Levine odmítl pohybové ovládání v novém BioShocku
Novinka Levine odmítl pohybové ovládání v novém BioShocku

Levine odmítl pohybové ovládání v novém BioShocku

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

3

Ken Levine, designer BioShock Infinite, kategoricky odmítl začlenění podpory pohybových ovladačů. K třetímu rozměru je ale shovívavější.

Reklama

"Představte si, že byste hráli BioShock a bylo by to jako 'Chcete zachránit Little Sister, zatřeste rukou doleva. Chcete ji vysát, zatřeste rukou doprava,'" rozohnil se Levine v interview pro Play.

"Můžete si na obal hry nalepit, že podporujete třeba Move, ale hráči budou vědět, že jde v podstatě o podvod. Nikdy jsem to nechtěl do projektu začlenit jen proto, že by z toho marketingové oddělení bylo nadšené."

"S 3D je to ovšem trochu jiné. Je to něco, čemu jsem mnohem otevřenější. Netvrdím, že ho do hry určitě přidáme ale je to zajímavý směr, kterým se lze vydat."

"Narozdíl od filmů totiž nejde pouze o jiný přístup k výrobě. Hry jsou ve své podstatě 3D. Pokud už se k něčemu takovému ale odhodláte, musíte si být jisti, že dokážete potenciálním zájemcům nabídnout něco speciálního."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama