Hráči mohou ve Steam Workshopu mezi sebou sdílet svoje výtvory a hrát je na nehodnocených serverech.
Modovací nástroje byly u série Call of Duty samozřejmostí, avšak od World at War bohužel žádný další díl modding nepodporoval. Loni však svitla naděje. V říjnu minulého roku nečekaně oznámilo studio Treyarch, že jejich nejnovější dílo, Call of Duty: Black Ops 3, bude opět podporovat modding. Nejprve proběhl uzavřený alfa test, kde vybraní moddeři pomáhali vychytat všemožné chyby. Ten trval od března letošního roku až do teď, kdy konečně došlo k přechodu z uzavřené alfy na otevřenou betu.
Treyarch na Steamu vydal modovací nástroje pro Black Ops 3. Každý, kdo by si chtěl vytvořit vlastní mapy/módy či vyzkoušet obsah jiných, může zamířit do knihovny na Steamu, přejít na nabídku nástroje a začít instalovat. Předem ale upozorňuji, že modovací nástroje zabírají něco kolem 23 GB na disku.
Komunitní obsah lze snadno dohledat ve Workshopu. I když v současné době je fanouškovských módů a map jen hrstka, určitě některé z nich zaujmou. Nostalgici si mohou vyzkoušet remake mapy Killhouse z Modern Warfare a připomenout si tak staré dobré časy. Zajímavostí je určitě také proměna zombie mapy The Giant z původní hry na multiplayerový zápas. Mody lze hrát v soukromé lobby, ať už sám či s přáteli, a na veřejných nehodnocených serverech. S tím také souvisí i přidání vyhledávače serverů, který ve hře dlouhou dobu chyběl. Treyarch bude modovací nástroje vylepšovat a obohacovat o nové funkce po hodně dlouhou dobu.
Na závěr přikládám tři videa ukazující sílu moddingu a snahu komunity: Zombíci ve viktoriánském Londýně, remake mapy Killhouse z Modern Warfare a ovladatelný německý tank v zombie módu. Upozorňuji, že všechny tyto projekty jsou pořád na začátku vývoje a sem tam mají nedostatky, které musí jejich tvůrci ještě doladit.