Nová hra od kreativního ředitele BioShocku má zaujmout zajímavými charaktery
Novinka Nová hra od kreativního ředitele BioShocku má zaujmout zajímavými charaktery

Nová hra od kreativního ředitele BioShocku má zaujmout zajímavými charaktery

Jan Kalný

Jan Kalný

4

Budou mít vlastní zájmy a potřeby. Ken Levine si dává za cíl, aby postavy nebyly černobílé, ale byly opravdu zajímavé.

Reklama

Ken Levine, kreativní ředitel a hlavní spisovatel pro BioShock a BioShock Infinite pracuje na novém a zatím neoznámeném projektu. Už teď se ale můžeme těšit na to, že postavy ve hře budou zajímavé. Alespoň to je jeho cílem.

„Celý systém, který jsem vymyslel, funguje tak, že postavy mají řadu vlastních zájmů a potřeb,” prozradil. „Hráč může jejich zájmy a potřeby podpořit, může je ignorovat anebo může jít přímo proti nim. Důvod, proč si myslím, že bude tento systém fungovat, je ten, že postavy skutečně působí živě. Jde o poměrně systematickou hru a postavy mohou na vás mít odlišný názor v závislosti na vašich rozhodnutích. Základem ale pořád zůstává, že oni sami něco chtějí a něco potřebují.”

„A o tom všem postavy jsou. Nejde o jejich barvu kůže, nejde o to, v co věří, nejde o jejich pohlaví. Jde o to, co chtějí, co potřebují a co jim stojí v cestě. Díky tomu si můžete říct, kým jsou,” dodal.

O samotném projektu toho bohužel zatím moc nevíme. Kromě samotných informací, o kterých jsme vás informovali na začátku roku, můžeme jen s jistotou říct, že bude kladen důraz na příběh a vysokou znovuhratelnost. My rozhodně Kevinovi držíme palce.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama