to souhlasím ALE NA PRÁCI či hry které mají smysl a ne na nesmyslné ochrany které zákazníka pobouří než aby to něčemu pomohlo člověk který má rozum si minymálně ubisoftí hry nekoupí kvůli vm protect co se týče denuva je také velmi agresivní a kdo tedy trpí ? ne pirát ne protože pro sebe už to stejně dávno už crackli tak aby si to mohli zahrát si myslím tak že v konečném důsledku trpí poctivý zákazník a jeho hardware

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm osobně se divím že by AC: Origins nezvládla i Pentium 4 s HT na 4GHz. Proč? Protože v té hře nic není. Není zde žádná fyzika, žádná destrukce, trapna AI...

Vše je otázkou implementace API a enginu. Dnes jsou vývojáři líni používat HW knihovny. Vše je SW s akcelerací max.

Takový STALKER nebo poslední AvP mělo minimální vytížení na CPU ale brutální nároky na GPU.

Nasvícení, stíny a textury má zpracovávat GPU. Taky záleží jestli je použit Forward Rendering nebo Deferred Rendering.

S tím kolik je tu HW knihoven ať už na CUDA, Direct Computing, . . , či OpenCL se dívím že vůbec nějaká to CPU potřebujeme na hry. Neurální (AI) jednotky už jsou v Titanu posledním. Čili je to otázka času kdy odpadne AI pro výpočty CPU. Fyzika se taky dá dělat na GPU.

Když to shrnu tak CPU potřebujeme na louskání ochrany a lenost vývoje vývojářů. Technologie tu byla už před deseti lety. Jen se na to všichni vysraly. Polygonovou struktůru taky dávno nemusíme užívat. Můžeme renderovat v atomech s indexací.

SW začíná být enormně komplexní a s neurálními sítěmi to jen poroste. Už dávno jsme tu měli mít jednotný a otevřený kód pro všechny. Když jsi každý dělá svoje tak to stojí fůru prachů všech. Tolik věcí padlo vniveč díky podělané licenci apod.

Kdyby tenkrát AMD koupilo PhysX tak jsem mohli dnes být někde jinde apod.

Ochrana taky krásně hraje do karet všem. tedy krom zákazníkům. MS a Sony díky tomu uměle maže rozdíl výkonu konzol vs. PC. HW prodejci PC komponentu nutí kupovat nový a novy HW. Vše je to jedna promyšlená strategie aby se udržel tzv. "Money Flow".

PC někdy aji trpí tím že se rozseká kód hry na moduly a te se následně emulují aby si vývojáři usnadnili prací. Tedy nerekompilovaly celý kód.

Na závěr tedy je těžké říci jaký by měl být onen zlatý standart kvality grafiky vs. nároky na výkon. Tedy všechni můžeme být naprosto mimo.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
24. 1. 2018 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ja s xeonem a 1080 tez nemam problem, ale pokud se ukaze ze ma kompilat denuva a ubiochrany znatelny vliv na vykon slabsich sestav, tak to problem proste je a bojkot je na miste. . taky nemam zajem na tom, abych kupoval kazdy druhy rok vykonnou grafiku. . hrani se pro me stalo okrajovou zabavou a investice v radech tisicu kvuli ochrane je trochu mimo. .

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 1. 2018 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

Tak to napíšu stručněji. Pokud se ukáže že hra bez ochran jede furt stejně tak ok a klidně si to koupím ale pokud bude bez té ochrany výkon znatelně lepší tak nasrat a tohle prostě podporovat nebudu. Proč by měl být postižen platící zákazník. Končím s debatou.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
24. 1. 2018 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Nianeth

Už se do toho nějak motáte, ne? Nejdříve Denuvo, teď už do toho micháte i bugy? ! VMProtect+Denuvo je prostě další stupeň ochrany. S tím výkonem jsem jenom reagoval na Vás, že to zbytečně zatěžuje PC = menší výkon ve hře. Prostě si jenom chcete rýpnout do této ochrany i když tu jsou hry, které běží mnohem hůř i bez ní. Já jsem se vám snažil vysvětli, že PC se má využívat (k čemu jinak kupovat výkonné komponenty) a že pokuď to s tou ochranou nebude tak tragické, že graficky stejná hra pojede bez toho na např. 60fps a s tou ochranou na 30fps, tak to nemá cenu řešit! A zrovna AC: O i Wildlands jsou relativně dobře optimalizované hry, když jedou i na tak starých procesorech s fps +-60. I na starších/slabších grafikách ty hry neběží úplně špatně.

Taky bych raději hry bez těchto blbostí, ale to by se za chvíli na PC nic nevydávalo, protože by to těm studiím nestálo za ty peníze. A ano, W3 neměl ochranu, koupilo si ho hodně lidí, ale kolik lidí si ho taky zpirátilo? To budou větší čísla, než kolik Ubisoft prodal všech AC her dohromady, řekl bych, to samé určitě i GTA V. Dneska prostě poserete nějakou sérii a důvěra je v háji a i když potom vydáte super hru, málokdo ji koupí. A když už ji někdo odehraje díky warezu, tak jenom malé procento z těchto pirátů si tu hru koupí. Tak si ji díky té ochraně koupí i ten, co by to zpirátil, kdyby vyšel crack do pár dní od vydání.

Nianeth
Nianeth
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

Tady ale nejde o Denuvo jako takové. Vlastním hry, které jsou Denuvem ochráněné, i když je daná verze již prolomena. Nejsem jistá nakolik je protipirátská ochrana nutná, chápu, že to ty společnosti dělají. (Zaklínač nám ukázal, že absence ochrany u dobré hry neznamenají mizerné prodeje) . Nicméně neexistují důkazy a ani podezření, že by to výrazně ovlivňovalo vytížení systému. Tady jde o kombinaci s VMProtect. A to NEMÁ VLIV na hru samotnou (pokud mi dáš důkaz, že to zajišťuje vyšší FPS, méně bugů, lepší grafiku apod. sklapnu, ale všichni víme, že to není ten případ) . VMProject jen zatěžuje počítač. Optimalizace je také problém, hodně se na špatné optimalizaci nadává. Ale není to problém nějakého přebytečného softwaru, ale lenosti tvůrců, nedostatku času při vývoji nebo jen, že se to tvůrcům prostě nepovedlo. To samé se řeší u bugů. Ale jak píšu. VMProject neovlivňuje kvalitu hry a nejspíše to zbytečně zatěžuje počítač. Tak proč to v té hře mít?

Ale dobře. Nechávám Ti toto vítězství.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
24. 1. 2018 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak jestli je 4 roky starý CPU, který se po bazarech určitě půjde dát sehnat levně, High End, tak prosím. Ale jak tu sám píšeš - nemajetní. Ti, co nemají peníze nazbyt si asi nekoupí levný porcesor a k tomu výkonnou herní grafiku = budou mít adekvátní GPU k CPU, takže jim nějaké omezení může být ukradené, protože by stejně o moc fps výš nešli. Takže já stále nechápu, kde je ten problém? I ta 4 roky stará i5 víceméně nebrzdí GTX 1060, takže opět bezpředmětné a platí to, co jsem psal níže. A AC: Origins není jediná hra, kterou bude ten CPU omezovat, viz třeba GTA V, kde i5-4690k jede na 80% v prázdném městě, při nějaké přestřelce už jede CPU na 100%. A to vám nevadí, protože tam není Denuvo, i když je ta hra graficky o několik tříd horší a to jede na cca 70fps s GTXx 1070 a i5-4690k. To je rozdíl +-15fps u her, které jsou si graficky a živým světem na míle vzdáleny a když si snížite detaily, tak AC: O bude stále vypadat lépe a poběží na stejné fps.

Nianeth
Nianeth
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

Jak vidím, že jakákoliv snaha o vysvětlení problému věci je zbytečné. Neustále se tu oháníš se zde high-end technikou. Ale pointa je jinde. Ne všichni jsou tak majetní, aby si mohli dovolit kupovat si neustále nové a nové komponenty. Kdyby vysoké systémové požadavky byly v důsledku horší optimalizace, nebo to odpovídalo podobě, nikdo by ani necekl. Ale tady jde o to, že se ukazuje, že je to v důsledku protipirátské ochrany, která na hru samotnou nemá sebemenší vliv. Kdy se něco takového objevilo u jakékoliv hry, mluvilo by se o tom. Hodně. Ale tento krok jako první udělal Ubisoft a proto se řeší Ubisoft.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
24. 1. 2018 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Já se svoji přetaktované GTX 1070 taky v některých hrách doháním 1080. To není nic neobvyklého, ale i tak se koukni, že ty GPU se nudí, protože je brzdí procák. I přes to jsou FPS 50+. U 1080Ti je dokonce průměr 65fps. Takže kde je problém? Hratelné to je a na většině herní mapy to poběží 60fps, případně snížit detaily, protože třeba v Alexandrii mi ty FPS dropovaly i pod 60 a to procák nebyl pořádně využít, ale grafika jela na 100%. I když pravda, já to hrál v 2560x1080px, ale i tak. Na 4 roky starý CPU, v tom videu, to je dobrý výsledek. Takže kde je nějaké to omezování, díky kterému nejde hru hrát? Kdo bude tak blbý a k tomu procáku si koupí něco jiného, než GTX 1060, která i u tohoto CPU jede na cca 100%? Maximálně ten, co má v plánu nový CPU, ale takový ví, že ten jeho aktuální je už starý a nebrečí v diskuzích u nových her. A nebo ten, co se nevyzná, ale to už je opět jenom jeho problém, vždy se je kde zeptat, co nejlépe k čemu koupit.

Vždyť i Battlefield 1 dropoval na 40fps na některých mapách na i7 6700K @4. 6GHz + GTX1070, a mluvilo se o tom? Ne, protože to nebyla hra od Ubisoftu.

Kdyby Denuvo bylo u Witchera, GTA atd, tak nikdo ani nepípne. Nebo jo, ale stejně si to koupí.

EDIT: No jo, akorát že i7 je o dost výkonnější a navíc má 8 vláken. Navíc komponenty se mají využívat. Nebo to jako když jede procák na 100% je už špatně? Takže když to vezmu takhle, tak když mi hra žere 100% výkonu GPU, tak ji nebudu hrát, protože využívá grafiku na plno? Můj názor je takový, že požadavky jsou adekvátní a pokuď to běží +-60fps i na 4 roky starém procáku, je to v pořádku.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 1. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

[ odkaz ] podívej se na fps ve městě. Trochu divný že tam dává 1080 stejnej výkon jak 1070 ne ?

[ odkaz ] Tady je i7 vs i5 se stejnou kartou. Místama rozdíl aji 20 fps což je dost. To ho má dokonce aji přetaktovanej na 4. 5

Pointa toho je že to prostě nadměrně zatěžuje procesor a to by mě jako platícímu zákazníku vadilo

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
24. 1. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to jako jaký i5? 5 let starý? Schálně jsem teď kouknul na YT na nějaká ty videa pro cca 3 a míň let staré i5ky a všechny tu hru utáhnou v pohodě na +-60fps. Teda pokuď je k tomu adekvátní grafická karta, že jo. A chtít po nějakém starém procáku, aby byl pořád dostatečný i nyní je jako chtít ať mi na 5 let staré grafice všechno jede na ultra. A takové ty kecy, "ostatní hry mi na tom jedou dobře" si můžete nechat pro sebe. Která hra (kromě Wildlands) má takový velký a živý otevřený svět se skvělou grafikou? Ne, Witcher 3 rozhodně nemá lepší grafiku a tak živý svět.

lara
lara
Level 2 Level 2
24. 1. 2018 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Nianeth

souhlasím je to HNUS a biti jsou poctivý hráči

Reklama
Reklama