Nové detaily o prostředí a možnostech v Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Novinka Nové detaily o prostředí a možnostech v Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Nové detaily o prostředí a možnostech v Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

21

Hideo Kojima musí být šílený. Komplexnost pátého dílu Metal Gear Solid zřejmě nezná hranic.

Reklama

Vypadá to, že toho bude mít Metal Gear Solid V hodně co nabídnout i po stránce detailů a bočních činností. Hideo Kojima, hlava vývoje a duchovní otec série, se v rámci Taipei Game Show 2015 rozpovídal o dalších prvcích, které blížící se pokračování série nabídne. Ke kálejícím koním a podobným lahůdkám se tak přidá například dynamické počasí. To bude mít vliv i na samotnou hratelnost, poněvadž nepřátelé se například v případě deště poběží schovat, čímž se otevřou nové či zmizí stávající cesty k úspěchu.

Zvířata má vůbec Kojima v lásce. V průběhu hry vám bude společností pestrá fauna realisticky se chovajících zvířat, které si budete moci chytat a skladovat v jakési Zoo umístěné na vaší domovské základně. Tu vám mimochodem může v online módu napadnout jiný hráč, a to v případě, že jste zrovna v akci na druhé straně virtuální planety. Nepříjemné.

Není tedy divu, že Kojima označuje vývoj MGS V za nejnáročnější projekt v jeho životě. To nelze připsat jen na vrub vývoji nového enginu, nýbrž i nutné restrukturalizaci celého vývojářského týmu. Doufáme tak, že těžká práce přinese ovoce, a na naše konzole a počítače se letos dostane nezapomenutelný zážitek.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama