Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem
Speciály Článek Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

Martin Cvrček

Martin Cvrček

17

Hodnotíme všechna placená rozšíření Mafie 3. Mohou nějak obohatit neslavný základ původní hry? Končíme s přídavkem <strong>Znamení časů.</strong>

Reklama

Verze hry použitá pro hodnocení DLC: PC

„O mrtvejch jenom v dobrym, to je zásada každýho gangstera,“ prohlásil před dávnými časy Tom Angelo z první Mafie. Třetí díl od studia Hangar 13 by se svým způsobem dal za mrtvého považovat. Pro většinou fanoušků série šlo o velké zklamání, pro velkou část méně zainteresovaných hráčů spíše o průměrnou městskou akci. Časté a dost výrazné zlevňování hry zase dělá dojem, jako by i sám vydavatel měl potřebu rozhlásit do celého světa, že o Mafii 3 není takový zájem, jak se čekalo. Přesto je hra nadále podporována, mimo jiné trojicí placených přídavků. Už od jejího vydání v mé mysli klíčila otázka, jestli mohou placené DLC rozporuplný dojem z prvotiny Hangaru 13 nějak zlepšit. Proto jsem se rozhodl nedbat na Tomovu poučku, protože koneckonců nejsem gangster, a postupně zhodnotím všechny přídavky třetí Mafie, abych zjistil, jestli tvůrci tentokrát udělali něco lépe nebo jestli jde jen o další zklamání.

Přidej, kotě! (Faster, Baby!)

Datum vydání: 28. 3. 2017 / Cena: 14,99 €

Publikováno 30. 3. 2017

První DLC vás zavede do městečka Sinclair Parish, které se nachází jihozápadně od New Bordeaux. Zde se musíte za pomoci jisté Roxy, dcerou kontaktu Lincolna Claye s přezdívkou Hlas, vypořádat s místním šerifem Beaumontem. Pan šerif je totiž nejen pěkný slizoun, ale i učebnicový rasista, který chce mít ze Sinclair Parish město jen pro bílé občany. A během vykonávání této snahy se nebojí zabíjet neozbrojené civilisty. V základu vás tedy čeká prostý příběh o likvidaci jednoho padoucha, ale podobně jako v základní hře platí, že i tak jednoduchá zápletka stačí. Děj Přidej, kotě! totiž nabízí nejen kvalitní cut-scény, ale i několik zajímavých postav v čele s Roxy. Sice na první pohled vypadá jako Cassandra 2.0, ale zdání klame. Tahle postava mi připadá mnohem zajímavější než Lincolnova poručice z původní hry.

Příběhu a zúčastněným postavám zkrátka není pořádně co vytknout. Ani děj základní Mafie 3 však nebyl z nejhorších, takže v tomto ohledu není DLC žádným překvapením. Hratelnost a obecně herní náplň je ale jiná věc. V tomto případě se tvůrci naštěstí znatelně polepšili. Ty tam jsou stále se opakující úkoly. Všechny mise, které Přidej, kotě! nabízí, jsou dostatečně variabilní a mají skvělý spád. DLC sice nemá s mafiánskou tématikou takřka nic společného, ale mise zkrátka dokážou zabavit. Hlavní roli tentokrát hrají automobilové honičky, ale dojde i na nějaké ty přestřelky a kradmý postup nebo na nový typ úkolu, spočívající v likvidaci obecního majetku za pomoci auta či střílení za jízdy. Je to hodně primitivní záležitost, ale světe div se, při přejíždění, rozjíždění či srážení stánků, budek, billboardů a dalších objektů jsem se docela dobře bavil.

Naštěstí nejde o jedinou novinku spojenou s hratelností. Za jízdy lze nově vyhazovat určité typy výbušnin, což je spíše maličkost, která by měla být už v původní hře, a u cesty jsou občas k dispozici pasti, které po zásahu zbraní zatarasí cestu autům jedoucím za vámi. Během řízení lze také dočasně zpomalit čas, což se hodí hlavně během honiček. Jde o poměrně šikovný prvek, jenomže dělá dojem, jako by byl vyloženě obšlehnutý z GTA V. Nechci tvrdit, že Rockstar něco takového vymyslel, ale zpomalení času za jízdy v Mafii 3 je jednoduše po všech směrech totožné s Franklinovou schopností v GTA V. Dokonce je přiřazené stejné klávese. To snad nemají v Hangaru 13 toho srovnávání se slavnějším žánrovým kolegou dost? Vážně musí v hráčích probouzet pocit, že z něj musí vykrádat některé herní prvky? Jak se zdá, asi ano.

Součástí přídavku je dále samopal s tlumičem MK 1020, dva nové kostýmy nebo auto Lassiter Nightcrawler. Samopal a obleky neurazí, zatímco Nightcrawler je dost dobře ovladatelné, hezky vymodelované a příjemně rychlé žihadlo, které se hodí nejen při zmíněném ničení různých objektů. Pak tu máme nášlapnou minu, která dokáže za správných podmínek udělat dobrou paseku, ale zároveň dělá z už tak hloupých nepřátel, jejichž tragikomická umělá inteligence se samozřejmě nezlepšila, ještě větší pitomce. Protože když hodíte minu na zem během plížení a nalákáte protivníky jejím směrem, samozřejmě na ni šlápnou, i když ji mají vyloženě na očích. I když kdo ví, třeba v oblasti Sinclair Parish prší miny tak často, že je místní obyvatelé už ani nevnímají. Dokonce nevnímají Roxy, když vás výjimečně doprovodí při plížení. I když ji mají strážní přímo na očích, nijak nezareagují.

A samotná mapa Sinclair Parish? Nejde o kdovíjak rozsáhlou lokalitu, ale na její zpracování si nemohu příliš stěžovat. Městečko obklopené loukami a farmami je dostatečně pestré, v některých ohledech se liší od New Bordeaux a jeho bažin a navíc v něm najdete spoustu skokánků a ramp. To je jediná věc, která kazí jinak dobrý dojem ze zpracování Sinclair Parish, protože se leckdy zdá, že je celé městečko vlastně jen jakýmsi parkem. Na spoustě míst bijí rampy do očí, nehodí se tam a nebýt toho, dala by se nová část mapy považovat za vyloženě autenticky zpracované prostředí.

Jakmile si tohle všechno osaháte a vyzkoušíte, nezbývá než se pustit do vedlejší činnosti v podobě pěstování marihuany. Na první pohled jde o zajímavou aktivitu. Máte k dispozici doupě, v němž lze spravovat obchod s vámi vypěstovaným zbožím. Můžete zasadit nové rostliny, křížit různé odrůdy, za pomoci peněz vylepšovat doupě a proces růstu, na některých místech na mapě lze najít nové typy rostlin, a jakmile vám něco vyroste, snadno zvolíte, v jaké čtvrti New Bordeaux se bude vypěstovaná marihuana prodávat. Problém je, že na růst rostlin musíte často čekat příliš dlouho. Jakmile něco zasadíte, musíte si jít po svém a za nějaký čas se vrátit. A tak pořád dokola.

Jestli už máte tak jako já základní hru dohranou, tento fakt má za následek, že v mezičase prostě nemáte co dělat. Už proto, že k pěstování marihuany se dostanete až ke konci přídavku, takže ani jeho obsah nemůže to čekání, které likviduje jakýkoliv potenciál téhle novinky, vyplnit. Za aktivní prodej marihuany vás sice čeká odměna v podobě dodávky, ale ta vážně nevynahradí nutnost dlouhého, nudného a opakovaného čekání na dokončení neméně nudného procesu. Největším problémem tohohle DLC je však jeho délka. Všechny mise lze absolvovat za necelé dvě hodiny a pak už se můžete jen věnovat tomu nudnému pěstování marihuany nebo bezcílnému průzkumu Sinclair Parish a jeho okolí.

Přesto by se dalo říct, že je Přidej, kotě! do určité míry krok správným směrem. Příběh opět nezklamal a tentokrát dokážou zabavit i jednotlivé mise, už proto, že jde o lineární záležitost, jejíž vývoj není podmíněn plněním stereotypních činností. Povedlo se také auto Lassiter Nightcrawler, několik dalších novinek, které dokážou zpestřit některé herní prvky samotné Mafie 3, a zpracování Sinclair Parish (když pominu absurdní množství skokánků). Jeho atmosféru moc nekazí ani mizerná technická stránka hry, kterou samozřejmě nemůže žádné DLC zlepšit. Bohužel tu zároveň máme trestuhodně krátkou herní dobu, dále zpomalení času, které dělá dojem, že bylo sprostě okopírováno z GTA V, a nudné pěstování marihuany, byť zcela dobrovolné.

Je to vážně škoda, protože tentokrát Hangar 13 dokázal, že když se zaměří na lineární zážitek, dokáže vytvořit něco, co zabaví nejen příběhem, ale i herní náplní. I když jde stále o něco, co se značkou Mafia nemá mnoho společného. Kdyby bylo DLC delší, tvůrci se vykašlali na pěstování marihuany a místo toho nabídli zajímavější vedlejší aktivitu, která by dokázala rozumným způsobem protáhnout herní dobu, nebál bych se Přidej, kotě! označit za dost kvalitní expanzi nepříliš kvalitní hry. Výsledkem je však jen většinou zábavný, ale příliš krátký přídavek.

Hodnocení: 6/10

Na kameni kámen (Stones Unturned)

Datum vydání: 30. května 2017 / Cena: 14,99 €

Publikováno 31. 5. 2017

Zatímco přídavek Přidej, kotě! se zaměřoval na zcela nové postavy, v příběhu DLC Na kameni kámen hraje hlavní roli agent John Donovan, kterého můžete znát z původní hry. Podle mého názoru jde o nejlepší postavu, jakou Mafia 3 představila, takže zaměření na něj znamenalo největší naději na to, že se tentokrát dočkáme opravdu zajímavého dodatečného obsahu. Což se také podařilo. Donovan prakticky nesleze z obrazovky a je hlavní, vtipnou a dost zářivou hvězdou, v první řadě se ale jeho prostřednictvím rozehrává poutavý příběh sahající až do éry vietnamské války a k muži jménem Connor Aldridge. Bývalý Donovanův rival se totiž znenadání objevil v New Bordeaux, a tak musí věčně hláškující agent s pomocí Lincolna Claye přijít na to, o co Aldridgovi jde, a zmařit jeho plány.

Jako obvykle jde o dost přímočarý příběh a jako obvykle bohatě stačí a je velmi dobře zpracován, čemuž napomáhají tradičně kvalitní cut-scény a také nové postavy (mimo Aldridge je to hlavně lovec odměn Marshall). Nejen že je děj povedený, ale navíc vás zavede do zcela nových míst. Zprvu navštívíte nové lokality na území města New Bordeaux, které vás nejspíš neohromí, ale rozhodně nemůžu říct, že by byly špatně zpracované. Hlavní je ale tropický ostrov, na který se dostanete ve finálních fázích přídavku. Jedná se o účelovou mapu, která slouží jen k odvyprávění části přídavku Na kameni kámen, takže nečekejte možnost se sem později vracet a kochat se džunglí. I tak ale na ostrově strávíte dostatečné množství času na to, abyste si vychutnali tohle nové a rozhodně povedené prostředí, jehož půvab příliš nekazí ani zastaralá grafika celé hry.

Ať už jste v New Bordeaux nebo na tropickém ostrově, čeká vás celá řada přestřelek a sem tam i nějaká ta automobilová honička. Po stránce hratelnosti tak není Na kameni kámen žádná revoluce, vše je zkrátka rozšířením toho, co jste zažívali v původní hře, ale opět platí, že je všechno lineární, což je jen dobře, a přídavek udržuje solidní tempo, takže nuda a stereotyp, které se často projevovaly při hraní původní hry, zde nemají prostor. Druhé DLC je zkrátka od začátku do konce adrenalinová, akční jízda, což podtrhávají i nové herní prvky. Nejvýraznější z nich je určitě možnost střílet z kulometu na korbě vybraných vozidel, což se hodí při několika automobilových honičkách. Jízda nočním New Bordeaux za deště a za doprovodu skladby Fortunate Son a Donovanova komentáře, zatímco kulometem likvidujete dotírající nepřátelská vozidla, může být opravdu parádní zážitek.

