Zpět na článek

Diskuze: Na Cyberpunku 2077 nyní pracuje víc vývojářů než na Zaklínači 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Sutom

Ano, ten konec je totálně nesmyslná zmatená hovadina. A i kdyby celý příběh do té doby byl super a zajímavý (což nebyl) , tak konec je prostě vždycky fatálně důležitý.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Souhlasím s tebou....

prasezlesa: jediný koho tu lidi tipují na 12 let jsi ty.... . tím že mě urazíš potom co ti dám jasný námět na to jak si scénář udělat dle svého je opravdu na lehkou mentální retardaci, ale bohužel ne mou. Já k tobě byl slušný...

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[spoiler title="spoiler"]Fakt se omlouvám všem, kterým vadilo, že jsem tu celej den nebyl abych odpověděl na prasezlesa, protože jsem měl něco lepšího na práci.

@Arcizmrd: Já beru, že ta hra má chyby, ale já si ji prostě i s těma chybama užil.

@prasezlesa: Ok, beru tvoje argumenty a až budu mít někdy čas, tak si je na netu někde zkusím pohledat, když na to nezapomenu. Psal jsi, že tě nezajímá názor ostatních, v tom případě tady můžeš přestat číst.

Takhle, zápletka Z3 není možná nijak zvlášť geniální a chytrá, hrozně mě popravdě zmátl konec, kdy se porazí Divoký hon (mimochodem boss fight s Eredinem byl celkem nudnej, jediná šťávička na tom byla poslední cutscéna kdy ho Geralt sejme, asi jsem čekal větší variabilitu než se naučit combo set a po průchodu portálu Eredinovi víceméně uskakovat) a pak se najednou mluví o tom že chce Avalach (nepamatuju se jak se to píše) způsobit další Konjukci sfér, začnou se objevovat stvůry a ve věži se dozvím, že se snaží zastavit Bílou zimu, zcela mi uniká spojitost mezi Konjukcí a Bílou zimou, to jakože Konjukce způsobuje tu Zimu? Nebudu se tvářit, že Z3 je nejlepší hrou, která kdy byla vytvořena, protože to není pravda, ale já si její průchod prostě užil, ať už s příběhovýma dírama, který tu zmiňujete nebo s čímkoliv dalším. Od začátku do konce mě hra neskutečně bavila a těšil jsem se co chystá příběh dalšího, nejen hlavní příběh.[/spoiler]

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Souhlasím s tebou....

prasezlesa: jediný koho tu lidi tipují na 12 let jsi ty.... . tím že mě urazíš potom co ti dám jasný námět na to jak si scénář udělat dle svého je opravdu na lehkou mentální retardaci, ale bohužel ne mou. Já k tobě byl slušný...

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Ubohé jsou jen tvé urážky a to jak tu s lidmi jednáš. Ale co se divit s takovým nickem.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Co je ti po tom, jak trávím svůj čas? Můžu si tam strávit, kolik času chci a myslet si, co chci. Už je to vaše ad hominem opravdu ubohý.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Takže když to shrneme - nemáš w3 rád kvůli scénáři, chybám ve hře a tomu že vývojáři mluvili o věcech které na konec ve hře nevidíš. Ale i tak jsi ve hře nahrál 300 hodin? Tak bud máš tolika volného času nebo nevíš co chceš, což jde vidět i z tvého hodnocení které pořád měníš. Myslím že já ani nikdo jiný by neinveatovali do hry tak moc času kdyby je nebavila, nebo takto štvala.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Vojtech1141

Pohnutky Divokého honu v knihách nebyly rozvedeny. Proto ve hře měli poměrně velký rozsah možností, co s tím udělat, co vymyslet. A vymysleli totálně tuctového záporáka. Přitom si mohli vymyslet prakticky cokoliv, dát tomu libovolnou hloubku. A... Nic.

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Musím tě zklamat, ale nemyslím si, že to, že jsi neodpověděl není zaviněno časem, ale nedostatkem argumentů a tvojí leností.

Ano, ta hra si na 100% nezaslouží 100%, ale dle tohoto pravidla bz si to nezasloužila žádná hra.

Mimochodem. DS3 je víc Bloodborne a DS1 než nová DS hra (samozřejmě je DS3 dobrá hra) .

Dobré argumenty má třeba prasezlesa, Divoký Hon není dobrý záporák (ani v knihách nebyl) , Bílá Zima je divná a Djikstrova quest linie není dobrá.

Přesto mi však CD Projekt připadá spolu s Rockstarem jako nejférovější herní vývojář.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

Sapkowski kromě jedničky nespolupracoval na žádném díle. Je to mnohokrát dokázaná skutečnost, kterou ale fanboyové pořád odmítají akceptovat. Argumentovat tím, že za špatný scénář nemůžou, protože do toho měl možnost kecat Sapkowski, je zcela mimo. Měli několik vlastních scenáristů.

Psát mi, ať napíšu vlastní dílo... To už si snad ani nezaslouží reakci. Tipuju tě tak na 12 let, nebo lehkou mentální retardaci, promiň.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Places na špatném hrobě, nelíbí se ti scénář? Napis Sapkowskemu ktery do děje a konverzací mel co mluvit ve vsech dílech.

Oblíbil sis postavu co se nezachovala jak si očekával? Napiš vlastní celosvětové dilo knižní a tam si piš co ti tvá mysl dovolí. Si naštvaný zbytecne Kámo....

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

[spoiler title="spoiler"]Já teď mluvím o konci s Dijkstrou. Když se rozhodneš pro jednu věc, zachová se Dijkstra jako totální ichtyl. A celkově to rozhodnutí, že buď umře jedna oblíbený postava, nebo dvě jiné, a třetí možnost není, totálně odporuje tomu, že v té hře hraje rozhodnutí hráče nějakou roli.

Dobře, tak bych tomu dal třeba 7/10, není to jedno? 6/10 už mi přijde málo.[/spoiler]

Arcizmrd
Arcizmrd
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Nikoliv brečet, ale nebránit hru za každou cenu. Hlavně neignorovat fakta, když se to nehodí do krámu. O to mi jde.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Tak záleží, jaký si měl konec. Já jsem se Zaklínačem 3 spokojen, včetně obou datadisků. Ale pěkně na to nadáváš, jen potom nechápu tvé hodnocení 8/10. Když to má tolik chyb, tak bych to na osmičku u tebe teda neviděl.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Jenomže to naše brečení je jenom protiváha k tomu, jak nad tím všichni masturbují, jako kdyby to opravdu bylo něco geniálního. Což prostě není. Drhne to na příliš mnoho místech. Jak mám třeba dobře hodnotit dějovou linii, která mě docela i baví, když na jejím konci se postava (mimochodem moje oblíbená postava z knížek) zachová naprosto stupidně a zcela mimo svoji roli? Je to prostě nekonzistentní.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Arcizmrd

Takže budeme brečet nad tím, že ta hra mohla být jiná, že měla mít tohle a tamto, místo toho, abychom si užili, jaká ve skutečnosti je? Vývoj Z3 byl dost dlouhý a vůbec se nedivím k tomu, že za tu dobu došlo k několika změnám. To je celkem normální všude. Myslím, že můžeme být rádi za to, jakou hru CD Projekt Red vydal.

Arcizmrd
Arcizmrd
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mixam

Práci beru, stejně tak i vlastní názor. Ale CDPR sliby neplní, záměrně lhalo ohledně downgradu před vydáním a i to, co napsalo prasezlesa je tuším z překladu od admina CZ/SK stránky Zaklínače na FB a je na tom víc než dost pravdy. Lidi tu nejsou ochotni přijmout, že jejich (i má) nejoblíbenější hra může mít něco špatně, a že toho má špatně docela dost. Hlavně pro nás čtenáře knih, kteří vystřízlivěli.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Jenomže W3 má chyb až moc. Hlavní story je o ničem, divoký hon je naprosto tuctový nudný záporák jako z amerického filmu - černobílý záporák bez hloubky. Bílá zima je nesmysl, co nemá s bílou zimou z knih nic společnýho. Dijkstrovu linku totálně doprasili totálně nesmyslným chováním a zredukováním možných konců na dva nesmysly atd.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Na jednu stranu přiznáváš, že je to nejlepší open-world hra na světě, na druhou na hru nadáváš, neustálé píšeš své názory a dokonce urážíš jiné uživatele Zingu (ty komentáře jsem ti smazal) . Měl by sis rozmyslet, jak to vlastně máš.

Každá hra má své rezervy, dokonalá (pro všechny) opravdu neexistuje. Každý máme jiná očekávání, jiné měřítko. Každopádně, když jde o nejlepší současnou open-world hru, tak tím pádem si zaslouží vysoké hodnocení a samozřejmě také skvělé prodeje.

A každá hra může být lepší. Jen by si to třeba vyžádalo další rok vývoje, což by stálo další miliony dolarů, což už CD Projekt Red zveřejně neměl.

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Ano, hejtím to, a vzhledem k tomu, že jsem odehrál 300 hodin, tak je jasné, že na základě nějakých skutečných dat, a necucám si to z prstu.

Ano, dám tomu 8/10, však to si ta hra zaslouží. Nezaslouží si ale 9-10/10 a nebývalou glorifikaci.

Top open world rpg je jednoznačně W3. To nepopírám. Jenom vám prostě píšu, že ta hra má velký rezervy a mohla být ještě o hodně lepší a že bych z toho nedělal masterpiece. Toť vše.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
7. 9. 2016 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Nejvíc to zhejtíš a odehraješ tam 300 hodin a pak tomu dáš 8z10 Já od tebe čekal tak 3z10. Jaká je proto tebe top open world rpg hra ?

prasezlesa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Kross

Zdroj je česká FB fanstránka, kterou vede člověk, co sleduje snad všechno dění kolem Zaklínače, je občas i v kontaktu s tvůrci a překládá všechno info. Opravdu nevěřím, že tenhle člověk něco přeložil blbě. Prostě překládal, co jejich velkohubé PR vypouštělo do světa.

Já u W3 strávil skoro 300 hodin, a co jako? Je to hra na 8/10. Není to žádný zázrak. Klidně si mažte dál med kolem huby, jaký je to geniální masterpiece. Jenomže není.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
7. 9. 2016 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @prasezlesa

Je sice fajn, ze jsi sva tvrzeni trochu zkonkretizoval ale kde jsou zdroje? Kdyz odectes to co bylo splneno ale ne podle toho jak si chtel, to neni lez. A mohlo to byt klidne i tim, ze nekdo spatne prelozil original /opet, kde jsou zdroje? Zbytek pousobi dost divoce. Reklamni kampan na witchera jsem sledoval a tyhle veci se mi nevybavujou (to sice neznamena ze je nerekli, ale znamena to ze na nich ona kampan nestavela a byly zmineny mozna tak jednou) . Kazdopadne se tu snazis presvedcit lidi o svym nazoru na hru u ktery nekteri stravili i pres sto hodin... (v mem pripade pres 500) a kjdyz uz nekdo nesouhlasi tak nadavas a prirovnavas je k fanatikum a jinak urazis. Ja si Witchera maximalne uzil. Fanatik nejsem. Nesouhlasis? Ok, stane se.

Ale jen tak pro zajimavost. Jake open world rpg povazujes za vyborne ci rovnou nejlepsi?

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně budeme hatovat Zaklínače 3 a pak si všichni koupíme CoD ...

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 9. 2016 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prasezlesa: Nejlepší nick ever!

Reklama
Reklama