Mass Effect se duchovního pokračovatele nedočká, studio Humanoid končí
i Zdroj: Humanoid Origin
Novinka Mass Effect se duchovního pokračovatele nedočká, studio Humanoid končí

Mass Effect se duchovního pokračovatele nedočká, studio Humanoid končí

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

3
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S Nintendo Switch Switch

Bývalý šéf BioWare s vlastním studiem neuspěl.

Reklama

Bývalý generální manažer a producent studia BioWare Casey Hudson, který se podepsal zejména pod původní trilogií série Mass Effect, v roce 2021 společně s několika dalšími kolegy založil vlastní studio s názvem Humanoid Origin. 

Následoval postupný nábor zaměstnanců, mezi které se v roce 2022 zařadil například Tony Elias, jenž se z pozice scénáristy podílel na hrách jako Middle Earth: Shadow of War nebo Quantum Break. Představitelé studia už v rané fázi vývoje prozradili, že pracují na AAA multiplatformní sci-fi hře, která bude zasazena do úplně nového světa. Ani po několika letech od začátku vývoje jsme však z titulu až na několik artworků nic neviděli.

S novou aktualizací se vývojáři prostřednictvím oficiálního profilu na platformě LinkedIn pochlubili až nyní. A bohužel jde s největší pravděpodobností o zprávu vůbec poslední. Vedení studia stroze oznámilo kompletní uzavření, propuštění všech zaměstnanců a konec vývoje zmiňované nové hry. 

Důvodem je nedostatek finančních prostředků pro pokračování vývoje, který zřejmě souvisí s odmítavým stanoviskem ze strany velkých vydavatelů a neúspěšnými snahami o další způsoby možného financování. Nová vize Caseyho Hudsona tedy navzdory několikaleté snaze světlo světla s nějvětší pravděpodobností nespatří.

Mass Effect se duchovního pokračovatele nedočká, studio Humanoid končí
i Zdroj: Humanoid Origin

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama