Krakowiak z Techlandu o rozdílech Dead Islandu a Dying Light
Dying Light Novinka Krakowiak z Techlandu o rozdílech Dead Islandu a Dying Light

Krakowiak z Techlandu o rozdílech Dead Islandu a Dying Light

Jan Kalný

Jan Kalný

12

Nedávno oznámený zombie projekt z dílen Techlandu, Dying Light, se vynořuje na povrch. Bystrým očím však neuniklo, že se to možná od Dead Islandu až tak neliší.

Reklama

Nová zombie hra od Techlandu, o které jsme vás informovali zde, může vypadat jako dost vylepšený Dead Island, ale co je na tom pravdy?

Pravda je, že Dying Light je vyvíjen stejným týmem (nebo je minimálně složen ze stejných klíčových vývojářů), který pracoval na původním Dead Island i na jeho pokračování s podtitulem Riptide. Jeden z redaktorů Game Informeru měl tu čest si promluvit se zaměstnancem Techlandu.

„Doufám, že všichni vidí, že se snažíme všechno postavit na zcela jiném základu,“ řekl Błażej Krakowiak z Techlandu. „Zombie jako žánr je obrovský, ne jenom díky své popularitě, ale i díky svému potencionálu. První Dead Island byl dobrý příklad, protože to bylo pro lidi nečekané. Máte krásné menší hry jako The Walking Dead a tak dále, a tak dále, ale v zombie hrách je pro nové nápady stále spousta místa a cítíme, že můžeme udělat něco jedinečného a zajímavého. V tomto případě začal vývoj na hře už na začátku roku 2012 s původním Dead Island týmem. Po vydání první hry jsme chtěli udělat něco daleko většího a lepšího. Ne tím, že bychom rozšířili původní hru, ale vytvořením úplně nové značky s úplně jiným zaměřením. V tomto případě se jedná o Dying Light, novou značkou, která nemá s Dead Island nic společného. Samozřejmě jsme tedy použili některé prvky, které jsme se naučili z vývoje Dead Island.“

„Free running (parkour) je pro nás jeden z prvků přežívání. Tohle není něco, díky čemu se postavy předvádí, tohle je něco, co pomůže lidem přežít, a věříme, že to může zombie žánru velmi prospět.“

Když přišla řada na otázku, jak moc bude hra opravdu o přežívání v otevřeném světě, podobně jako v DayZ, odpověděl následovně.

„Nemyslím si, že bychom zašli až tak daleko. Přemýšlíme, že bychom možná přidali nějakou úplně hardcore obtížnost. Ale základ hry staví na něčem jiném, takže to prosím neberte jako slib. Jsme si samozřejmě vědomi tohoto 'survival trendu', ale Dying Light bude primárně akční-survival hra. Ta hra musí být skvělá při hraní. Nechceme potrestat hráče jenom proto, že si včas nesežene dostatek vody. Nechceme, aby celé dny trčeli ve svých přístřeších a obvazovali si nějakou ránu, nebo tak něco.“

Dying Light je sotva oznámeno a i přesto, že je podle slov vývojáře už vlastně více jak rok ve vývoji, ještě se toho může hodně změnit. Více si hru prohlédneme až na letošní červnové E3, nechme se překvapit. Dying Light vyjde na PC, současné i next-gen konzole, a to v příštím roce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama