Nechci přidávat olej do ohně, ale nevím kdo říkal, že ESRAM je těžší na programování. Doporučuji se podívat, jak je ona ESRAM zakomponována do celého mechanizmu na Xboxu (mám informace jen z předchozích leaků) . Netvrdím, že ESRAM řešení je lepší než GDDR, nebo naopak, ale ani jedna varianta "neulehčuje" práci. Jen právě ona ESRAM v Xboxu je tam chytře zakomponována, tak že se tu práci snaží velice dobře minimalizovat.
Přijde mi to trošku bulvární. Řekl bych, že MS chtěl pomoci "sanboxovat" Minecraft, tak aby se dal distribuovat přes Marketplace a byl plně kompatibilní s Metrem. Minecraft normálně pojede, jen nebude Metro certified
Každopádně je to škoda, W8 včetna Metra prostě bude, někdo si zvykne, někdo ne. MS chce sjednotit platformy včetně ovládání (podobně jako Apple integruje věci z iOS do OS X) a do Metra se dalo až moc úsilí na to, aby to hned poslali k vodě.
Windows 8 neničí otevřenost PC, jen mu dává volitelné možnosti, které pro někoho mohou být limitující. Windows 8 je perfektně odladěný a rychlost je ukázková a pro BFU či touch zařízení je Metro dokonalost.
BTW: Vista a 7 nemají stejné jádro. Vista měla jádro hodně hybridní a silně zpětně kompatibilní plus mělo výhody, které se promítly do jádra 7. Windows 7 má jádro zvané MinWin (pouze 25MB na disku! ) , které je ve zkratce podobné jako ve Windows Vista, jen bez spousty zpětně kompatibilního kódu.
Rewan: Sice jsem PC hráč, ale nedá mi to tě upozornit že 1920x1080 je FullHD rozlišení a konzole, pokud máte FullHD TV, jedou v tomto rozlišení Tudíž pro ty kdo mají takovou TV je tohle rozlišení denním chlebem.
Toho Dx11 je celkem škoda. Ale i tak ta grafika není nikterak úžasná, kdyby se ubralo na odleskách, svítivosti světel tak by se hned viděla pravá grafika - prostě si nemůžu pomoct ale přijde mi to fakt moc "přesvícené" a ono to "přesvícení" potom v celku působí jako by ta grafika byla víc než mainstream. K tomu když jsem se zaměřil na pár textur tak ta kvalita byla průměrná. Jinak většina dává vinu na konzole, ale přemýšlejte, proč se to dělá primárně na konzole? IMHO proto protože na konzolích je zanedbatelná míra warezu oproti PC. Tudíž dle mého názoru je vina na těch, kteří kradou hry na PC. Jinak vymlouvat se na nVidii že není "Dx11 ready" je více než úsměvné DA2 nebo třeba Shogun 2 pracuje na Dx11 a slušně ho využívají a na NV kartách s těmito hrami není problém, takže nevím kde ho Crytek hledá. Jinak přiznám se že mě MP celkem zklamal - hrozně zjednodušené ovládání NanoSuit a mám z toho prostě takový CoD pocit. IMHO to ztratilo ten šmrnc, který měl Crysis Wars. Hru jsem si zatím nepředobjednal, čekal jsem právě na demo a zatím mě to moc nepřesvědčilo o tom abych do toho investoval. Jinak tohle vše je jen můj názor, chápu že s ním nemusíte souhlasit
@Playman ajo máš pravdu, této chyby jsem si už vůbec nevšiml. ponaučení do budoucna - nesmím psát za jízdy v autobuse kde se na to totálně nesoustředím
Jakožto PC hráč mě trošku mrzí že to demo není i na PC. Ale jakožto i Xbox majitele (mám hlavně na exkluzivní tituly) mě to těší že se "rozhodli" to dát na Xboxe na né na PS3, tudíž 25. to budu netrpělivě vyhlížet
Podle mě nová konzole vyjdou za dlouho. Zatím jim to hodně sype, tak proč něco měnit?
Já naštěstí Metro rozjedu na PC se vším na max. včetně Dx11 efektů, takže jsem spokojen.
Ale pokud to udělají jako to snad udělá Crytek aneb že PC verze a konzolová bude úplně jiná liga z pohledu grafiky a technologií tak to bude paráda Jen ať laťku nastaví vysoko, pamatuji když Oblivion vyšel tak to byla hodně zmiňovaná hra v HW poradnách stylem - pojede mi Oblivion atp.
"V programu XNA bude možné tvořit hry pro Kinect" správný titluk by byl "Pomocí XNA frameworku bude možné tvořit hry pro Kinect", protože samotné XNA je pouze framework. Přičemž XNA Studio je IDE ve kterém se dají programovat programy/hry pomocí resp. postavené na XNA frameworku. Ale je to jen detail.
Osobně se mi SP hodně líbil. "Příběh" mě zaujal a celkem chytl. Škoda že byl tak krátký, ale zase na druhou stranu díky tomu jsem to již dohrál několikrát. Taktéž mě mírně mrzí že autoři do nastavení ve hře nedali něco jako "Very high" a člověk si toho "Very high" nastavení musí vynutit přes konfigurák. Ikdyž jsem také slyšel že hodně blbnout scripty tak já osobně jsem to nezažil, hra šla pokaždé jako po másle bez problémů.