Nechápu jak si všichni pletete publishera s distrbutorem, dokonce i autor se v tom zamotal. Rozdíl mezi publisherem a distributorem je ten, že distrbutor nijak nezasahuje do obsahu hry, nemění jak vypadá atd. protože neplatil její vývoj. Jeho úkolem je propagace a hlavně to aby hru dostal do kamenných obchodů. Bez vydavatel by si každé studio co dělá hry muselo oběhat všechny obchody po celé světě a s každým sepsat smlouvu o dodání a prodeji her. Vem te si že jenom v česku máte datart, , alzu, czc, electrowold, ...
Na kickstarteru říkali, že hra bude vyvíjené bez publishera, což taky je a stále bude.
Máte tam chybu, Xbox one verze pojede v 1080p při 60 fps. V 900p jede pouze současná verze. Tohle se píše na oficiálních stránkách: Xbox one - 900P (The final output 1080P) 60fps
kuler91: Neřekl bych, že jde o štěstí PC hráčů, jelikžo co jsem si četl, tak spousta lidí co hrájou na PC třeba na ultra ve stabilních 60 fps to teďka padá pod 30 fps po aktualizaci.
PS4 by witchera 3 rozjela vphoodě na stabilních 30 fps a více (stejně jako XOne před patchem 1. 07) kdyby Sony netlačila na vývojáře, že hra musí jet ve fullhd za každou cenu, aby mohli ukázat o kolik je jejich konzole "lepší" než XO. Kdyby to radši udělali jak na XOne kde se hra přizpůsobuje náročnosti dané scény, když to zvládá tak hra běží ve fullhd, když ne tak se to sníží do 900p a bylo by po problémech, jenže to by asi způsobilo zástavu spoustě xbox haterů, že jejich konzole není schopna všechno rozjet mnohem lépe než konkurence.
Na konzolích to jede hůř než před tím Nejvíc to jde vidět na Xbox One. Před tím stabilních 30 a po updatu jsou hrozné propady fps. Xbox One verze si pohoršila v průměru o 8fps a přesto to jede pořád o pár fps lépe než na PS4. To co už bylo optimalizované to rozbili a na silnějším hw to nejsou schopni rozjet. Nechápu 😲 🙇
Tady se můžete kouknout na rozdíly mezi 1. 05 a 1. 07 na XOne a potom na rozdíly mezi konzolema:
Lukkys: Jenže KC:D je opravdu hardcore RPG pro next-gen konzole a PC. Nechápu co je na tom to výroku blbost. Hry na konzole nejsou pouze pro casual hráče.
Mně se mnohem víc libila Microsoft prezentace. Jako chtěl jsem si koupit PS4 ale po oznámení XO bez kinectu a po jejich E3 prezentaci to vidím spíš na XO.
Watch dogs ve full hd na ultra s 60 fps nerozjedete s pc co má doporučené požadavky ani na high ne. Stačí se podívat na tento benchmark z battlefieldu 4
Tady nejde jenom o optimalizaci. Tady jde o to že vývojáři přijdou na nové těchniky, které budou používat při vývoji, enginy se přizpůsobí nové architektuře atp. Důkazem je např GTA V, které jede na hardwaru s pamětí 512 ram.
O tom že konzole budou lepší než pc jsem nic neřekl. Pouze jsem řekl že grafika na konzolích se bude zlepšovat a až časem pujdou vidět razantní rozdíly mezi novým hardware a konzolemi, tak jako tomu je teď s xboxem 360 a ps3.
Lepší a lepší grafika stojí vývojáře víc a víc peněz a ti nemají jisté jestli se jim to vrátí, takže nějaký razantní rozdíl bych nečekal. To že se bude situace zhoršovat není pravda. WD by vypadal mnohem líp kdyby nepodporoval staré konzole. Až se vývojáři naučí optimalizovat na nový hardware, tak hry na konzolích budou vypadat líp než teď. Větší rozdíly mezi pc a nextgenem přijdou až za 2-3 roky.
No on je celkem rozdíl v tom procesoru. V té tvojí sestavě je AMD Vishera FX-6300 a v doporučených je AMD FX-8350 X8 4 GHz. Což je trošku jinde cenově i výkonostně.
Hlavně mi jde o to že teď když to má vyjít, tak spousta lidí tady říká jak na nových konzolích to jede hrozně a že jim to pojede na PC mnohem líp. Za týden touhle dobou tady budou všichni ti co tady psali jak jim 5 let starý komp všechno rozjede na max, že Ubisoft neumí optimalizovat a že kvůli blbé optimalizace nejsou schopni rozjet WD na full hd na ultra s 60 fps.
No za 700 euro se nedostaneš ani na doporučené. Teď jsem to počítal podle aktuálních cen a vychází to na 860 euro za předpokladu že si to poskládáš sám. Kompletní sestavy od obchodů vychází ještě dráž.
Vyhlazování ve WD na konzolích je. Minimálně v next gen konzolích. Kdyby tam nebylo tak ta hra vypadá totálně otřesně. U ps4 a XO verze chybí pár effektů, ale jde o effekty které jedou exkluzivně pouze na nvidia kartách Nejde o to že by to AMD grafiky nezvládli, jde pouze o marketingový tah nvidia, aby si lidé mysleli že jejich karty jsou ty nej.
50% hráčů na pc bude mít méňě obyvatel a aut než kolik jich bude na next genu, 30% jich bude mít zhruba stejně a těch zbylých 20% bude mít o trošku víc obyvatel a aut.
Osobně si myslím že je lepší stabilních 30 fps bez frame dropu, než aby hra jela většinu času pod 30 fps a v určitých pasážích kdy se nic neděje frame vyletí na hodnotu 50 fps.
Jenom hrstka lidí rozjede WD na ultra ve full hd s fps kolem 60. . Hardware v doporučených požadavcích bude stačit tak na 1680x1050 na vysoké detaily s průměrným fps 30.
Jako nadávat na bugy ve hře, která je v alfě je stejná hloupost jako nadávat na to že vám prší do baráku, kterému se střecha teprve staví. Jako všude je tam napsané že jde o early access a že tam ty bugy budou. To že si to někdo koupí rozdělané a nadává na bugy je jeho problém, že neumí číst. Soudit hru budeme moct až výjde dodělaná.
Další věco co nechápu je proč někomu vadí tahleta politika. Zaplatit za early access hry polovinu toho co bych dal za plnou hru je supr nabídka. Nižší cenu lze chápat i jako kompenzace za množství bugů v raném stádiu vývoje. 25€ za alfu a cca 40€. za hotovou hru takovéhle velikosti je směšná částka. V té hře je víc obsahu než v celé serii call of duty. Kdyby to dělal někdo jako EA, Ubisoft či Activision tak zaplatíte 1000 kč za plnou hru s tím že abyste mohli mít ve hře vozidla si budete muset koupit DLC vehicle pack za 650 kč, abyste neměli pouze dvě zbraně ve hře tak si budete muset koupit DLC knifes, DLC ak-47 + ammo, ... za celkem 950 kč no a za výhodných 399 si budete moct koupit nový vzhled který vám změní barvu čepice z modré na tmavě modrou.
Ano je to tak. Ten výpočet sám osobě není zas tak složitý, ale když se počítá 30x za sekundu pro každou postavu zvlášť a těch postav tam chodí několik desítek a musí v něm počítat se stovky objektů jestli mu nestojí v cestě, tak už to začíná být dost náročné.
To že si někdo vytáhne deštník během deště je pouze třešnička na dortu toho co se ve hře děje. Jedna z nejnáročnějších věcí je kolize s okolím. V reálném světě jde kolizi vyhodnotit jednoduše jelikož objekty vidíme, ale ve hře kde je vše virtuální a nic ve skutečnosti neexistuje je to docela problém, zvlášť u 3D hry. NPC žádný objekt nevídí, pouze pomocí různých algoritmů lze docílit efektu kolize. Jak funguje kolize na pozadí jde dobře vidět např. na tomto videu od 4: 45
Dalším náročným úkonem je vyhodnocování cesty kam npc pujde. V reálnem čase neustále přepočítává svou trasu a hledá si svou cestičku mezi ostatními postavami, objekty atd. Nejde o žádne jednoduché výpočty typu 1+1 je 2. Jeden z běžných algoritmů pro hledání cesty umělé inteligence je A*. [ odkaz ]
Hledání cesty je dobře vidět na videu co je výše od 0: 59