Nelineární příběh je v Zaklínači 2 důležitý + detaily
Novinka Nelineární příběh je v Zaklínači 2 důležitý + detaily

Nelineární příběh je v Zaklínači 2 důležitý + detaily

Michal Burian

Michal Burian

7

Během víkendového Eurogamer Expo 2010 v Londýně se senior producent Zaklínače 2 rozpovídal a prozradil několik zajímavých detailů. Dozvěděli jsme se, že příběh bude opět nelineární a dokonce bylo prozrazeno, kolik hodin celé putování zabere.

Reklama

Tomasz Gop, senior producent akčního RPG titulu Zaklínač 2 se redakci britského magazínu Eurogamer svěřil z několika zajímavými detaily. Zejména nás ujistil, že příběh v druhém díle bude opět nelineární. "Pokud se vám líbil původní Zaklínač, mohou vás ujistit, že stejné principy platí i ve dvojce."

Pro The Witcher 2 byl použit úplně nový engin, který se začal vytvářet ihned po dokončení prvního dílu. Díky tomu může CD Projekt nabídnout větší lokality a objevit se může najednou více nepřátel, což dokazuje již několikrát zmíněná ukázka z vězení.

Samotný příběh by měl být délkou srovnatelný s původní hrou a tak se dočkáme putování, které by mělo nabídnout okolo 40 až 80 hodin herní doby. Už to však nebude bláznivé pobíhání z jednoho místa na druhé, tyhle otravné questy byly ze Zaklínače 2 odstraněny. To bude mít podle slov tvůrců za následek mnohem intenzivnější zážitek.

Gop dále nakousl, že se ve hře nachází 20 nebo 30 různých pohledů kamer, které se automaticky upraví při různých situacích či bojových cut-scén. Po uvedení na trh by měly být uvolněny módovací nástroje pro komunitu.

A závěrem dvě perličky. Na dvojce pracuje téměř sto lidí a CD Projekt plánuje vytvořit konzolové verze pro PlayStation 3 a Xbox 360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama