Daniel Vávra odhalil a popsal, co se nakonec do finální hry nedostalo.
Daniel Vávra prostřednictvím svého účtu na Facebooku odhalil, jak měla původně vypadat a probíhat první mise v Mafii 2. V úvodní misi hry se hráč v kůži Vita Scaletty vydal na Sicílii, kde se účastnil probíhající spojenecké invaze. Ve finální verzi hry fungovala tato mise spíše jako krátký prolog k celému příběhu.
Původní vize však měla být výrazně ambicióznější, což naznačovaly už v minulosti uniklé soubory a informace. Dan Vávra popsal, že vývojáři měli navržené celé městečko, kde se měla odehrávat velká bitva s účastí vojenské techniky.
„Pamatujete si na první misi Mafie 2. Kolega teď vyštrachal a zveřejnil screenshoty do svého portfolia jak měla původně vypadat. Tedy jak skutečně vypadala, protože po grafické stránce byla z velké části hotová. A zdaleka to nebylo to jedno náměstíčko a barák. Vězte, že jsme navrhli a postavili celé sicilské městečko, kde se měla odehrávat dlouhá bitva, kde hráč měl mimo jiné jezdit na haklu a bojovat s německými obrněnci a snipery. Ty tanky jsme měli taky a byly pojízdné.“
Vávra dále dodává, že kvůli úvodní misi prostudoval spoustu dobových materiálů, osobně vydal na samotnou Sicílii a nad psaním scénáře strávil několik měsíců.
„Jel jsem kvůli tomu na Sicílii fotit lokace. Pročetl jsem stohy dokumentů o vysazení US parašutistů v této operaci, včetně dobových reportů vojáků přímo z akce a na základě toho napsal tenhle úvodní quest. Celé to bylo napsané, včetně dialogů. Scénář na tenhle jeden quest má 89 stran a psal jsem ho několik měsíců. A pak to tam nebylo protože nevím proč a odešel jsem.“
Níže se můžete podívat několik obrázků, které ukazují některé nevyužité lokace a dobře ilustrují rozlohu celého města, které se nakonec ve hře objevilo ve značně zmenšené variantě.
Jak se vám původní námět mise popsaný Danem Vávrou zamlouvá?