Hotové hry se nikdy nedočkáme.
Studio Naughty Dog na svých oficiálních stránkách oznámilo zrušení delší dobu vznikající multiplayerové hry z univerza The Last of Us. Vzhledem k četným spekulacím, které mluvily o problémovém vývoji a možném uložení k ledu, se nejedná o příliš velké překvapení.
Vývojáři dále ve zprávě prozradili, že titul označovaný jako The Last of Us Online začal vznikat ještě před vydání The Last of Us Part II. Naplno se přitom vývoj rozběhl právě po vydání druhého dílu. Dle zástupců studia bylo definitivní zrušení hry velice těžkým rozhodnutím, které studio poznamenalo. Vývojáři dále naznačují, že jim celý projekt zkrátka přerostl přes hlavu.
Případné pokračování ve vývoji by navíc mělo dle autorů negativní dopad na chystané singleplayerové projekty studia. Ty by měly ve studiu vznikat minimálně dva. V minulosti se spekulovalo o úplně nové značně i třetím The Last of Us.