Zpět na článek

Diskuze: Mafie 2 měla původně nabídnout velkolepou úvodní misi a celé sicilské městečko

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
29. 11. 2021 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná se nedostalo na některý obsah, ale zato soundtrack měla rozhodně prďácký! 😎

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejak mi to vubec nevadi , ja mam rad mafii takova jaka je , jen me mrzi ze sem si vic neuzil bohatsvi s vitem ale to je tak vse ... ja tam tunu vedlejsich aktivit nepotrebuju ani by me to nebavilo . takle to bylo proste hodne pribehovy :)

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jéžiši, opět vávrovy megalomanský vize... někdo to musí udělat, někdo zaplatit, ale to danečka netrápí

japonec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se ani nedivím že se na pokračování čekalo tak dlouho. Můžeme být rádi že Mafia ll vylezla alespoň taková jaká je. Přijdeme mi že to byl až moc ambiciózní projekt, který nemohl dopadnout.

minihasis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mafia 2 jako taková byla super. Krásná grafika, super spravovaná auta, krásné město, má to své ale. Na to, jak je město prázdné, tak v něm kromě jídla a tuningu není co dělat. U příběhu je hrozně vidět, že se v něm škrtalo. Prakticky nechápete, proč co a jak Vito dělá, co dělá. Prostě zničehonic se spojí s mafiány. Jasně, řekl, že chce peníze, ale to mi fakt jako taková věc nestačí. Když už se v příběhu zdálo, že příběh začne nabírat na obrátkách, tak najednou střih, jakoby se nic nedělo. Do teď jsem nepochopil vztah s Henrym. O něm mluví, jakoby byly nejlepší přátelé, přitom jste s ním udělali 2 mise? Než se stalo, co se stalo. Potom zničehonic se u vás objeví u baráku, že chce pomoci, bez toho, abyste o něm něco věděli, tak ve hře se chovali, jako by byli nejlepší přátelé. [spoiler title="než si k němu vytvoříte vztah, tak prostě zemře, protože někdo řekl, že je práskač. "] A protože to někdo řekl, tak tomu jako máte věřit? Protože to někdo řekl, tak to má být pravda? V příběhu se mluví, že tam jsou 3 rodiny, z toho o 2 rodinách se nedozvíte vůbec nic, jenom kvůli jedné misi jednu rodinu máte odstranit. Úžasný. 3. rodina byla úplně o ničem. Vinci jako 3. hlava rodiny byla v příběhu úplně zbytečná. Vidíte ho za hru 2., S tím, že řekne, že je na tohle starý a to jako má být co? Nic o nikom v příběhu pořádně nevíte, jenom na vás hází jednu věc za druhou a když už se zdá, že má být něco v příběhu zajímavého, tak zjistíte, že 1! konverzací je všechno jinak a že někdo řekl jednu věc, tak celý svět je z toho vzhůru nohama. Nejvíc mě z postav štve ten Henry, který byl neskutečně nevyužitý, stejně jako Frank Vinci a prakticky všechny rodiny. To samé vztah s otcem. Za celou hru o něm řekl 2 věty a pak kvůli ho**u v příběhu, se dějí takový hlouposti, že to není možné Vím, že je to zbytečně dlouze napsané, ale nevím, jak to zkrátit a když mám o nějakém tématu hodně myšlenek, tak to nedokážu napsat v krátké verzi, takže se může zdát, že píšu i hlouposti.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
24. 11. 2021 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě připadá, že pan Vávra není týmový hráč, ale že jede sám za sebe. Práce v týmu s ním určitě nebyla jednoduchá, i přestože tehdy byl v Illusionu tehdy pouhým zaměstnancem. Tím spíše u Kingdom Come, kde byl zároveň jedním z majitelů a zřejmě si svou vizi prosadil bez ohledu na názory týmu. Mě mrzí jenom to, že Mafia II není delší a že je ten úvod Vitovy mafiánské kariéry dost zkrácený. Rozhodně mě však nemrzí, že se z toho nestal regulérní open world ala GTA. Základy té hry ležel v uceleném příběhu, tyhle serepetičky (různé druhořadé úkoly, sázení, nákup aut a baráků) by možná patřily do režimu volné jízdy, který tam však také není, ale to už je druhá věc.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
24. 11. 2021 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně vymodelované městečko. Na rozdíl od ostatních bych si dokázal představit celou kapitolu v tomhle prostředí, o to víc epičtěji by potom působil příjezd do Empire Bay díky změně prostředí.

Ibi89

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://youtu.be/FT21Q_H4oK8

Matthew074

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě jsou nepřeskočitelné úvody celkem otravnou záležitostí. Jako dokázal bych si představit, že by mohl nějakou mafianskou rodinu z Sicilie zakomponovat do scénáře a dal tím tak Vitovi nějaké základy pro růžové brýle skrze které by se na mafiany díval a dát mu tak do budoucna ambice na to stát se jedním z nich. Ale jak zmiňují další čtenáři níže přišlo by mi to spíš na škodu. Mafie 2 je asi moje nejoblíbenější z trilogie, škoda jen toho, že to je dost okleštěná a krátká hra.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko říct, na papíře to zní zajímavě, ale zároveň trošku zvláštně. Asi záleží jak moc velkou část hry by to tvořilo. Ona ta první mise ve vydané verzi trvá takových 5 - 10 minut, takže takové prodloužení na cca hodinu by mi nevadilo. Pokud by to tvořilo třeba pětinu hry, už by se mi to tolik nezamlouvalo. Téměr 90 stran scénáře jen v téhle lokaci mi příjde docela dost (opravte mne jestli ne, nemám v tomhle moc představu) a nerad bych to měl na úkor mafianského prostředí, které je ve hrách tak málo. Docela rád bych znal obsah toho scénáře. Věřím, že Vávra tím chtěl přinést něco víc než pouhé válečné rozšíření.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
24. 11. 2021 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, nevím jako… Já byl tedy za rychlý úvod na Sicílii a přesun do Empire Bay vděčný. Rozhodně jsem neměl zájem o to, hrát si v MAFII – ve hře o MAFIÁNECH – s MAFIÁNEM, na vojáky. Řešit tanky a snipery… Sorry jako, ale to, že se ten úvod vyškrtnul a šlo se hned na naprosto famózní, zasněženě-vánoční úvod s Joem do Empire Bay je 100x lepší rozhodnutí. Chápu, že uctívači Vávrova kultu se budou do roztrhání těla prát za jeho vizi, ale pro mě, člověka, který obě Mafie odehál 5x, je finální verze zcela bezpochyby lepší varianta.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Taky v podstatě souhlasím, že příliš dlouhý úvod v Italii by byl na škodu, ale říct že ten úvod byl famózní, k tomu mám hodně daleko. Jako atmosféru to má dobrou, ale potom co měl Vito téměř srdceryvný projev, jak to ve válce bylo hrozné, viděl tam umírat spoustu lidí, sám jich spoustu zabil a už nechce nikoho zabíjet, aby v následující scéně o pár minut později zabil X lidí. No nevím jako, ale mě potomhle přešla chuť hrát. Byť jsem to nakonec dohrál.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Naprosto s tebou souhlasím. Jako setup příběhu ta mise funguje dobře a není podle mě důvod tam trávit víc času. Asi by mě taky štvalo první hodinu nebo dvě jezdit v Mafii s tankama. A z palců dolů si nic nedělej, Vávrovcema se to tady jenom hemží :-D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
24. 11. 2021 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Podle mě má tolik palců dolů, protože zmínil jakýsi kult a protože to je otravný. Se mi líbí, že se vždycky nakonec někdo najde, kterej se musí k Vávrovi nějakým způsobem vyjádřit, když se tu píše o Mafii nebo KCD, kde mi spíš přijde, že je tu víc lidí, kterým Vávra leží v žaludku než uctívači. Nevím, proč je Dan Vávra takový trigger pro mnohé uživatelé napříč českými herními weby :D

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Protože to tak prostě je. Z mé zkušenosti člověk Vávru buďto nemůže ustát, nebo ho naopak uctívá jako boha. Nic mezi tím :-D

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Mily Frezene, svet opravdu neni tak cernobily, jak jej zde opakovane prezentujete a jak si nejspise uprimne myslite. Napriklad ja nepatrim do ani jedne z vami zminenych kategorii. Co myslite, je vubec mozne mit k nekomu sympatie, aniz by clovek danou osobu uctival? Je mozne, ze proste lide mohou mit podobne nazory a v mnoha ohledech se shodovat a byt proste na podobne urovni? Uctivani totiz znamena vyjadreni superiority uctivaneho nad uctivacem a tim brani uctivaneho jako nezpochybnitelne autority, jejiz nazory jsou nekriticky prejimany. Co myslite, je mozne, aby nekdo dosel nezavisle k podobnym nazorum, jako ma pan Vavra? A pak pri setkani s nazory pana Vavry proste vyjadril sympatie k cloveku, ktery nezavisle dosel k podobnym nazorum jinou cestou? Tzn. nedoslo k prejmuti nazoru od pana Vavry, ale pouze k "setkani se na krizovatce rozdilnych cest"? Moji zkusenosti zase je, ze lide, kteri casto prejimaji cizi nazory, z tohoto chovani obvinuji druhe a nejcasteji prave ty, kteri pouzivaji kriticke mysleni. Jejich smysl pro konformitu a snaha zapadnout do spolecnosti jim jednoduse zkousi najit co nejprostsi vysvetleni v souladu s jejich videnim sveta, ze zkratka ostatni jen prejimaji nazory tak, jako oni sami a kdyz se "setne hlava draka, drak padne cely". Ale proste i kdyby byl pan Vavra zcela vytesnan z verejneho prostoru, stejne se stale najdou lide, kteri budou mit podobne nazory jako on. A to zcela jednoduse proto, ze k tem nazorum dosli nezavisle na panu Vavrovi.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
24. 11. 2021 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Stejně jako s každým tvým jiným komentářem, Niemande, absolutně netuším, co se snažíš říct, ale věřím, žes to myslel dobře. Popravdě jsem to ani celý nečetl. Dostal jsem se k prvnímu zmínění Vávry a přestal jsem číst.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Ano, myslel jsem to dobre a urcite jsem nechtel byt na vas zbytecne neprijemny. Mimochodem, vy sam jste v prispevku, na ktery jsem odpovidal, pana Vavru take zminil. Myslim, ze je tematem tohoto vlakna a bez jeho zminovani, je v tomto diskusnim vlakne veskery zbyvajici obsah bez kontextu. Pochopil jsem, ze se se mnou nechcete timto tematem zabyvat a tak vam preji hezky den.

Vojtzech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen > Protože to tak prostě je. Z mé zkušenosti člověk Vávru buďto nemůže ustát, nebo ho naopak uctívá jako boha. Nic mezi tím

Takhle 1/0 bych to neviděl. Já třeba mám rád jeho hry, ale v některých názorech se úplně rozcházíme a vadí mi arogance, se kterou ty názory prezentuje. Takže nespadám ani do jedné skupiny :D

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
24. 11. 2021 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtzech Fér. Asi jsem zbytečně moc škatulkoval :-D

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
24. 11. 2021 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Ctrl + C a Ctrl + V na několika webech… Baví Tě to?

Asive47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to velká škoda, že vždycky musí přijít někdo a ambiciózní nápady zaseknout. Vypadá to že take two si v tom libuje už nějakou dobu. A stále to pokračuje. Zrušej 4 roční projekt hangaru. Věřim, že měli prsty i v tom gta remasteru. Další rockstar projekty. Hlavní je aby se dělalo nba a nový dlc do gta v aby bylo co nejvíc chechtáků.

jerabson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ona Mafie II byla celkově osekaná, stačí se podívat na mapu a na spoustu míst které na mapě jsou naznačené ale ve hře už je jen plot přes který se nedá dostat... škoda, ta hra měla velký potenciál a i tak jsem si jí užil, i přes všechny ty ukrojené mise a věci co se tam nedostaly. Za to Mafie 3 mě vůbec neoslovila, lokace hezká, ale už to prostě nebyla Mafie..

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jerabson Presne tak... Vavra dokonce sam o tom nekde v minulosti mluvil. Pribeh a mise jsou dosti osekane. Chvilema je to i znat. Stejne jako aktivity v otevrenem svete. V podstate nic krom plneni ukulu ve hre delat nejde. Coz melo byt ve finalni verzi uplne jinak. Nerikam, ze Mafia 2 byla spatna, ale rozhodne mohla byt mnohem lepsi. Skoda.

Reklama
Reklama