Nové Divinity míří na dospělé publikum a nebojí se přitvrdit
i Zdroj: Larian Studios
Novinka Nové Divinity míří na dospělé publikum a nebojí se přitvrdit

Nové Divinity míří na dospělé publikum a nebojí se přitvrdit

David Herrmann

David Herrmann

1

Trailer k novému Divinity je plný brutality a ponuré atmosféry, ale podle šéfa studia Swena Vinckeho jde o přirozený tón hry pro dospělé publikum.

Reklama

Odhalení nového RPG Divinity na The Game Awards vyvolalo silné reakce – především kvůli drsnému a krvavému traileru. Podle CEO Larian Studios Swena Vinckeho ale o žádnou snahu šokovat nešlo. To, co hráči viděli, je podle něj dnes běžné například v seriálové tvorbě na HBO nebo Netflixu.

Larian chtěl od začátku vytvořit hru pro vyzrálé publikum, které není potřeba vodit za ručičku. Vincke zdůrazňuje, že studio své hráče považuje za inteligentní a zvyklé na náročná témata. V herním prostoru sice podobné pojetí není úplně běžné, pro sérii Divinity je ale typické – novinkou je hlavně výrazně filmovější zpracování.

Trailer má podle Vinckeho „aspirační“ charakter a ukazuje, jakým směrem se chce vývoj ubírat. Svět působí realističtěji, uzemněněji a magie tu není na každém kroku, i když fantasy prvky zůstávají zásadní součástí hry.

A proč taková temnota? Odpověď je jednoduchá: jen v opravdu temném světě může hráč naplno pocítit, že jeho činy mají váhu – a že hrdinství něco znamená.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama