Zpět na článek

Diskuze: Microsoft: Stále častěji budou hry pro Xbox One v rozlišení 1080p

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
22. 3. 2014 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TommyKeez: sestava za 25 k na 4k rozlyšení? Kde to koupím ? .... .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
21. 3. 2014 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JA JA JA ji znam.... 😗

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
21. 3. 2014 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super a tu O Jeníčkovi a Mařence znáte taky?

TommyKeez
TommyKeez
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lolendo jo tomu věřím ale za to pc daš tak 25k kdyzto za konzoli polovic ale zase je to na pc krásnější

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já radši PC v 4K a 255FPS než jakýkoliv crap konzole.

Jiří Vašica
Jiří Vašica
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TommyKeez

Tak kdyby to byl kec, tak si asi vývojáři tak nestěžují u X1 na architekturu. U předchozí generace se mnohem hůř vyvíjelo na PS3 než na Xbox 360 kvůli její architektuře a teď vývojáři tvrdí že je to u nové generace přesně naopak.

Nějaká objektivní srovnání bychom měli dělat až za rok až se budou konzole prodávat na stejných trzích a už na to bude nějaká škála her. Usuzovat z pár titulů je hloupost.

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
20. 3. 2014 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě se naučí to líp optimalizovat, ale určitě nemůžeme čekát zázraky který nám pořád slibujou.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
20. 3. 2014 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maxmax, Jezis, prestante uz pouzivat tuto vyhovorku. To teraz NEPLATI. Vtedy to chcelo cas kym sa s konzolami naucili pracovat a vyuzili ich plny vykon lebo to bol CUSTOM-made hardware.

Teraz to je PC hardware na ktorom sa hry vyvijaju, tam sa nieje co naucit, ziadna magia potrebna, uz to roky vedia.

Tuto generaciu sa to diat nebude ze na konci budu hry vyzerat 2 krat lepsie ako na zaciatku. Co vidis teraz viacmenej bude aj na konci. Jedine ako zlepsia grafiku je ze vsetky hry pobezia 30fps.

TommyKeez
TommyKeez
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bl@ck tak nevím jestli může někdy stará esram dohnat 8gb gddr5 z ps4 a architektura X1 není složitější je to kec MC vzdyt IGN je komplet rozebralo a porovnalo obě konzole

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Bl@ckBull

ESRAM má i Xbox 360

maxmax329
maxmax329
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě dnes si pamatuju když vyšel xbox 360 a ps3 a jaké hry na tom ze začátku vycházely. Otřesná grafika a hratelnost. A podívejte ted' jak na tom vypadá gta V. Vše chce svuj čas

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
20. 3. 2014 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny pokus o trolling.

MrGreen
MrGreen
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdežto Gaystation 4 bude rád, když ty hry vůbec rozjede.

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lukkys chceš říct, že gta 4 jelo v 60 fps? a proto je gtaV takový skok? 🙇

Jiří Vašica
Jiří Vašica
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Achitektura na X1 je složitější než na PS4 a než na PC. Na E3 microsoft tvrdil že je achitektura hodně podobná té na pc, ale tohle platilo pouze do doby než tam dali ESRAM, aby dorovnali výkon PS4. Tahle paměť způsobila velkou odlišnost od architektury na pc. Vývojáři se s ní musí naučit pracovat. Při použití specifické optimalizace může být výkon nižší, srovnatelný, ale i vyšší než u konkurenční Playstation 4. Dobře se to dá ukázat na anti-aliasingu u Titanfallu. Při použití anti-aliasingu MSAA hra bežela 792p a když použili FXAA tak se dostali na 900p.

Rozlišení, lepší grafika... se bude zvedat s tím jak se vývojáři naučí pracovat s ESRAM. Podle dosavadních komentárů od vývojařů tak zatím s ESRAM nemají skoro žádné zkušenosti.

