Next-gen verze Thiefa s lepšími texturami, detaily i možnostmi
Thief Novinka Next-gen verze Thiefa s lepšími texturami, detaily i možnostmi

Next-gen verze Thiefa s lepšími texturami, detaily i možnostmi

Michal Burian

Michal Burian

7

"V next-gen verzích můžeme zobrazit mnohem více, PlayStation 4, Xbox One a PC verze budou mít lepší a detailnější textury," prozradil Khuory.

Reklama

Thief je dalším příkladem mezigenerační hry, prvotřídní zlodějské eso vyjde na PS3 a Xbox 360, stejně tak na PS4 a Xbox One (a PC). Hráči se pochopitelně zajímají o výhody jednotlivých verzí, které mohou sehrát zásadní roli v rozhodování jakou verzi si vlastně koupit.

Producent Joe Khuory se tak pro britský Eurogamer rozpovídal o výhodách next-gen verzí a jak jste jistě čekali, na PS4 a Xbox One (a PC) budou lepší a detailnější textury.

"V next-gen verzích můžeme zobrazit mnohem více, PlayStation 4, Xbox One a PC verze budou mít lepší a detailnější textury, " prozradil Khuory.

Na stávající generaci by měla hra být také působivá, Thief z PS3 a X360 využije maximum výkonu. Tyhle dvě verze budou podle všeho skutečně totožné a dokonce by se nemělo stát, že PS3 nebo X360 bude mít větší počet snímků za vteřinu.

Rozdíly budou v samotném ovládání. Nedávno jsme se dozvěděli, že u PlayStationu 4 využijí vývojáři přednosti a možnosti DualShocku 4. Jako příklad uváděli procházení inventáře, menu a mapy pomocí touchpadu nebo světelný panel LED (LED Light Bar) se bude rozsvěcet a zhasínat v závislosti na tom kde se hlavní hrdina Garrett pohybuje - v osvětlené místnosti bude svítit, zatímco ve stínu zůstane zhasnutý.

Podobné výhody by měla nabídnout i Xbox One verze, například míření s lukem za pomoci Kinectu (potvrzeno zatím nebylo), u PS4 budete zaměřovat pomocí gyroskopického senzoru. Na výběr pochopitelně bude i klasické zaměřování.

"Přidání takovýchto prvků není tak složité. Je to legrace pro našeho programátora, který pracoval na rozsvícení a zhasínání světla na gamepadu zhruba dvě hodiny. Experimentuje tak s různými specifickými věcmi pro Xbox One a PS4. Prioritou pro nás ale je, abychom vytvořili skvělou hru. To je taky jeden z důvodu proč jsme zatím neudělali možnost sfouknutí svíček pomocí PS4 headsetu (foukli byste do něj a svíčka by zhasla, poz. redakce). "

"Spoustu věcí, na kterých pracujeme, budete moci deaktivovat nebo aktivovat. V Thief bude spousta věcí, které nebudete muset používat, " dodal Khoury. Je to pochopitelné, pro některé se jedná o revoluční novinky a třeba zajímavosti, jiné hráče by zaměřování pomocí gyroskopického senzoru nebo světelný panel LED mohl otravovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama