Aktuální číslo Oficiálního Xbox magazínu přišlo s několika informačními drobky o novém SSX.
Vězte tedy, že by hra podle vývojářů měla obsahovat skvělou hudbu, skvělé postavy, skvělé triky, skvělé prostředí, parádní ovládání a úžasnou hratelnost (jejich slova, ne naše).
Stejně jako předchozí díly SSX i Deadly Descents bude podle všeho složen z krátkých a dlouhých cut-scén. Kolik jich bude celkem ale nevíme.
Co se týče prvku přežití ve hře, budete se podle EA muset vypořádávat s lavinamy, zmrzlými plochami, či prostě jen horami, skrze něž se budete muset dostat, aniž byste kupříkladu omdleli (v případě velkých výšek).
Aby toho nebylo málo tvůrci z EA Canada údajně koketují s myšlenkou implementování sociálního systému ne nepodobného Autologu z Need for Speed: Hot Pursuit.
Závěrem doplňme, že tvůrci vynikajícího SKATE nakonec na titulu nepracují. Kreativní ředitel vývoje, Todd Batty, si nicméně dovolil srovnání s jinou EA hrou, když prohlásil, že Deadly Descents je něco jako Burnout na sněhu.