Deathclaw na vás v Goodsprings čekal cíleně.
Fallout: New Vegas je dodnes považován za jeden z nejlepších dílů série Fallout, což není překvapivé. Jeho tvůrcům se podařilo vytvořit něco, co je ve své podstatě velmi blízké prvním zástupcům této značky, což komunita dokázala ocenit. Josh Sawyer je jakožto hlavní designér jednou z výrazných tváří tohoto díla, díky čemuž má samozřejmě velký vhled do toho, jak probíhal vývoj. Stejně jako někteří další veteráni herního průmyslu i on nyní přichází s vlastní videotvorbou, v níž odkrývá více o projektech, na nichž pracoval.
Prostor tentokrát věnoval také Fallout: New Vegas, u něhož se rozhovořil o řadě detailů. Mimo jiné došlo také na balanci. Podle Sawyera je jeho výtvor v porovnání se Skyrimem či Falloutem 3 výrazně náročnější záležitostí, což chtěl hráčům dát vědět už krátce po vkročení do herního světa. Způsob, který k tomu zvolil, byl velmi specifický. Blízko startovní lokace Goodsprings totiž umístil smrtící deathclawy, supermutanty a také cazadory. Zkrátka a dobře, výběr tuhých nepřátel schopných zhýčkaným hráčům slušně nakopat zadnici byl před nepozorné postaven už v úvodu.
Sám Sawyer komentoval formování balance a obtížnosti ve hrách takto: „Obtížnost je víc než jen vyladění hodnot zbraní, poškození a zásahových bodů nestvůr a podobně. Je to víc než to. Chování, prostředí, je tu spousta věcí, které do toho vstupují.“ Sami si můžete vyzkoušet, jak náročný byl Fallout: New Vegas, na PC.