Neil Thompson z divize reklamy a marketingu slibuje, že v letošním roce dostane Kinect opravdu hodně prostoru, a to jak ze strany her, tak mediální pozornosti.
V nejnovějším rozhovoru pro MCV Thompson poznamenal, že se Xbox360 začíná blížit širšímu publiku a vývojáři se toho začínají všímat. „Neustále sledujeme, kam jako platforma míříme,“ řekl Thompson. „Myslím, že jsou lidé Kinectem nadšeni, proto se na něj soustředíme a proto je to Kinect, kterému budeme věnovat největší pozornost.“
Dle šéfa marketingu MS nedávný úspěch na cenách BAFTA jen dokazuje, že jde společnost správným směrem. „Kinect Sports vyhrál cenu za nejlepší rodinnou hru, a tak se nemůžete divit, že Xbox360 směřuje k širšímu publiku. Jak základna fanoušků roste, láká další vydavatele, protože se platforma rozrůstá do většího spektra hráčů různých věkových kategorií.“