Zpět na článek

Diskuze: Náš obchod je ten nejlepší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

free-art
free-art
Level 1 Level 1
2. 4. 2012 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si pročetl celou diskuzi a nevydržel jsem nic nenapsat. Nemyslím si, že čím víc bude pisálků na zingu, že tím bude víc kvalitních článků. Ono se toho v tom herním světě zase tolik nestane aby se např. zdvojnásobil počet článků za jeden den. Už teď se tady někdy cítím jak v nějakém herním "bulváru". Chodím sem na zing něco přes rok a kvalita článků se nijak nezhoršila (aspon myslím) , jen se občas píše o věcech méně zajímavých a pak si připadám, že tady existuje jen Mass efekt (nic proti hráčům) . Prostě nesouhlasím s Mikym, že zvíšený počet redaktorů je vždy ku prospěchu. Uvítal bych klidně méně článku ale více kvalitních.

TheRollyCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdá se mi to nebo o né tak zajímavé newsky se objevila nejzajímavější diskuze v historii zingu? A od lidí kteří jsou méně vidět? Neuvěřitelně pompézní.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Láďa Loukota S tím Zingem máš pravdu... Je to krásný přehled o herní scéně, ale časem si člověk vybere nějakou oblíbenou hru a o té si pak zjišťuje bližší informace sám. Mám na to vlastní názor asi jako každý.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se že bořím snahu , ale jsem strašně línej prostě si to koupím na steamu stáhnu a hraju jako vždy ....

hruska
hruska
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

možná byste mohli taky prodávat hardware xbox 360, psv a wii

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
1. 4. 2012 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Halóó tady! Já taky zedník! Sice vyučen Mechanikem elektronikem ale podle seznamu oborů činností náležících do živnosti volné, čísla 45) Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti, jsem přidavač. Vzhledem k tomu, že to ale nestačí, tak už dělám to, co zedník vyučený! Jen štuky mi ještě nejdou.

Tak co? Postavíme Zing na špici? 👍

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ondra 865: Mluvím o CZ prostředí samozřejmě. Pokud máš na mysli fanstránky, tak ano, tam lidé píší, ale dělají to o jediném mediálním dílu. Jistě, pokud chceš, nic ti nebrání si pomocí googlu hledat novinky ze světa her od lidí, kteří to dělají zadarmo. Herní weby, které to koncentrují, odplevelí a přidají i vlastní obsah, ale šetří čas a námahu - nemusím si to zadávat do googlu, stačí, když vyťukám Zing. cz a za pět minut vím vše podstatné. Já se tak třeba teprve nyní díky Zingu dozvěděl, že existuje Binary Domain (nejsem konzolista) , a jsem za to rád, protože si to budu moct doplnit. Kdybych chodil jen na fanstránky o Civilization, Flashpointu a Mass Effectu, svých vyvolených titulech, ztěží bych tam o tom kdy něco zaslechl.

Pevnost je vedle Ikarie v současné době jediný český časopis věnující se scifi a fantasy. Má desetiletou tradici. Odvážím se tvrdit, že co se týče nákladu, tak JE srovnatelná se Score a Levelem. Ale máš pravdu, že v TV Magazínu nebo Aha jistě platí lépe - kdo chce ovšem psát MÉNĚ jako mediální mrdka, tak by se podobným formátům měl vyhnout.

Při vší úctě, netuším, jaký je tvůj vhled či přímá zkušenost s psaním do médií, ale troufám si říct, že příliš malá, než abys měl právo na tvrzení typu "jestli se někdo chce takhle živit a nepíše pro Level nebo Score, ať si stěžuje, že má málo peněz"; už jen proto, že ignoruješ realitu, která prostě v tištěných magazínech také není růžová. Budu jen rád, když mne v tomto nějakými argumenty vyvedež z omylu. Každopádně, práce je práce, ať už ji člověk vynakládá na Zing, Level, IGN nebo třeba skládání cihel do vazby; člověk, který ji vydá, by za ní měl být přiměřeně odměněn.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Láďa Loukota (kolik znáš blogerů, kteří píší o hrách zadarmo, dobře a pravidelně? ) Ke každé hře je nejméně 5 webů kteří o ní píší pravidelně... teť si vynásob kolik známých her (o kterých stojí za to psát) je a dostaneš né malé čislo. Pravda, že hra skončí pak je 1 měsíc mrtvo na webu, ale jak má vyjít DLC nebo nová hra, tak zase ožije, mezi tím třeba píše pro jiné weby. Jako rozhodně Zing + Indian nejsou jediní kdo píšou takhle články. A taky zase jak který časopis platí...

morfin
morfin
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co jsem se díval na GL, tak ceny jsou super. 👍 dostal jsem chuť doplnit si sbírku (třeba díly AC, který bohužel nemám) nebo ji ještě expandovat (prey 2, syndicate, brothers in arms, atp. ) a v poslední době jsem začal přemýšlet o zaklínači 😗 Chtělo by to penízky nechtěl by mě někdo dotovat? 😗

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
1. 4. 2012 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

valis1: Přesně! A musim říct, že GL je na tom teď dost dobře v cenové relaci u některých her! 👍

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RCS339: Tak GL financující Zing není nic šokujícího nebo proradného. Level/Hrej financuje vydavatelství, Bonusweb financuje iDnes/MAFRA, Games financuje Tiscali. Level má jméno a historii, kterou dnes zkrátka žádný nový časopis nezíská. Pro čtený zpravodajský server jako v případě jiných herních webů u nás je taky samozřejmě snazší založit si herní subweb, protože ho může propagovat vedle běžných zpráv o české korupci, světové krizi a roztomilých koťátkách. Každý (nejen herní) web má za sebou nějakou společnost, které jde o čtenost .

valis1
valis1
Level 42 Level 42
1. 4. 2012 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro mě je důležitá cena, proto nakupuju tam kde je to nejlevnější, jednou je to tam a podruhý zase tam, nekoukám na to jak je hezkej web a vše ostatní o hře si stejně zjistím jinde než v obchodech

RCS339
RCS339
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Láďo to shrnutí dole se celkem hodilo ... 😗

Btw je vidět, že se situace změnila od minulého roku. Byly tu soutěže, všechno možný se super cenama...

pořád si ale nemyslim, že kdyby byla náplň Zingu čistě jen novinky, tak by GL nepotřebovali.

Ale rozhodně je větší šance, že vás pisálky zvedne z postele nějaká bankovka, než přirozená vůle vás talentů

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ondra 865: idea, že papírový časopis platí lépe, je mylná - píši taky do tištěné Pevnosti, takže vím, co říkám. Pokud se někdo živí psaním, na relativně normální úroveň (tj. 15K+) se může dostat buď tím, že píše do více míst (freelancing; což nepovolují všude) , nebo skrze pozici stálého (šéf) redaktora jako píše níže Miky, kde to je v postatě spíše managerský post (Miky pravidelně píšící na Zing je spíše výjimka z pravidla) . Freelancing samozřejmě je také realizovatelný, ale už se na textu projevuje, že děláš více věcí najednou. Když vynecháš herní developery á la Dan Vávra, které živí vývojařina, kolik znáš blogerů, kteří píší o hrách zadarmo, dobře a pravidelně? Já žádného, který by týden co týden zvládal sepsat několik článků (ale rád se nechám poučit) . Nejlepší příměr je ve světě filmu František Fuka, který - opět - je za svou práci placen skrze příspěvky čtenářů. Fuka je ovšem celebrita.

To, že tištěná média jako Level nebo Score (a tím jsme řekli všechny podstatné) mají omezený počet stránek a tím pádem taky omezený počet prostoru (tj. neberou každého) je další stránka věci. Mohl bych i zmínit dopad zvýšeného DPH atd. atd. Mimoto už delší dobu se ví, že počty výtisků tištěných médií jdou dolů (díky webu) , takže postup "jdu do časáku=PROFIT! " se brzy setká s nepříjemnou realitou.

Abych to shrnul - tvrzení, že neplacený textař je automaticky lepší než placený, "protože dělá pro zábavu a nikoliv pro mamon", je liché jako čislice 5.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
1. 4. 2012 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: Jestli někdy vyhraju v sázení, tak Zingu věnuju polovinu! 👍 Já furt mám sny o hovínku a to znamená prachy prej. Tak snad už těch 100 milionů vyhraju kakra! 😗

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není žádným tajemstvím, že Zing v současné době živí pouze mě, ostatní to mají jako dobrou brigádu. Ale to chceme samozřejmě postupně zlepšit, čím víc lidí, čím víc odměn, tím víc skvělých článků a celkového obsahu.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Láďa Loukota Jak si řekl, záleží na tom jestli se tomu věnuje Profi... Ale jestli se někdo chce takhle živit, tak ať se radši snaží dostat do Levelu a podobných časopisů... Potom si stěžuje, že má málo peněz atd... Musí s tím prakticky počítat, že když píše tak za to v mnoha případech nic nedostane.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen at pokracujou takhle dal

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
1. 4. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sesu: Mě ne! Mě už takhle stará zabije! 😗 Sobě nakupuju a jí k narozeninám nevim co koupit! Proč nemiluje stejné věci, jako já!

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ondra 865: "Navíc se mi nechce věřit, že už tak velká skupina: Indian + Zing + Xzone nemá dost peněz a psát články je jen o volném čase a jak se komu chce. " - aha, jasně. Von je ovšem rozdíl mezi tím, když se psaním člověk živí a má tak čas od rána do večera pracovat, a mezi tím, když od 6 do 4 obhazuje na stavbě omítku s tím, že si večer něco pro radost napíše...

Warfaryn
Warfaryn
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gratuluju! ! ! !

RCS339
RCS339
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Saix: Sběratelky se ale dokupovat někdy dají...

Ta kategorie by podle mě mohla pomoct. Netroufám si odhadovat, že polovina, ale vím o dost lidech, co když už si chtějí koupit hru, snaží se najít sběratelku a levnou cenu.

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco jako limitky starších her neexistuje. Vydavatel dodá obchodům limitky jen na den vydání, další kusy neexistují. Pokud je někdo prodává levně ještě dlouho potom, tak to pouze znamená, že mu zůstali skladem a oni je prodávají pod cenou, aby se jich vůbec zbavili.

RCS339
RCS339
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky, Xzone, Redakce : Doporučuji víc nakupovat limitky starších her (do 1000) .

+ přidělat sběratelskou kategorii.

Nevim, jestli se mnou bude někdo souhlasit, ale mě to tam trochu chybí...

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
1. 4. 2012 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Navíc se mi nechce věřit, že už tak velká skupina: Indian + Zing + Xzone nemá dost peněz a psát články je jen o volném čase a jak se komu chce.

Reklama
Reklama