Zpět na článek

Diskuze: Medal of Honor – nudná válka, zábavná klání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Trololol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborná hra

Libor Jelínek
Libor Jelínek
Level 1 Level 1
30. 12. 2010 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobrý ale krátký 😠

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze na mém blogu - [ odkaz ]

Krupe
Krupe
Level 1 Level 1
4. 11. 2010 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

edit: Navíc, co dodat k mínusu za jednotvárnost prostředí. Já myslím, že nic. Snad nikdo neočekával hektary makového pole, tedy aspoň já ne.

Krupe
Krupe
Level 1 Level 1
4. 11. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjádřím se jen k recenzi singlu. A to tak, že s ní až na výjimky nesouhlasím. Porovnávat afghánské hory s grafikou např. čekaného CoD, je totální nesmysl. Zelená vždy přitahovala, že, určitě se na ní dá více vyřádit jak na skalách nebo sněhu a písku. Za druhé, autor očekával bitevní vřavu a cinkot granátů. Ve vysokých horách, u jednotky TIER 1? Zřejmě očekával tísíce talibanců utíkajících z kopce, kde se jim brání hrstka ze speciální jednotky. A mohli by vyrůstat ve skále, nebo zdech chatrčí, tak jako v CoD. Pak by se to protáhlo na daleko víc hodin, stačilo by jen mířit před sebe. No nebylo by to originální? Co z toho udělat zrovna hordu z GoW2. Trochu mimo mísu. Zřejmě nebyl zcela pochopen smysl hry ( pokuď tedy hry nějaký mají ) . A to ukázat prostředí a práci této jednotky a jim podobných lidí v tomto konfliktu. Samozřejmě toho žádná hra nikdy a v žádném žánru nebude schopna. Samozřejmě jsou tam i chyby, o tom žádná, ale až tak strašné to není. Za sebe můžu říct, že jsem byl docela spokojen, herní doba mohla být delší, to určitě, ale to už je bohužel dnes takový trend. Peace

Franx
Franx
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že tohle rozhodně není hra která si zaslouží více mínusů než plusů... Má své nedostatky v porovnání třeba se skvělým Call of Duty, ale i tak jsou tam některé momenty, které by jste nechtěli aby skončily...

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlkodlak99: S tím druhořadým jsem to myslel jinak. V dnešní době je druhořadý pro tvůrce, pro vydavatele. Neinvestuje se do něj tolik času a úsilí jako dřív. Osobně mám kvalitní singleplayer raději než multiplayer. Bohužel u akčních titulů se na něj kašle. K této recenzi se již vyjadřovat nemusím, všechno potřebné a odpovědi na své otázky v ní najdeš. Co se týče MW2, vadila mi na něm krátká kampaň a příběh mohl být propracovanější (tam je zase guláš v tom, kde teď si a co děláš) . Jinak to byl ale intenzivní zážitek, čemuž u mě 8 odpovídá. Ale to už jsme OT.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlkodlak99: Máš to tam jasně napsáno černé na bílém: Singleplayer zklamal na celé čáře, chyběl mu zápal, inovace a dravost. A když to podle tebe tak opravdu neni -> ok, vždyť já jsem tvůj názor vzal na vědomí ihned. Říkám ti - napiš svojí blogovou recenzi a popiš svůj názor... Zde hodne lidi cte ty blogy a recenze v nich...

Jan
Jan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: s tím naprosto souhlas tohle je svatá pravda a proto jsem také první reagoval právě na ten text a i sem to napsal že číselné hodnocení je mě podstatě fuk ovšem podle textu autora se singl v postatě nedá hrát a všechno co v něm je je naprosto špatně a tak to podle mě opravdu není

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlkodlak99: Všichni dávají zbytečně vysoká hodnocení. Očividně jsi jeden z těch lidí - kteří jsou z toho prostě zblblý, což je jasné - když hodně redaktorů hry nadsazuje a čistě průmerným hrám byli schopní dát klidně devítkové hodnocení... Od té doby se snažím nekoukat na to číselné hodnocení ale hlavně na celý obsah recenze... Tato recenze je zcela v pořádku , číselné hodnocení zcela odpovídá textu - nechápu tedy, co stále nechápeš

Jan
Jan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde mi o samotné hodnocení to je mi celkem fuk ale o celkoví text co se týká singlu (v multiplayer s tebou opravdu souhlasím) neodpověděl jsi mě ani na jednu s těch otázek. . to je vedlejší . . ale mám už jen jedinou otázku když v tvém měřítku dostalo CoD . . 8 a to je veřejností považováno v podstatě za špičku či jedna s toho nejlepších svého žánru . . co by musela hra mít aby dostala 9tku ? za sing …singl je až druhořadý ? ? snad pro tebe a další lidi ale pro spoustu lidí nikoli. . (hraní her se věnuji bezmála 18-19 let od starých commodoru 64) a většinu her hraji právě kuli singlu takže pro mě to tak druhořadé není . . RB . . neber to jako urážku nebo že bych tě shazoval pouze mě zajímá proč hodnotíš jak hodnotíš

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád že jsme si to takto krásně vyjasnili ...

