Zpět na článek

Diskuze: Launch trailer na Minecraft RTX

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

stylar
stylar
Level 34 Level 34
20. 4. 2020 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já mám sice RTX2080 Super a hodně her i s podporou RT a i ten Minecraft mám, ale nic s RT nehraju, protože mám 4k monitor a na RT ve vyšším rozlišení je ta karta hodně slabá, možná bude slabá i ta RTX3080 pokud teda nebude mít násobně vyšší počet RT jednotek, nebo se dá hrát v nižším rozlišení fullHD při DLSS je vlastně 540p, tak ještě aby to nejelo plynule na grafice za 20+ táců

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dělal jsem na to video. Ani nějak nedoporučuju lidem co nemají aspoň 2070 se s tím zdržovat: https://www.youtube.com/watch?v=Ifpb7jLtgzQ Celej slavnej Ray Tracing, kdyby se radši začli využívat pořádné grafické enginy jako je Cryengine, Unreal Engine, Unity a né podobné modifikace tipu Ray Tracing, kde vám Nvidia ukáže ,,budoucnost´´ herní grafiky. Jako já vám nevím, ale příjde mi to trochu přes čáru. Co je na tom Ray Tracingu tak extra ? Jen pár světel navíc a sebere to tolik FPS ? Je to akorát marketingový tahák nic jiného. Já tu kartu kupoval, kvůli výkonu, ale tohle mě prostě štve. Předvádí pokrok v technologii, kterou s tím jak to chodí měli předvést max až tak za 5-10 let. Radši výkonější čipy pro 4K, než nějaký paprky navíc... Takovej The Division 2 jsou taky slušné grafické orgie. Starej Crysis 3. I ty Call of Duty vypadají lépe, než Minecraft s RTX.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 4. 2020 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel S DLSS 2.0 to běží rozumně. A k tomu zbytku komentáře... Nejen, že tě nikdo nenutí raytracing používat, ale ta karta kterou jsi si kupoval kvůli výkonu, určitě má vyšší výkon při vypnutém i zapnutém RT než předchozí generace. Takže když nedokážeš ocenit přínos RT, tak si to nech prostě vypnutý. Samozřejmě záleží na implementaci RT, ale redukovat to na "pár světel navíc" je naprostá hloupost. A i "kdyby se radši začli využívat pořádné grafické enginy jako je Cryengine, Unreal Engine, Unity", tak pomocí kovenčních rasterizačních technik nedokážeš posunout nasvícení a odrazy na takovou úroveň. Odrazy s použitím screen space reflections budou vždycky mít ten viditelný okraj, který skočí na ošklivou cube mapu. Bounce lighting uvidíš maximálně pokud se ho designér levelu rozhodne napodobit a nikdy nebude dynamický.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Hra má sice DLSS 2.0, ale k čemu ti, když mi to udělá mazaninu s rozlišení ? No osobně si myslím, že je spousta her, která dokáže překvapit kvalitou stínů a odrazů bez RT. Mě jde jen o to, že je zbytečně náročný, kde to nejde hrát na 60FPS ani v Minecraftu, jak to pak má vůbec někdy fungovat v normálních hrách ? Ale každej má na to hold jinej názor. Můj je ten, kterej jsem tu už zmínil. Naprosto zbytečná technologie, která tahá z lidí akorát prachy a předvádí něco co by grafické enginy zvládli v pohodě.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 4. 2020 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mazaninu z rozlišení? Na první pohled to ani nepoznáš a některé veci vypadají lépe než v nativním rozlišení. Navíc když si zapneš hru v nativním a k tomu TAA nebo tam máš rekonstrukci pomocí checkerboardingu, tak máš horší artefakty při pohybu než jakékoliv nedokonalosti co má DLSS. https://www.youtube.com/watch?v=YWIKzRhYZm4 V normálních hrách nemusí implementovat RT ve stejném měřítku. Minecraft je celý path traced a to má samozřejmě dopad na výkon. Jestli chceš vidět realističtější implementaci pro AAA hru, tak si stáhni Neon Noir od Cryteku. https://www.youtube.com/watch?v=efOR92n9mms "předvádí něco co by grafické enginy zvládli v pohodě" - tady se právě pleteš. Zvlášť co se týče odrazů a bounce lightingu toho, co dokáže raytracing nedosáhneš. To je prostě vlastnost screenspace technik, kterou nezměníš. A nemluvím konkrétně jen o RTX od nvidie. Například to demo od Cryteku je API agnostic a běží i na starých GCN grafikách od AMD. (Samozřejmě ne nějak zvlášť dobře.)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 4. 2020 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Co je na tom dobré je, že vývojáři mohou přestat vytvářet několik map textur při různém nasvícení a podobných blbostí, kde ray tracing šetří hodiny práce. Navíc ten Minecraft s tím vypadá fajn. Zakoupil jsi první generaci těchto grafik, je celkem pochopitelné, že všechno ještě nebude v topu. DLSS je další věc, která využívá tensor cores. Konečně vyhlazování, které: 1. vypadá o dost lépe než FXAA 2. nežere výkon jako MSAA 3. a není tak rozmazané jako TAA I see this as an absolute win. Na 4K se ti většina na PC vykašle. 1080p nebo 1440p s vysokou obnovovací frekvencí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Za mě TAA vypadá mnohem kvalitněji.

DedEd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to stejnak kouzelný jak kvůli zakoupenému detailu od Nvidie musí všichni platit za RTX který stejnak tadytomu ani v jinej dalších hrách není takle přínosný jak se tvrdí . oni si prostě patentují větší level detailu (stínu , odrazu či textury ) a nazvou to rtx či hbao a plaťte nám love za něco co je úplne normalní , plus to neubira skoro výkon ale tak mi vám ho uměle zbrzdíme ať máte zase pocit toho že si kupujete něco co je potřeba něco co je dražšího a něco co vám dělá dobře na egu a mi z toho máme miliardy hahahaha .... a pak si jezdí na hawai . kort hodně dobrej kšeft .

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 4. 2020 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DedEd "oni si prostě patentují větší level detailu (stínu , odrazu či textury )" Absolutně netušíš která bije. Je lepší o dané věci něco vědět, než budeš rozhlašovat nesmysly. Nemusel bys pak vypadat jako takový hlupák.

DedEd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty textury sou stejnak porad hnusny . Jakej je problem udelat normalni textury aby to aspon trosku nejak vypadalo .

Mong

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A k tomu vsemu je treba vlastnit jeste i zakladni windows 10 verzi Minecraftu

Reklama
Reklama