Hideo Kojima musí být šílený. Komplexnost pátého dílu Metal Gear Solid zřejmě nezná hranic.
Vypadá to, že toho bude mít Metal Gear Solid V hodně co nabídnout i po stránce detailů a bočních činností. Hideo Kojima, hlava vývoje a duchovní otec série, se v rámci Taipei Game Show 2015 rozpovídal o dalších prvcích, které blížící se pokračování série nabídne. Ke kálejícím koním a podobným lahůdkám se tak přidá například dynamické počasí. To bude mít vliv i na samotnou hratelnost, poněvadž nepřátelé se například v případě deště poběží schovat, čímž se otevřou nové či zmizí stávající cesty k úspěchu.
Zvířata má vůbec Kojima v lásce. V průběhu hry vám bude společností pestrá fauna realisticky se chovajících zvířat, které si budete moci chytat a skladovat v jakési Zoo umístěné na vaší domovské základně. Tu vám mimochodem může v online módu napadnout jiný hráč, a to v případě, že jste zrovna v akci na druhé straně virtuální planety. Nepříjemné.
Není tedy divu, že Kojima označuje vývoj MGS V za nejnáročnější projekt v jeho životě. To nelze připsat jen na vrub vývoji nového enginu, nýbrž i nutné restrukturalizaci celého vývojářského týmu. Doufáme tak, že těžká práce přinese ovoce, a na naše konzole a počítače se letos dostane nezapomenutelný zážitek.