Zpět na článek

Diskuze: Nečekaná omezení cross-save ve Watch Dogs: Legion

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě štve za optimalizace. V pohodě 60 fps, pak se otočím, třeba na vodu a jeb, z 60 fps je 30 - žádné kolísání, prostě stabilních 30 fps! Pak se otočím a šup, zase 60 fps. A těch míst je tam víc a to to ani nemám na Ultra. RX 5700XT a R9 3900X. BTW, došla vám už nějaká aktualizace? Měla být 30. 10 ale od 26.10 jsem neměl žádný patch, tehdy to byl D1 patch. PC verze.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
2. 11. 2020 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Back Pa Jo je docela jedno na čem to hraješ a problémy mají všichni. Někteří to řeší tím, že si místo DX12 přepnou na DX11 byť za cenu, že nemají ray tracing. Já to proto nekupoval ani na PC? když jsem viděl kolik to má chyb a bugů. Hlavně problémy s uloženou hrou. Ten patch nějaký byl a tuším, že měl 1,4 GB ale není to opravené ještě prej ...

Mong
Mong
Level 39 Level 39
2. 11. 2020 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Back Pa Zajimavy, tohle se mi treba vubec nedeje - ryzen 3600, rtx 2060, 32gb ram a mam to na m2 ssd

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
1. 11. 2020 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč má Xbox stejné logo jako Ubisoft Connect? Nebo mě to aspoň přijde, že mají stejné barvy :D

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
1. 11. 2020 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Načtení save z předchozí generace podporoval už XboxOne, kde jsem si takto přes cloud načetl save z Witcher 2 a Driver San Francisco rozehrané na Xbox360. Zda to jde obráceně jsem nikdy nezkoušel.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
1. 11. 2020 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim rict, ze kdyz uz nic jinyho, tak ten Londyn je po graficky strance se zapnutym RT fakt pecka...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 11. 2020 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Přesně tak, poté co jsem na vlastní oči viděl rozdíl mezi PC RTX verzí a verzí pro současné konzole už docela chápu některé ty nízké známky. Samozřejmě že hry nejsou jen o grafice, ale v tomto případě to je tak citelný rozdíl (vidět doposud nejhezčí město ve videohře nebo naopak zastaralé šedé krabice), že to má velký dopad na celkový zážitek ze hry.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
1. 11. 2020 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ono to mesto vypada pekne i bez rtx, ale s rtx to ma uplne jiny grady a prestoze mam jen rtx 2060, ktera staci stezi na 45-50 fps pri rtx on a 2k, tak v tomhle pripade jsem to uprednostnil na ukor stabilnich 60fps, coz je u me uz co rict...

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Na XOX to vypadá fakt hnusně. To si člověk říká, jak 7 let staré GTA 5 na X360 vypadá pořád lépe než tohle na dost výkonnější konzoli. Proč má RTX pouze Watch dogs ? Neobjeví se časem třeba i v AC Valhalla nebo Far Cry 6?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 11. 2020 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katana Myslím si, že ACV i FC6 (a obecně všechny budoucí velké hry) budou ten raytracing obsahovat.

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel No, nedávno jste tu vydávali článek, kde se popisovaly vlastnosti následujících her od Ubisoftu, a RTX byl jen u WD. Stejně tak to bylo s haptikou u Dualsensu. Proto se na to ptám, zda není nějaké info zda bude či nepřijde někdy časem.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 11. 2020 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katana To je pravda, ale myslím že to bylo spíš nějaké opomenutí nebo prostě u té WDL to vypíchli, protože tam to je opravdu na plné pecky (deštivý Londýn je na to vyloženě perfektní). Očekávám, že raytracing do nějaké míry bude běžný efekt u všech next gen her a nějakým způsobem se objeví v každé z nich... ale třeba se mýlím. Uvidíme již za týden a půl 👁️

Bukyw

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Mě štve že se v next-genu opět řeší grafika a ne funkce nebo inovace hratelnosti. Pořád máme jednotvárný mise, hloupý AI a tak podobě. Grafika je sice hezká, ale pokud to je na úkor gameplaye, což se mi zdá že se u WD snaží dělat, aby zakryli jak obyčejná ta hra je, tak to není žádný posun. Zajímalo by mě, jestli se někdy dočkáme hry kde bude zkombinována např. deformace terénu jako je ve Snowrunner, možnost zničit úplně objekty jako v Red Faction a další... Přijde mi že všichni hrajou hlavně na grafiku, aby nemuseli vytvářet nijak do hloubky obsah a jejich hratelnost. Je jasný že krásný Raytracing zaujme oko mnohem víc, ale je to škoda.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 11. 2020 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bukyw Tohle myslím platí docela dlouhodobě, že co je hezké na pohled, to je úspěšné 😐 Bohužel, protože hardcore hráči samozřejmě upřednostňují jiné kvality, přesně jak píšete.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel "Tohle myslím platí docela dlouhodobě, že co je hezké na pohled, to je úspěšné " Z diskuze u recenze WD Legion: "Šestý bod je potom za Lodnýn (kterému to vážně extra sluší s tím raytracingem)."

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 11. 2020 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Th3Evo Ano, Londýn je na odpovídajícím HW v téhle hře opravdu mimořádný zážitek a zvyšuje hodnotu hry. Mě osobně navíc sedl celý ten systém rekrutování postav a jak s tím pracují v rámci "emergent narrative" mechanik. Tyhle dvě věci má WDL jako jednoznačné klady navíc. To ale nic nemění na tom, že mě mrzí průměrnost zbytku hry.

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bukyw Jo, EA už to připravuje v dalším Battlefieldu. :D

Reklama
Reklama