Zpět na článek

Diskuze: LEGO Star Wars III: The Clone Wars – Síla legendární stavebnice

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wofi
Wofi
Level 1 Level 1
1. 8. 2011 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší jsou ty veliké bitvy

lunest warior
lunest warior
Level 1 Level 1
2. 7. 2011 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobrá lego hra 👍 👍 👍

rupak
rupak
Level 1 Level 1
1. 5. 2011 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

super konečně nový lego hrozně sem se na něj těšil doufám že si pořádně zapařim na obrázcích to vypadá dobřě ale štve mě že nejsou pořádný komba 😠

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrndo Stíny Mindoru mi prosím nepřipomínej. Mám je sice v knihovně, ale knihu jsem dočetl pouze do půlky a pak jsem došel k názoru, že autor se nejspíš musel naprosto zbláznit. Popis Luka Skywalkera jako ambiciozního frajírka je sice na tu bodu uvěřitelný, ale to je asi tak všechno. Jinak Nový řád jedi je naprosto výborný. Skutečně je jako kladivo, které najednou rozbije celou iluzi hrdinů bez bázně a hany, jejihž čistota nutí i ty nejlepší imperiální jednotky střílet trochu mimo, aby je náhodou nezabili a nevysloužili si tak tvrdou kritiku od diváků. Je to surovější, Vongové jsou skvěle popsaní a celá sága se příjemným tempem sune kupředu. Zahn to sice není, ale i tak je třeba brát v potaz, že prvotní vektor (celkem příhodný název pro knihu, která udala další směr pokračování celého universa) psal Salvatore a to není zrovna béčkový spisovatel. Ostatní se pak celkem slušně chytli (až se mi chvílema nechce věřit, že to psali různí lidé) a rozjeli nádherný příběh. Jsou i lepší SW knížky, ale rozhodně je to dobré odpočinkové čtení a člověk při něm vyrůstá z toho krásného vesmíru, kdy dobro vždy zvítězí nad zlem. Dalo by se to označit za takového toho Kyla Katarana, který sice používá sílu, má světelný meč a tak nějak se hlásí k řádu jedi, ale není nasáklý hromadou morálních principů a věčně nebloumá nad tím, zda je morálně správné rozsekat něco na malinké kousíčky (nejlépe nějakého otravného rodiana) .

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: Po pravdě, já zatím Nový Řád Jedi trochu odsuzoval, z počátku mě to vůbec neoslovilo a na poměry Star Wars se mi to zdálo až moc přiškrcené za vlasy (stejný pocit mám dodnes i z knížky Luke Skywalker a Stíny Mindoru, pořád mi vrtá hlavou co měl sakra znamenat ten tavenec) , ale vzhledem k tomu jak o tom nadšně básníš, asi tomu dám druhou šanci, každopádně souhlasím s tím, že by to chtělo konečně přeložit další 2 knížky o Darthu Baneovi, a hlavně časem i všechno co vyjde v rámci The Old Republic. První knížku Fatal Aliance jsem si sice sehnal v originále, ale prostě to není ono. Jak to tak ale vypadá, pár let ten překlad asi potrvá

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Carle další díl filmový díl z období hvězdných válek už být nemůže, pač ho není kam nacpat a takový film by pouze způsobil další zmatek v universu a časové ose. Jinak Ale série nového řádu Jedi je naprosto úžasná (zvláště když vezmeme v potaz to, že jí netvořil jeden autor a prostě se navazovalo vždy na toho předchozího) a já taky hltám každý nový díl. Sice se jí dá vytknout ta ztráta původního ideálu hvězdných válek ohledně vždy vyhrávajícího dobra, ale na druhou stranu spousta knižních novel prostě vyrostla a ukázala vesmír Hvězdných válek v jeho surovější podobě. Rychlost vydávání Egmontu je ale skutečně na zaškrcení, ale zase jim musím blahořečit za opětovné vydání původní Zahnovi triologie. Teď by ještě mohl konečně vyjít druhý a třetí díl triologie Darth Bane a byl bych celkem happy. Sice mi chybí první díl triologie o zakládání akademie jedi, Přízrak minulosti a triologie o Hanu Solovi, ale jinak mám snad všechno, co u nás kdy vyšlo .

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Film asi určitě už nebude...A to mě strašně mrzí taky jsem hodně velkej fanoušek Star Wars, když jsem byl o pár let mladší sjížděl jsem všechny ty filmy pořád dokola... A i teď pořád čtu knihy a nemůžu se dočkat až konečně budou všechny knihy mapující období války s Vongama a následnou situaci přeložené do češtiny...Štve mě, že to nějak dlouho trvá, kniha byla napsána v roce 2002 a do češtiny je přeložena v roce 2010. . ale co se dá dělat...

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně ale mě třeba Clone Wars vůbec nevadí mám ho rád jaké je. Jasně je tam tolik chyb že se o tom dají napsat rovnou tři knihy takzvaná trilogie chyb ale má to furt pro mě to SW kouzlo a pokud nebude další filmovej díl je to promě zatím to nejlepší co si ze svět a SW mohu vychutnat.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se nikdy nebojím prosazovat vlastní názory, obzvláště pokud nejde o nic závažného, kde to nesmrdí žalobou. Temní jedové byli ale spíše jedinci narození a vyhmátnutí po likvidaci řádu jedi. Momentálně mně totiž nenapadá žádný, který by byl o moc starší, než byl Luke Skywalker. To je ale vedlejší debata a nesouvisí s problémeme toho, že Clone wars je z pohledu na časovou osu SWček někde trochu mimo realitu .

Pro-Sek
Pro-Sek
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nutně potřebuji světelný meč - v MHD už je nějak těsno...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: Ano, těch útoků na Coruscant bylo později víc, bral jsem to z pohledu období všech šesti filmů, což je přeci jenom základ všeho, a co se týče Temných Jediů, já bych jim neříkal ani "malí učedníci", pro mě jsou to prostě přeživší Jediové sloužící jako loutky v rukou Palpatina, ale jinak naprosto se vším souhlasím a jsem rád, že se najde někdo kdo sdílí můj názor a nebojí se ho tak otevřeně prosazovat

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo k těm útokům na hlavní planetu pokud budeme počítat od epizody jedna. První byl skutečně v třetí epizodě hvězdných válek a mezi tím separatisté na hlavní planetu nikdy přímo nezaútočili a samotný útok byl pouze krycím manévrem pro udržení tajemství ohledně toho, že Palpatin je vlastně hlavní padouch. Další útok se odehrál až v době invaze rebelů po zničení druhé hvězdy smrti (tuším že to bylo něco okolo jednoho roku po jejím zničení) a po něm pak následovali další útoky. Ke konečnému dobití hlavní planety nové republiky došlo až o mnoho let později, kdy na planetu zaútočili Vongové .

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrndo to pravidlo jednoho mistra a ejdnoho učedníka tak úplně neplatí. Dalo by se sice polemizovat o tom, do jaké míry se jedná o přímé učedníky a do jaké míry o osobní agenty, ale napšíč vztahem Sidious/Vader bylo hned několik postav ovládajících sílu všeobecně pokládaných za takové malé učedníky a sithové s nimi nikdy nezacházeli zrovna nejlépe. Dooku mohl mít učednici a někde v průběhu seriálu jí mohli jednoduše odkrouhnout, ale u toho Anakina to jednoduše možné není jak z důvodů, které si vyjmenoval, tak z důvodů osobních, kdy by Anakin asi dost těžko rozdýchával, že mu zlikvidovali padawanku. Samotný seriál má těch nesrovnalostí ale celou další hromadu, která by se dala rozebírat díl od dílu a dokonce by jsme se dostali i na některé technické nesrovnalosti .

Radek Patarák
Radek Patarák
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

děkuji za objasnění a pokud vím tak žádný druhý útok během všech filmů nenastal.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Carle nejsem si jistý, zda jsem tě pochopil správně, ale samotná nová verze clone wars seriálu je totální šílenost a naprosto rozkopává universum té doby. Autoři vůbec nebrali v potaz zbytek universa a narvali si tam všechno, co je v dané chvíli napadlo (a ještě ukradli design Starcraftovských wrathů...) . Z pohledu pravověrného fanouška, který má doma třicet tři knižních novel a románů, dohrál většinu Star wars her a ságu zná zpaměti je to jednoduše humus a já se s Cvrndovým názorem plně ztotožňuji. Ta sága je kult a je třeba k ní podle toho přistupovat a Clone wars rozkopává jeden daný úsek časové osy jako by to bábovičky na pískovišti...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krocan: Ale s radostí, sice jsem to popisoval už pod recenzí Clone wars Adventures a preview LEGO Star Wars III, ale když jde o obhajobu víceméně obecné pravdy, tak to klidně zopakuji. Zaprvé, Anakain Skywalker, jenž nebyl NIKDY jmenován mistrem Jedi, má najednou v průběhu klonových válek učednici Ahsoku Tano. Nejde ani tak o to, že už je na čerstvou padawanku v dost pokročillém věku nebo že o ní není v Epizodě III ani zmínka, jde prostě o to, že Anakin, jenž je sám padawan, má vůbec učedníka. Dále je to nájemná lovkyně Asaajj Ventress, která je pro změnu učedníci Hraběte Dooku, což je blbost vzhledem k tomu, že Darth Sidius/kancléř Palpatine za každou ucenu hájí pravdilo dvou zavedené Darth Banem, tedy jeden mistr a jeden učedník. Ani víc, ani míň. Asajj sice začínám jakž takž tolerovat, protože jí v seriálu nakonec Sidious rozkázal zabít, ale i tak. Další věcí si nejsem úplně jistý, každopádně to je vyobrazeno v LEGO Star Wars III takže to asi bude i v seriálu, a to pozemní invaze na Coruscant. Jediný útok na hlavní město Republiky proběhl na začátku Epizody III, a to navíc Separatisté zůstali akorát v atmosféře, ale znova říkám, tímhle si nejsem úplně jist. No a pak je tu třeba ještě obecný pohled na Republiku jako nejhodnější z nejhodnější, a na Separatisty jako neeeejvětší padouchy a zlosyny, přitom v podstatě celý příběh nové filmové trilogie, resp. jeho vyvrcholení, se nese v takovém duchu, že to není tak úplně pravda. Víc se asi nemá cenu rozepisovat, ale dofuám, že jsem ti jasně objasnil, jaké jsou ty nesrovnalosti

Radek Patarák
Radek Patarák
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon seriál jsem neviděl ale filmy ano, mohlby jsi mi trochu naznačit druhy těch nesrovnalostí s původními Star Wars? ?

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Carljack: Právě že já to psal stylem že si to myslím já, nemluvím za všechny fanoušky, a navíc, já píšu že je blbina seriál the Clone Wars, ne Star Wars jako takové. On si totiž málokdo uvědomuje, že mezi seriálem a skutečnými Star Wars je ohromný rozdíl. A pokud jsi ty stejně jako já SKUTEČNÝM fanouškem, nebo aspoň příznivcem původních Hvězdných Válek, tak to snad pochopíš. Oproti tomu co píšeš to totiž většina fandů vidí stejně jako já. Seriál The Clone Wars prostě není žádné Star Wars, to by se jeho tvůrci nejdřív museli držet reálií celého universa

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh docela hnusný mluvit za všechny.... Napsat že je Star Wars hovadina si myslíš jen ty ale né fanoušci SW jak znám CSWU a další weby (Jsou The Clone Wars z pohledu fanouška Hvězdných Válek stejný brak jako seriál, ) fakt docela ujetí to takhle psát jen jsem si to přečetl a už se mi nechce do celé recenze - fuj.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělá recenze. Clone wars seriál sice nemá smysl komentovat (ono to ani při zvedajícím se žaludku při pomyšlení na tuhle šílenost nejde) , ale ta hra vypadá dobře a lego je prostě lego a ten naprosto jedinečný humor to jistí .

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
18. 4. 2011 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu hru na 100% kupuju

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
18. 4. 2011 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já tuhle hru prostě zbožn´uju

Reklama
Reklama