Díky Marshallovi je vám k dispozici také nová služba, která se ovládá jako výbušnina. V nových lokalitách nebo u dealera zbraní můžete v omezeném množství získat speciální vysílačky, díky nimž lze Marshallovi určit cíl, který v mžiku zastřelí odstřelovačskou puškou. Já tuhle novinku moc často nevyužíval, ale určitě se může hodit, protože se takto snadno zbavíte libovolného nepřítele a vám stačí jen ukázat na správné místo. Samozřejmostí jsou pak dva celkem slušivé a detailní obleky, konkrétně havajská košile a vojenská výbava do džungle, a dvě vozidla. Terénní Griffin Borneo Sport dostanete za dohrání příběhu, zatímco rychlé žihadlo De'Leo Stiletto, které můžete ozdobit svérázným obtiskem, je odměnou za dokončení nové vedlejší aktivity, díky níž se stanete lovcem odměn.

Po dohrání příběhové části DLC vám Marshall postupně zadá tři cíle, které musíte zajmout živé, pak je nacpat do kufru auta a odvézt k Marshallovi do vazby. Jedná se o poměrně zábavnou činnost, na všechny tři cíle musíte jít trochu jinak a hlavně si při jejich lovu vyzkoušíte uspávací pistoli, jedinou vyloženě novou zbraň (jinak se setkáte spíše s vylepšenou verzí několika zbraní z původní hry). Rozhodně jde o šikovnou hračku, díky níž v mžiku a s trochou přesnosti uspíte libovolného člověka, ať už jde o váš cíl, řadového nepřítele, policistu nebo civilistu, který by třeba na vás chtěl zavolat strážce zákona. Jen škoda, že je celý lov odměn dost krátký. Všechny tři cíle lze zpacifikovat a dovést v řádu několika minut a tím to pro vás hasne.

Krátká herní doba se bohužel vztahuje na celé DLC. Když pominu dva absurdní achievementy, které je po dohrání základní hry prakticky nemožné splnit, veškerý obsah Na kameni kámen jsem vyždímal za zhruba tři hodiny. To je pořád delší doba, než jakou mi zabralo dokončení Přidej, kotě!, ale i tak je to dost málo. Jinak si ale tentokrát nemám na co stěžovat. Příběh se povedl a dává prostor nejlepší postavě ze základní hry, přičemž díky tomuhle DLC je Donovan a jeho vztah s Lincolnem ještě zajímavější a zábavnější. Chválím i zpracování nového prostředí, zejména tropického ostrova, stěžovat si nemohu ani na kvalitu nových aut, zbraní a obleků. Také lov odměn mě dokázal zabavit, rozhodně jde o mnohem zajímavější činnost, než jakou bylo neskutečně nudné a hloupě zpracované pěstování marihuany v předešlém přídavku. Zajímavé jsou i různé detaily, za zmínku stojí třeba fakt, že když na začátku vyzvednete Donovana autem získaným za dohrání Přidej, kotě!, vyslechnete si krátký dialog, který na první rozšíření odkazuje.

Tohle všechno by ale mohlo být ještě lepší, kdyby dohrání zabralo víc času. Navíc by určitě někdo mohl říct, že náplň a téma Na kameni kámen nemá se značkou Mafia takřka nic společného, že jde místy spíše o obdobu Vietcongu. To je určitě pravda, ale faktem zůstává, že jsme se konečně dočkali zábavného a povedeného dodatečného obsahu, které může být dobrým důvodem k návratu k sebevíc rozporuplné Mafii 3. Jestli bude i poslední DLC takhle kvalitní a navrch vývojáři přihodí delší herní dobu, možná se pořízení Season Passu nakonec přeci jen vyplatí. Určitě se ale v případě zájmu vyplatí pořízení samotného přídavku, i když bych přesto doporučil počkat na menší slevu.

Hodnocení: 7/10

*Některé screenshoty byly upraveny, abychom zakryli text, v němž se nachází možné spoilery spojené s dějem DLC.

Znamení časů (Sign of the Times)

Datum vydání: 25. července 2017 / Cena: 9,99 €

Děj posledního DLC Mafie 3 se zaměřuje na boj Lincolna Claye proti sektě Ensanglante a její vůdkyni Bonnie, která ohrožuje New Bordeaux rituály, drogami a manipulačními technikami. Jako obvykle vás čeká poměrně tradiční příběh, v němž máte jasně daného nepřítele, kterého musíte po několika misích zlikvidovat, nicméně tentokrát na mě děj DLC tolik nezapůsobil. I příběh předešlých přídavků byl velmi prostý a přímočarý, ale vždy dokázal nabídnout dvě pořádné věci: Cut-scény, které jsou i tentokrát kvalitní, a zajímavé postavy. V jejich případě už to bohužel skřípe.

Bonnie je zkrátka magor, tak akorát protivná a zákeřná na to, abyste jí toužili odpravit. Otec James, kterého jako jediného můžete znát z původní Mafie 3, opět funguje jen jako morální kompas a občasný vypravěč. Hlavní problém přichází s Annou, obětí Bonnie a celé sekty. Právě ona je důvodem, proč Lincoln proti Ensanglante zasahuje, ale na to, jak krátký čas s ní stráví, tak si s ní vybuduje až příliš silný vztah. V tomto směru přídavek doplácí na tradičně velmi krátkou herní dobu příběhové linie, kterou lze dokončit za zhruba 2 hodiny. Anna je sama o sobě zvláštní postava, která má v hráči probudit různé emoce, ale její vztah s Lincolnem mi prostě přišel moc uspěchaný, a tudíž těžko pochopitelný. Také dialogy občas působí jako pěkný guláš a i téma drog, halucinací a okultismu je nakonec jen na efekt a postrádá větší smysl.

Když nic jiného, příběh Znamení časů vás zavede do několika velmi zajímavých míst na území New Bordeaux. Jde kupříkladu o rozlehlý klub, ruiny vyhořelé školy nebo opuštěné sanatorium na okraji města. Občas se v nich tvůrci očividně snažili vykouzlit hororovou atmosféru, což se většinou nepodařilo, ale faktem zůstává, že jde o slušně zpracované lokality, v nichž navíc dostávají prostor nové herní prvky. Z Lincolna se během boje proti Ensanglante stává nejen masový vrah, ale i detektiv. Značnou část příběhové linie totiž tvoří vyšetřovací pasáže, v nichž je třeba ohledat těla nebo vybrané objekty, najít na nich určité důkazy a poté je případně vyfotografovat. Nečekejte ale kdovíjaké prvky adventury, vyšetřování je vždy dost přímočaré a není možné, abyste nějakou stopu minuli, protože jinak vás hra dál nepustí. I tak jde ale o ucházející zpestření. To platí i o občasném hledání stop za pomoci UV lampy.

V jistých chvílích se tak ze Znamení časů stává zjednodušená obdoba LA Noire. Nezřídka samozřejmě dojde i na přestřelky, v nichž vám může pomoci další nový prvek, zpomalení času. Zatímco zpomalení času při řízení, s nímž jsme se setkali v DLC Přidej, kotě!, bylo sprostě okopírováno z GTA V, tentokrát se může zdát, že tvůrci vykrádají Maxe Payna. Tak to ale úplně není. Lincoln nemůže skákat jako šílenec a specialitou zdejšího zpomalení času je možnost ho prodloužit pomocí zásahů do hlavy. Tak jako tak jde o herní prvek, který neurazí, ale ani nenadchne. Já sám ho ale neměl důvod moc často používat. Už tak jsou přestřelky v Mafii 3 jednoduché, není důvod dělat je ještě jednodušší. Občas dokonce zpomalení času boj a jeho přehlednost spíše komplikuje, hlavně z důvodu pozměněného vidění.

O poznání lépe je na tom novinka v podobě vrhacích nožů. Ze všech dodatečných zbraní mi nože připadají nejkvalitnější a nejzábavnější. Můžete je použít při plížení i při přestřelkách, z padlých nepřátel je lze zase sebrat, a přitom vyžadují trochu cviku. Jakmile se s nimi ale naučíte, může jít o hodně účinnou zbraň, která plížení i bojům přidává na dynamice a akčnosti. Kromě nožů vývojáři přidali účinnější verzi AK-47 jménem Černá svátost, trojici nových a poměrně povedených obleků a dvě nová vozidla. Pohřebák Bulworth Harrow, který dostanete za dohrání příběhové linie, není nic, z čeho by měl být člověk na větvi. Hot rod Samson Harrier už je ale zajímavější. Za suverénně nejlepší auto celé hry stále považuji Lassiter Nightcrawler z prvního DLC, ale ani tohle žihadlo není z nejhorších. Hot rody jsou navíc v sérii Mafia stálicí už od dob prvního dílu.

