Náboženství v tahové strategii Humankind
Humankind Novinka Náboženství v tahové strategii Humankind

Náboženství v tahové strategii Humankind

Jan Urbančík

Jan Urbančík

Platformy Windows PC

Novinka od Amplitude Studios silně připomíná Civilizaci.

Reklama

Tahová strategie Humankind byla představena na loňské Opening Night Live a to prostředncitvím velice specifického traileru. Z následného gameplaye jsme se však dozvěděli, že jde o hru silně inspirovanou sérií Civilizace. Včera se na Gamescomu vývojáři z Amplitude Studios znovu přihlásili o slovo a ukázali nám, jak v jejich hře funguje náboženství.

Stejně jako v sérii od Firaxis dostanete po nějaké době možnost založit si vlastní náboženství a tomu postupně přidávat různé bonusy. Do síly náboženství promlouvá spoustu různých faktorů, jako například zákony či počet svatých míst. Nicméně důležité je, kolik generujete víry. Pokud jí totiž bude výrazně víc než sousední města, překonvertují na vaše náboženství. To ale nemusí být vždycky výhoda, protože to také může vést k vyhlášení války.

Každá země pak má své státní náboženství. To si je možné během hraní změnit, je ale nejlepší vybírat si podle toho, které z nich následuje nejvíc lidí, jinak nás totiž mohou čekat nemalé postihy. Můžeme tak klidně přijmout náboženství, které založil jiný stát, nicméně už si nebudeme moct zvolit bonusy, jenž nám dané náboženství dává. Ty určuje pouze země, která ovládá nejvíc svatých míst. Jen na nás pak je, jak naložíme s náboženskými menšinami. Můžeme je potlačovat nebo naopak být otevřenější a brát je jako normální občany.

Hra zatím vypadá velmi slibně, až čas ale ukáže, jak moc bude konkurovat zavedené Civilizaci. Humankind vyjde na PC během příštího roku.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=JXEpnjAi6qM[/embed]

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama