Vyplynulo tak z průzkumu nezávislé agentury, která se dotazovala přímo zaměstnanců Xzone s.r.o., co si myslí o nové podobě jejich obchodu. Celé obchodní oddělení, redakce Zingu i vývojový tým neskrýval své nadšení.
No dobře, možná jsme si nevybrali na tuto novinku zrovna nejlepší den, ale tento aprílový čas nám aspoň rozvázal jazyky a my můžeme do celého světa rozkřičet, jak pyšní na své dítko jsme.
Hry prochází vývojem ještě dlouho po vydání. I my jsme poslední rok pilně pracovali na jednom takovém pořádném patchi (ve skutečnosti jsme ale zahodili celé nevyhovující řešení a vše si naprogramovali hezky od začátku). Tentokrát to ale nebyl Zing, který prošel faceliftem. Téměř po dvou letech vývoje a pečlivého dolaďování Zingu přišel na řadu upgrade obchodu. A proto vám teď můžeme oficiálně představit Xzone ve verzi 2.0
Rádi bychom si zachovali svou zavedenou image a tak na první pohled neprošel nijak razantní změnou. To hlavní však stejně dřímá pod kapotou. Nevěříte? Tak valte kukadla na seznam níže. Některá vylepšení jsou významná, jiná méně, dohromady ale tvoří celek, kterým bychom rádi zpříjemnili Vaše nákupy. A když nic jiného, aspoň se na ty hry k nám můžete chodit dívat. Multimediální obsah sdílíme se Zingem.
Šťastné nakupování Vám přeje Xzone s.r.o., provozovatel stejnojmenného obchodu a herního magazínu Zing.
Malá ochutnávka
- Vyleštili jsme současný grafický kabátek
- Hry jsou všude řazeny a filtrovány "inteligentně", teď už se například při vyhledání FIFA neobjeví na prvním místě předloňský ročník
- Při listování hrami můžete scrollovat donekonečna, zbavili jsme se tak otravného překlikávání mezi stránkami
- Našeptávač prošel nejen grafickou ale i funkční rekonstrukcí
- Galerie screenshotů se nyní elegantně vyroluje přímo na stránce s hrou a můžete ji procházet také šipkami na klávesnici
- Trailery jsme obdařili šikovným playlistem a automatickým přeskakováním
- Obrázky krabiček her nově uvedených do nabídky jsou nyní výstižnější a na první pohled snáze rozeznáte platformy
- Handheldům jsme obstarali samostatné kategorie
- Zavedli jsme kategorii Aktuální slevy, kde se budou automaticky vypisovat hry, u kterých v poslední době došlo ke snížení ceny
- Přepracovali jsme systém bannerových pozic tak, abyste naše akce nemuseli z obchodu sami dolovat, ale byly vidět na první pohled
- Flashové promo na úvodní stránce ustoupilo staršímu, leč šikovnějšímu javascriptu, náhledy, přes které stačí přejet myší, urychlí procházení slidů
- Košík vás už opravdu důkladně varuje na předobjednávky zamíchané mezi další hry ve stejné objednávce
- Nákupní košík vás snáze provede objednávkou od vhození hry až po rekapitulaci
- K vybraným hrám jsme doplnili možnost dopravy formou zaslání kódu na e-mail, to se většinou týká krabiček bez disku, dopravu neplatíte a kód obdržíte dříve
- Zákazníci z Písku (centrální sklad) mají nyní v posledním kroku nákupního košíku možnost zaškrnout osobní odběr
- Opravili jsme chyby při párování mPlateb a veškeré platby online již nemusíte provádět hned po dokončení objednávky. Pokud se zaregistrujete, můžete kartou, mPenězmi či PaySecem zaplatit později prostřednictvím zákaznické sekce. To se může hodit u předobjednávek. Přesto doporučujeme neplatit až pár dní před vydáním.
- Výpis objednávek v zákaznické sekci prošel kompletní rekonstrukcí a stavy objednávek se nyní korektně aktualizují
- Převodovky se nyní po přijetí platby automaticky označují jako zaplacené. Později obdržíte také e-mail o provedené platbě, tato funkce je však kvůli drobnému nedopatření na pár dní mimo provoz. Systém v pátek odeslal spoustě našich zákazníků potvrzení o provedené platbě, třebaže platili dobírkou a hru už mají rok doma. Místo toho aby nás uctívali, protože jim hru pošleme ještě jednou a zadarmo, tak už se od pátku klepeme strachy, až nám tím stále drnčícím telefonem někdo prohodí i sonickou bombu. No chápete to? =)
- V zákaznické sekci přibyla záložka Moje hry. Tam najdete přehlednou galerii všech vámi zakoupených her spolu s odkazy na novinky, články, videa, screenshoty či tapety ze hry, které jsme za léta nastřádali na Zingu.
- Přepsali a zpřehlednili jsme veškeré informační stránky a kde se dá jsme doplnili informačními bubliny
- Emailové zprávy zasílané obchodem se také převlékly do nového, opravili jsme v nich několik chyb a souběžně s HTML verzí zasíláme i čistě textovou podobu zprávy. To aby se Vaši mobilní mazlíčci taky nažrali.
- Přímo na stránkách obchodu vypisujeme posledních pár tweetů z našeho Twitter kanálu. To pro případ, že jste si toho opeřence ještě nezvykli navštěvovat přímo.
- A nakonec to neméně důležité. Náležitě jsme zapracovali na našem interním systému správy Vašich objednávek a propojení s naším účetním systémem. Snáze, rychleji a bez zbytečných kompromisů tak budeme moci skutečně promítnout do eshopu i ta Vaše nejdivočejší přání o změnu objednávek.
Určitě bychom toho našli ještě víc, ale kdo by to potom vůbec četl. Zbytek už si najděte sami. Nebo snad stále máte pochybnosti, že vás taháme za nos? Tak se fofrem jděte přesvědčit na vlastní oči, kurzor, chapadla nebo čím že po tom Internetu vlastně surfujete.