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlkodlak99: Do série CoD zamilován nejsem. Samozřejmě, tato série se mi líbí velmi, ale nikdy jsem nikde nenapsal, že je to dokonalá hra. MW2 jsem recenzoval v době vydání jinam a udělil jsem 8/10 a to hlavně díky skvělému multiplayeru. Singleplayer je až druhořadý, ale nechybí mu hlavní věci, které u akcí upřednostňuji. V MoH toho chybělo víc. Navíc já hodnotím stylem 5 = průměr, takže 7 není žádný odpad. Singleplayer za moc nestál (na Xboxu 360, kde je navíc technická stránka značně zanedbána a FPS na spoustě míst klesají pod přijatelnou hranici) , ale multiplayer je o něčem jiném. Osobně mix Bad Company 2 a MW2 vítám s otevřenou náručí. Jinak Playmane děkuju za obhajobu a souhlasím.

Jan
Jan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman : osobně číst tuhle recenzi a nehrát to řeknu si jednoduše že je to odpad a hrát to nebudu což by byla docela dost škoda. . stejně jako ostatní vyjádřili níže svůj názor souhlas či nesouhlas i já vyjádřil názor svůj od toho tu ty komentáře také snad jsou . . ty otazníky sou tam schválně né proto abych jeho názor shazoval ale nýbrž proto že by mě opravdu zajímali odpovědi když už si autor vzal jako přímé srovnání právě to CoD a laťku kterou MoH měl přeskočit (ale uznejte sám je to realné aby se tak stalo? ) jinak moje recenze no nevím kdo by to chtěl číst osobně naprosto souhlasím s videorecenzí z indiana kterou tam měl bedikk

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlkodlak99: Sedmička je dobrý hodnocení a autor hře nedává na prdel ale pouze vyjadřuje svůj názor. Což by jste při svém věku mohl chápat - co člověk to názor... Mějte tedy svůj vlastní a zbytečně na názor ostatních neschazujte, napište tedy svojí recenzi na hru - zde na blogu... A hru uveďte z vašeho úhlu pohledu - který by mě více než zajímal - uvedený normálně v recenzi... Děkuji Vám předem.

Jan
Jan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že tomu autor dává zbytečně na prdel . . doslova mě irituje už neustále častěji používaná hláška čekali jsme víc proto je to na houby proboha nikdo si neuvědomí že je to mnohokrát lepší než to co vychází u konkurence (viz třeba ta zmiňovaná mafie jo je tam pár chyb někoho nakrkne to že to mohlo bejt delší už v originále a né si kupovat další dlc ALE. . ukažte mě hru která je lepší než mafie) stejně tak tady s článku mě už od začátku příjde že autor je fanaticky zamilován do CoD. . vytýká tu něco co CoDčku v pohodě prochází protože je to prostě CoD a je to hrozně dobrá hra ještě než vůbec vyjde . počínaje její grafikou či že postavu nijak nepoznáváte ? ? v CoD snad ano ? ? v MoH de v podstatě pořád o stejné lidi od začátku do konce co víc chtít u střílečky ? ? bezduché ničím nezajímavé střílení (tentokrát Talibánců) ? ? Co nabídlo CoD jiného ? ? koření drsného konfliktu? ? Asi bych se musel smát kdyby to tak bylo přece jenom se hra zabývá něčím co se zakládá na realitě a né na sci fi kde všude lítaj bomby jak za 3 větové a celá země v plamenech s tím se prostě nedá souhlasit . . jak psal Bedikk . . singl je dobry hra je dobra ale také sem si z ní nesedl na zadek ale rozhodně jsem se nenudil a těch 6-7 hodin mě stálo za to u hry strávit ale mohlo to bej rozhodně lepší to je fakt

Jan Zípek
Jan Zípek
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2bedikk: Řekl bych že takhle to připadá člověku, co nehrál konkurenci, osobně jsem asi 2 roky hrál různé díly CoD další rok BC2 a i tak mi MoH připadá jako celkem příjemné osvěžení, na první pohled stejné, na druhý něco hodně odlišnýho. Jde hlavně o pocit ze hry...

Art.eX
Art.eX
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodně slabá hra, připomíná mi to Mafii 2, každý čekal víc.

Charley12
Charley12
Level 1 Level 1
21. 10. 2010 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně se mi SP hodně líbil. "Příběh" mě zaujal a celkem chytl. Škoda že byl tak krátký, ale zase na druhou stranu díky tomu jsem to již dohrál několikrát. Taktéž mě mírně mrzí že autoři do nastavení ve hře nedali něco jako "Very high" a člověk si toho "Very high" nastavení musí vynutit přes konfigurák. Ikdyž jsem také slyšel že hodně blbnout scripty tak já osobně jsem to nezažil, hra šla pokaždé jako po másle bez problémů.

Vlastimil
Vlastimil
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra my přišla příliš lehká na normální úroveň jsem za celou hru asi umřel 3x.

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedikk: To ani singleplayer.

Petr Vojtěch
Petr Vojtěch
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na druhou stranu mi singl prijde lepsi nez multak. Vzdyt multak nic noveho neprinasi.

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
19. 10. 2010 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wojki: Singleplayeru bych 6 a multiplayeru pochopitelně 8. Upozorňuju, že hodnotím stylem 5 = průměr a u Medal of Honor mi vyšel lehký nadprůměr.

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
19. 10. 2010 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu musím silně nesouhlasit s názorem na singlplayer! Není užasný, ale za to aspon dobrý je!

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
19. 10. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to není zas taková pecka - jak bylo anouncováno... Z názorů vášch i všude jinde vyplývá jedno a to samé, jsem tedy zvědavý zda budu mít stejný názor jako vy ... 💃

Reklama
Reklama