Limit si budete moci odstranit, pak ale můžete vidět podivné věci týkající se fyziky a zombíků. Podle producenta to bude jízda.
Hardwarové nároky PC verze Dead Rising 3 naznačovaly, že by hra mohla běžet při 60 snímcích za sekundu. Bohužel se tak nestane. Capcom potvrdil, že ve výchozím nastavení bude pracovat při 30fps. Za vše může omezení herního enginu.
Během prezentace na E3 to odhalil producent Jon Airhart, který podotkl, že hráči budou moci odstranit zámek FPS pomocí vhodných úprav, výsledek ale může být všelijaký.
,,Při odstranění zámku FPS možná uvidíte některé podivné věci týkající se fyziky nebo zombíků. Pokud se ale chce někdo pobavit a vidět, co by to udělalo, může se do toho pustit. Můžete odstranit limit, pak ale půjde o šílenou jízdu.”
Jeden z vývojářů na fóru NeoGAF následně odhalil, že hlavním problémem jejich enginu je technologie. Nemají prý mnoho zdrojů. Podle něho je obtížné upravit engine, aby hra mohla bez problému běžet při 60fps.
Jednoho dne se k tomu jistě dostanou, ale to až to bude vyžadovat nějaký projekt určený pro novou generaci konzolí. U PC verze to bohužel není taková priorita vzhledem k nákladům, které by se nemusely vrátit.
I přesto dotyčný slibuje, že PC verze Dead Rising 3 bude fungovat lépe než Xbox One verze. Zejména vzhledem ke stabilní frekvenci snímků za sekundu, neměly by tak být k vidění propady, které provázely Xbox One verzi.
Dead Rising 3 využije Steam a vyjde letos v létě s vylepšenou grafikou a vyšším rozlišením textur.