Superhrdinskou akci si zahrálo 40 milionů lidí.
Vývojář a vydavatel NetEase si v uplynulém roce finančně mírně polepšil. Z tržeb, které poskočily o 1,1 % na 14,4 miliardy dolarů stály za více než 11 miliardami videohry a s nimi spojené služby. Zisk dělal přes 4 miliardy dolarů. Jedním z nejvýraznějších titulů čínské společnosti zůstává prosincová multiplayerová akce Marvel Rivals, která dosáhla už na 40 milionů registrovaných hráčů.
Kromě Marvel Rivals si NetEase pochvaluje také RPG Where Winds Meet, které v prosinci debutovalo v Číně s 3 miliony hráčů. Hra vyšla na počítače a mobily. Mobilní trhy v Hongkongu, Macau a na Tchaj-wanu pak ovládlo MMORPG Justice. Online hry se postaraly o 96% většinu herních příjmů, na úkor mobilních platforem ale posílil podíl tržeb z PC. Vydavatel změnu přikládá mimo jiné oblibě hry Naraka: Bladepoint.
Společnost při výčtu úspěchů nezapomíná na spolupráci s Blizzardem, jehož hry začala v Číně po neshodách a roční pauze znovu vydávat od loňského léta. „World of Warcraft a Hearthstone vyvolaly v čínské herní komunitě velké nadšení a návrat Overwatch 2 dne 19. února 2025 ještě více podpořil zápal hráčů,“ píše NetEase jmenovitě.
„Naše nové herní hity nejen redefinovaly hratelnost, ale také nastavily nová měřítka v oboru, zatímco naše starší série získaly nový impuls díky výrazným vylepšením v oblastech designu, vyprávění příběhů a poutavého obsahu,“ říká William Ding, šéf NetEase.
NetEase propouští designery Marvel Rivals
Cílem je „zvýšit efektivitu vývoje“.
Ani úspěšný rok čínského vydavatelství se neobešel bez kompromisů. Teprve před pár dny přistoupila firma k propouštění mezi designery Marvel Rivals v americkém Seattlu. Dříve byla pozastavena činnost rok starého studia Worlds Untold vedeného veteránem Bioware Macem Waltersem. V rámci přehodnocování investic do Japonska měl NetEase uzavřít studio Ouka stojící za čerstvými Visions of Mana.