Líbí se mi zbraně a jejich zvuky. Střílení je opravdu povedená a člověk má opravdu pocit, že střílí ze zbraně a ne z kuličkovky (což se nedaří ani mnohým AAA hrám ... mluvim třeba o Homefront)
To je přinejmenším zvláštní. Amanita Design už je jako vydavatel na steamu, s třemi hrami, tudíž by měli moct publikovat hru na steamu bez Greenlight. Jaký je tedy důvod pro započetí Greenlight kampaně?
Lidi tu brečí nad hodnocením ... co takhle si přečíst recenzi? Bodové hodnocení je tu jenom pro ty méně bystré co mají problém přečíst víc jak jeden odstavec textu...
Haku: A jádro Source enginu je starý 28 let, jádro Unreal Engine je starý 26 let (novota! ) . Nevim co to jako má ukazovat. Když už máš engine, proč bys sakra psal novej? Píše snad Torvalds pro každou verzi Linuxu znova kernel?
Mýtus: Arma využívá jenom 2 jádra: Kde na to lidi sakra přišli? V diskuzi pod zingem? Arma podporuje libovolnej počet jader, stačí jí správně nastavit.
Musim říct, že kromě skvělé grafiky mají trailery na tuto hru naprosto skvělou hudbu, ještě teď z ní mám husí kůži. Je to jejich dílo? Bude hudba i ve hře na takovéhle úrovni?
Mě přijde model poškození naprosto dostačující, co víc byste sakra chtěli? Vždyť je mnohem lepší než třeba takový BF3, akorát bez těch přemrštěných efektů.
Hraju WoT dlouhodobě a taky si myslíš že hra pro Esports to rozhodně není. Je tam spousta mechanizmů založených čistě na náhodě. Na druhou stranu má zase spoustu mechanizmů podoporující týmové hraní, a penetrační model je rozhodně realistický a ne jak ho Silent popisuje o naprosté náhodě. Jakmile je člověk u tanku blíže jak 50m žádná náhoda neexistuje, pouze skill. Jenže u vyšších bitek rozhoduje o vítězství a prohře artyna a ta o náhodě je. Tam řidič prostě nerozhodne jestli střela spadne do středu zaměřovače, nebo na jeho kraj. Jenom opravdu kvalitní tým je schopen tuhle náhodu eliminovat tak, že hraje v jejich prospěch. Stejně podle mě do eSports tahle hra nepatří, protože ve výsledku má opradu málo možností, jak může probíhat a koukat na to je opravdu nuda k uzoufání.
Screenshoty se mi celkem líbí, pro tuhle hru je grafika naprosto dostačující, hlavní je hratelnost. Zajímalo by mě jak budou fungovat letadlové lodě? Bude mít hráč nějaké strategické vidění, kdy bude rozesílat stíhačky po bojišti? Budou mít stíhačky AI, nebo je bude ovládat hráč?
Mě se to líbí, velikost planet bych v pre-alphě vůbec nekomentoval, ale pontenciál se mi opravdu líbí a je vidět že mají hodně pěkně nakročeno. Doufám že jim to vydrží.
Problém knihoven a programů strojově přepsaných do javascriptu je optimilizace. Ikdyž se to může zdát jako skvělý nápad, javascript je jazyk, který má naprosto odlišné vlastnosti, než C++. Pro využití jeho potenciálu je potřeba odlišný přístup k problémům a celkové struktuře programu.
Takže Armu před DayZ hrála jen hrstka lidí? A ta samá hrstka lidí pro armu udělala mod, který kompletně hru předělává do WW2, další mod který přidává kompletní ČSLA, několik módů nahrazujících zvuky všech zbraní, tisíce misí a desítky kampaní?
Možná tobě přijde, že hra nebyla úspěšná, že o ní nikdo nevěděl, protože ty jsi o ní nevěděl, nebo tě nebavila, což je logické, protože tahle hra není jen tupá vypařovačka a vyžaduje zapojit trochu mozek.
2zlovkvetinaci: schválně jsem otevřel nejbližší war forum, sekci playstation ... a co nevidim, plno PS3 her, očividně má spoustu lidí čas uploadovat BD disky pro mizivé procento lidí