Samson Harrier získáte v průběhu plnění nové vedlejší aktivity, která spočívá v renovaci Sammyho baru, jenž v původní hře lehl popelem. Podle mého jde suverénně o nejlepší vedlejší aktivitu ze všech DLC. Když máte dost peněz, můžete z ruiny Sammyho baru udělat rozsáhlý a na pohled půvabný podnik. Není problém vystavět pořádný bar, kuchyni, kancelář či hernu v patře nebo najmout barmany, muzikanty a vyhazovače. Aby bylo jasno, i v tomto případě jde o poměrně lineární záležitost. Sekce a prvky budovy, které můžete zakoupit, obnovit nebo vylepšit, jsou jasně dané. I tak je ale hezké sledovat, jak se Sammyho bar postupně rozšiřuje.

Narozdíl od pěstování marihuany v prvním DLC navíc nemusí jít o hru na čekanou. Když máte dost peněz, lze většinu baru vystavět během několika chvil. Koupě některých prvků se vám však zpřístupní až po splnění misí, které jsou s výstavbou podniku spojené. Postupně vás tak čeká trojice krátkých, přímočarých úkolů, které však dokážou zabavit. Celý proces renovace může navíc solidně prodloužit herní dobu a procházka dokončeným barem zase může alespoň na chvilku připomenout časy první Mafie a častých návštěv Salieriho baru. Je trochu paradoxem, že zrovna výstavba hospody je na všech DLC tím nejvíc mafiánským prvkem, na druhou stranu je to lepší než nic. A určitě je to lepší než to přihlouplé pěstování marihuany nebo směšně krátký lov odměn.

Jen mě trochu mrzí, že s dokončeným barem nelze nic dělat. Jakmile zakoupíte poslední položku, absolvujete oslavnou (a poměrně zabugovanou) cut-scénu, dostanete několik potisků pro potřeby tuningu aut a tím to hasne. Z baru vám ani neplynou žádné příjmy, které byste poté mohli investovat třeba do toho tuningu.

Z mého pohledu je každopádně Znamení časů nejkvalitnějším DLC Mafie 3 a solidní tečkou za sebevíc rozporuplnou a průměrnou základní hrou. S vrhacími noži je zábava, nová vozidla a obleky mohou být snadno k užitku a výstavba Sammyho baru je milá, obsahově bohatá a poměrně uspokojivá vedlejší aktivita. Znamení časů je navíc levnější než předchozí přídavky. Jen škoda, že příběh tentokrát tak drhne, hlavně kvůli postavám a tradičně krátké herní době, a že tvůrci nepřišli s unikátnějším herním prvkem, než jakým je zpomalení času během přestřelek. Výsledek zkrátka není vůbec špatný, ale zase je tu několik „ale“, kvůli nimž není ani úplně ideální.

Hodnocení: 7/10

Shrnutí

Tak je to s každým placeným dodatečným obsahem, který ve studiu Hangar 13 vznikl. Jak si můžete všimnout, všem přídavkům jsem nakonec dal nadprůměrné hodnocení, protože mě každý bavil víc než většina aktivit v základní hře. To ale neznamená, že bych doporučoval okamžitou koupi celého Season Passu nebo aspoň jednotlivých DLC. Jestli vám základní Mafia 3 měla co říci, s koupí myslím neprohloupíte. První dva přídavky si ale kvůli svým nedostatkům a také slabinám původní hry, které mohou mít na hraní stále vliv, neobhájí svou plnou cenu či plnou cenu Season Passu. Znamení časů není ani v základu tak drahé, ale v případě Přidej, kotě!, Na kameni kámen a Season Passu jako takového bych doporučil počkat na nemalou slevu, která by mohla vyvážit krátkou herní dobu všech dodatků. Ani jeden z nich není špatný, každý je vlastně v jistém směru důkazem toho, že v Hangaru 13 jsou schopní vytvořit zábavný produkt. Obecně ale platí, že za hodně peněz dostanete málo muziky. A v případě Mafie 3 je muzika dost důležitá, v doslovném i přeneseném smyslu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama