Oba dva existují v tom samém univerzu. Záhadná postava v N7 zbroji je přitom jejich otec.
Na letošní E3 jsme v pohledu do zákulisí vývoje Mass Effectu: Andromeda viděli ženskou verzi hlavní postavy s příjmením Ryder. Včera jsme zase v technologické gameplay ukázce viděli mužskou verzi hrdiny. A od loňské E3 známe záhadnou postavu v N7 obleku, o které už dlouho víme, že nejde o hlavního hrdinu.
Všichni tři spolu přitom souvisí. Vlastně se jedná o jednu rodinu. Ryderová (ženská verze hratelné postavy) a Ryder (mužská verze hratelné postavy) jsou bratr a sestra, zatímco záhadná osoba v N7 obleku je jejich otec.
Všichni tři navíc figurují v tom samém univerzu, jak prozradil kreativní ředitel BioWare Mac Walters pro PlayStation Access. Walters zdůraznil, že když hrajete za Ryderovou, tedy ženskou hrdinku, její bratr je někde ve vesmíru. A naopak.
Oproti tomu v případě Sheparda v původní trilogii Mass Effectu panoval stav „buď a nebo”. Buď ve vámi hraném příběhu figuruje Shepard - muž, nebo Shepardová - žena. Není to však poprvé, co BioWare experimentuje se sourozenci hlavní postavy. V Dragon Age 2 jste mohli jako Hawke bojovat po boku sestry Bethany nebo po boku bratra Carvera, a to v závislosti na herní třídě vaší postavy.
Tohle bezpochyby zajímavé řešení nového Mass Effectu každopádně vyvolává řadu otázek. Setkáme se při hraní s bratrem či sestrou naší postavy, nebo od něj/ní budeme pouze dostávat nějaké zprávy? Jestli se s ním/s ní setkáme, bude mít předdefinovanou podobu, nebo si budeme moci vzhled zvolit v editoru, což umožnil(a) Hawke v Dragon Age: Inquisition? Nebo snad zajde editor postavy tak daleko, že vzhled vaší postavy ovlivní vzhled sourozence i otce?
Walters na tyto otázky neodpověděl. Dodal však, že křestní jména jednotlivých členů rodiny odhalí časem. To nejspíš znamená, že zatímco jméno vaší postavy si můžete sami zvolit, křestní jména sourozence a otce budou předdefinovaná.
Závěrem tu máme ještě screenshoty ze včerejší gameplay ukázky, samozřejmě v rozlišení 4K.