TommyKeez
TommyKeez
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DD tak to vědci z MC moc nevychytali s X1 a ještě ty bludy co tu kecaj vzdyt to má skoro stejnou architekturu jak PS4 (akorát PS4 výkonnější) Hold to takhle dopadá když chtej jenom prachy a nepřemýšlej ještě že mám PS4 B-) jinak kdyby tu byl někdo rozumnej s PS4 tak můj nic TommyKeez mužem někdy něco zapařit (mám Battlefield 4 , Fifa 14 , Tomb Raider Definitive Edition , Need For Speed Rivals a Killzone Shadow Fall , v pátek mi dorazí Infamous Second Son ale tam není multak B-)

elcig
elcig
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, ale při 30 fps a ps4 na tom taky neni tak dobře.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze strany MS je to dalsi fail a oblbovacka svojich zastancu... slozitou arch. melo tak mozna ps3 s cellem na svem zacatku, tohle jsou zvasty nejvyzsiho kalibru

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...rozlišení není všechno. Záleží i na okolních aspektech jako je... ...počet pixelů. "

😲 WUT?

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by si měli přeinstalovat windows ...jinak vidím, že tu je samý odborník na HW konzolí a přitom ji neviděl ani v krabici za pultem.

Jinak třeba Ubisoft se nechal slyšet, že je snadnější vývoj na PS4 než na PC ...nevím proč by tomu mělo být u x1 jinak.

Keeper
Keeper
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
20. 3. 2014 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem uz nekolik let zvykly hrat ve full hd, takze na toto bych jen stezi pristoupil. . nejvic se mi libi reci o slozitosti architektury, kdyz pred vydanim se ohaneli jednodussim HW pro vyvoje her. . Ale nejak se branit musi, to chapu

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vedoucí vývoje by měl jít dělat propagandu, protože to co vyplodl, je jen snužka lží. Složitý HW konzole? - HW to má stejný jako PC, vývojáři to tak chtěli a to dostali - lež. Rozlišení není všechno, záleží i na pixelech - tak to je šéf vývoje na pravém místě, ani neví co to je pixel LOL, v jedné věte si protiřečí. Kdyby raději přiznal, že je Xbox One zastaralý na dnešní hry, byla by to jiná, takto jen škodí MS a vysmívá se všem majitelům konzole.

draggo

----

Kvalita a rozlišení stoupalo, ale na úkor FPS. Na začátku nebyl problém jet na 60 FPS, ke konci byli hráči rádi, když se to udrželo na 30 FPS v normální scéně.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"nenaučili se složitým hardwarem konzole

Xbox One"

To je zase pěkněj kec. Nové konzole měly a jsou mnohem jednodušší než ty staré. Jen je teď v oběhu vývojářů spousta retardů co dělaly hry na Xbox 360 podle šablony. Jinak to totiž neumí.

Xbox má malou propustnost paměti prostě.

draggo
draggo
Level 1 Level 1
20. 3. 2014 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť je to naprosto logické. Stejně jako v předchozí generaci, jak bude čas postupovat, tím lépe se vývojáří naučí s HW pracovat a tudíž se bude zlepšovat grafika i rozlišení. To tvrzení, že "už teď xbox nestíhá a bude to jen horší a horší" je s prominutím neuvěřitelný nesmysl. Architekturu podobnou té na PC měl už Xbox 360, a u netvrďte mi, že tam docházelo postupem času k nějakému zhoršení. Rozhodně to není tak, že když vyvinete graficky hezčí hru, tak jí musíte rovnou snížit rozlišení, aby se na tom rozhýbala. Ukážu na příkladu třeba série Halo:

Halo 3 (2007) - 1152x640

Halo: Reach (2010) - 1152x720

Halo 4 (2012) - 1280x720

Jiank řečeno, rozlišení Halo her v průběhu života X360 rostlo, stejně jako samotná grafická kvalita, aneb schválně si porovnejte třeba trojku a čtyřku. Nebe a dudy. I když je tedy in na MS teď nadávat, v tomhle mají pravdu.

Alphonse800
Alphonse800
Level 3 Level 3
20. 3. 2014 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou slinty. Prý složitá architektura, vždyť před vydáním X1 se dušovali, že hardware je v podstatě skoro PC a tvorba her bude méně složitá. Jen se přiznejte, že jste vydali slabší konzoli než konkurence a vývojáři jsou tak nuceni ořezávat grafiku aby to nějak slušně rozjeli.

Reklama
Reklama