Raději méně kvalitních titulů exkluzivně na Xbox 360, než spoustu nekvalitních či HD remaky <strong>+ brzy oznámení nového titulu</strong>.
Phil Spencer z Microsoft Studios se v rozhovoru s redaktorem časopisu GameInformer rozpovídal o exkluzivitách na Xbox 360 a vysvětlit strategii Microsoftu.
Spencer si myslí, že exkluzivní hry pro Xbox 360 musí být "kvalitní a zapůsobit na hráče".
"Vytvořit novou značku není snadné. Prošel jsem si procesem s Gears of War u Epic Games a vím kolik úsilí a času jsme do toho museli investovat."
Microsoft se podle jeho slov nesnaží vytvořit vlastní IP, spíš domlouvá partnerství s talentovanými tvůrčími celky, což vede k vytvoření lepších nových her.
"I nadále se soustředíme na nové partnery jako je Crytek. Snažíme se, aby hráči věděli, že na Xboxu 360 naleznou tu nejlepší zábavu."
Crytek v současné době pracuje na akci Ryse, která bude exkluzivně pro Xbox 360 s podporou Kinectu.
Na rozdíl od Sony se Microsoft zaměřuje na nové zážitky na Xboxu 360, než na HD předělávky starších her.
"I přes úspěch Halo: Anniversary od 343 Studios nechce Microsoft hráčům nabízet HD remaky svých her," dodal Spencer.
Microsoft příští měsíc plánuje prostřednictvím japonského časopisu Famitsu oznámit novou hru pro Xbox 360.