Zpět na článek

Diskuze: Minimální a doporučené požadavky pro Battlefield 1

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
26. 9. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Jenže už nikdo nepíše o tom jak samotná hra tedy engine tedy software bottleneckuje procesor a grafiku

BF1 nemá být proč co tak náročný na CPU. Bohužel stejně jako CryEngine 3 i Frostbite engine je nenažraný. Chce to asi i7 10jádro tedy 20 threadů

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
26. 9. 2016 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Ono taky zalezi o kere hre sa bavime a v pripade B1 i5 bottleneckuje i GTX970.

Pront:

Uplne stejny pripad.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
26. 9. 2016 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pront

Intel i5-4690K rozhodně nebottleneckuje GTX970... Jestli máš desku Z97, tak si zkus pretaktovat CPU...

P. S. ten palec je nechtěně ode mě...

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
26. 9. 2016 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě už to tu zaznělo víckrát, ale dát i5 6600k vedle fx 6350 je opravdu vtip, každopádně tím nepopírám jak je hra náročná na cpu. Moje i5 4690k hru opravdu nezvládalo a jelo většinu času na 90-100%. Fps jsem měl sice hezké kolem 75fps s gtx 970 na ultra, ale kvůli cpu bottlenecku snímky často padaly až k 50ti fps.

intel44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

i3 4170 vs fx 6350 battlefield beta mi jela 50-60fps minimalni mam kolem 45fps

Masík
Masík
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Behavioralista

Jsem se díval na tvou PC sestavu, se ti ani nedivím, že se ti "krabice" nelíbí, pro mě jakožto občasného hráče, je takové PC naprosto zbytečný a nevyužitý, proto mě a děckám bude stačit PS 4 Pro i třeba s těma usoplenýma 30fps. Dřív jsem hrával s kámošama i na Amize nebo TV konzolích, kde lítalo jen pár čárek a taky jsme se u toho dost bavili, zábava zas tak nezáleží na tom kolik kdo má fps, ale chápu, ty jsi hardcore gamer o tom žádná.

TiELK
TiELK
Level 5 Level 5
20. 9. 2016 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

.... dobře ty

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Masík

Jasně. Ve třiceti snímcích. To musí být zábava. 🙇

A netahej sem prosím tě krabice.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Není. GTA5 je. Aspoň podle testů.

Co jsem si prošel mnohé testy tak to vychází tak že je ideální mít vysokotaktovaný 3-jádrový SkyLake procesor.

[ odkaz ]

Fosnak
Fosnak
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
20. 9. 2016 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám i5 4670 a GTX 970 a na max mi to ani jednou nepadlo pod 60 fps ovšem to bude asi tím, že jedu na rozlišení 1680x1050

Esprite
Esprite
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, 16 gb ram

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
20. 9. 2016 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však už i bf3 je peklo pro i5. Bf je nejnáročnější hra pro procesor

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz pro betu byla i5 (a to jakakoliv verze stara ci nova-podle postrehu z fora) malo. CPU (i5-4jadra) je totiz vytizeno na 100% a dochazi k propadom fps na nejakych 40-50 z treba 80+, takze tady bude ideal i7. Osobne at sem nastavil jakekoliv nastaveni grafiky tak CPU vzdy 100% a menilo sa akorat vytizeni GPU stim ze fps sa skoro nehybaly (minimalni stejne, maximalni sa pohly jen o kousek, zato grafika vytizeni 50% nebo pres 90%)

Kapr88
Kapr88
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nemuze brat nikdo vazne...leda by se optimalizace po Bete rapidne zhorsila

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
20. 9. 2016 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cože? Nejsilnější i5 je minimum? To je nějaká chyba, ne...

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
20. 9. 2016 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem betu na starém i7 2600k, který je přetočen na 4, 7ghz a společně s gtx1070 přes 120fps...

takže nároky jsou značně přestřelené co se týče cpu...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @GeSto

Tak jasně myslel jsem tím, že AMD se jinam než na hry ani nezaměřuje, nemá jediný procesor, který by mohl být použit na práci, jejich nejsilnější procesor je mám pocit FX 9590 a i to je absolutní šmejd v porovnání s i7 5960X, i7-4960X, i7-5930K, i7-4930K od Intelu (To jsem myslel těmi nejsilnějšími procesory) . Xeon je taky pořád ještě Skylake ale je vhodný pro servery a na práci vůbec. Skylake jak ho známe dnes byl původně určený pro pracovní PC a až později se začaly dělat ořezané (basic) verze, které najdeš teď ve většině PC sestavách. To, že kombinovat AMD s GTX je blbost, je snad samozřejmost. Když se budu dívat na komponenty pro pracovní PC, tak GTX Titan X (4K) a 32GB RAM je něco co už ti i7 5960X rozehřeje pořádně, to vím z vlastní zkušenosti o možnostech s 64GB RAM už ani nemluvě. Má pointa byla ale v tom, že pokud máš slušný procesor v kombinaci s průměrným nebo lehce nadprůměrným HW (Průměr=GTX 9xx, 8-16GB RAM) a neděláš s ním tudíž ani polovinu toho k čemu byl předem určený, tak je jasné, že ho nemůžeš nikdy plně využít . Většinou se ¨z pracovních procesorů vždy stávaly herní až na konci životního cyklu konzolí, protože předešlé verze již nestačily, použily se ořezané high-end procesory. Jsem docela zvědav, jak to bude probíhat teď, když konzole dostávají "upgrady" ale to už odbíhám od tématu. Nikde jsem nenapsal, že Intel není na hry, právě naopak píšu, že Skylake byl dělaný na více než jen hry a proto nemá problém utáhnout mnohem více než běžný uživatel/hráč dokáže využít (samozřejmě to není permanentní ale ještě pár let to určitě vydrží) . Na Cannonlake se mimochodem ale dost těším.

GeSto
GeSto
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Řekni mi kde si viděl že by Skylake byl převážně na práci ? Xeon je na práci ale i to není až tak pravda, v doporučených je Intel Core i7 4790 a ten je prakticky stejný jako Skylake, a to co píšeš nedává logiku jaké nejsilnější procesory máš na mysli ? vždyť musíš koukat i na jiné komponenty v pc nebo třeba ty bys dal gtx 1080 k nějakému AMD procesoru ? abych řekl pravdu tak AMD by měl problém i s gtx 970, silné procesory nejsou jenom na to aby si stříhal videa ale i na to abys utáhl silnou grafiku a nebo třeba 2 grafiky, a říkat kámo že amd je cílovka na herní komunitu ) ) neblázni lol amd na hry )

PS: Jestli není Intel na hry tak mi prosím tě pošli jakýkoliv benchmark, výsledek, video, fotku, cokoliv kde by jakýkoliv typ procesoru AMD mělo aspoň o 1 fps víc v nějaký hře oproti Intel i5 6600K skylake, stačí klidně 1 fps navíc, víc nechci ...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @GeSto

Tak on Skylake byl původně taky procesor převážně na práci, kdy ho využiješ na maximum a ne na hry. To je jako napsat, že máš Intel Core i7 5960X za 30 tisíc ale nevyužiješ ho naplno. .

Nejsilnější procesory nejsou dělané na hry, tedy ty od Intelu rozhodně ne AMD to má trochu jinak tam je cílovka hlavně herní komunita, takže tam opravdový high-end procesor ani nenajdeš.

Počkej do konce příštího roku a Skylake už bude průměr.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou to bludy jako vždy, můj PC už je na dnešní poměry celkem šrot ale BETA mi fachčila naprosto bez probému an High

GeSto
GeSto
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všimněte si jak každá nová hra má v doporučení i7 to je k smíchu opravdu, já mám i7 skylake a tenhle procesor bude ještě hodně ale opravdu hodně dlouho nevyužitý, a nebo ano vytěžím ho tak že zapnu BF1 k tomu skype, TS, Nahrávání jak hraju + živý stream, minimalizovaný chrome a v něm 10 stránek, a ještě nějaký prográmek na hudbu, a myslím že stejně ho nevytáhnu na max, možná když bude ještě v liště spuštěný i BF4, a co se týče grafiky tak gtx 970 mi hned dala úplně max detaily ale úplně jako, ve hře to už nešlo nastavit na lepší musel bych přes kartu už, a ani jednou pod 60 fps nepadla, takže proč je 1060 i když 3gb verze v doporučení to nechápu, a já si myslím že i gtx 960 tohle rozjede na ultra bez problému a to je karta za 4 tisíce +-...

Masík
Masík
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

JJ máš recht, je to 3850 na svou dobu naprostá spokojenost.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ElementGamer

Heh hoho uhh... víš že lhát se nemá určitě. Tak ti řeknu že trollení je taky na vařeku.

to: erazghûl

Svého ptáka DODO se nevzdám

to: Masík

ATI Radeon 3860 neexistuje. Existuje jen HD3850 a HD3870. HD3850 jsem měl. A to ještě tu AGP verzi. Poslední nejvýkonnější AGP mohykán.

Crysis Warhead na tom pěkně jede v 720p

to: TiELK

Tak alergen tam je samozřejmě lensflare ze kterého můžeš dostat rytmus.

DICE si mě normálně chce koupit ale jak na to přišly že miluji kvalitní čokoládu? !

Já bych to vyděl že to bude BattleField čokoláda se kterou skončíš asi takhle.

[ odkaz ]

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
19. 9. 2016 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dost slušné. Ostatně už i beta mi na HD 7790 1GB jela na MEdium na 60fps stabilně.

T800
T800
Level 31 Level 31
19. 9. 2016 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By mě zajímalo, kdo tyhle nároky sepisuje. Buď o komponentech ten člověk nemá ani páru nebo je pod vlivem návykových látek. Dávat na stejnou úroveň i5 6600K a Fx-6350 je už vážně masakr. Naprosto diametrálně rozdílné výkony,

Reklama
Reklama