Nový animovaný filmeček pro Overwatch se zaměřuje na Bastiona
Overwatch Novinka Nový animovaný filmeček pro Overwatch se zaměřuje na Bastiona

Nový animovaný filmeček pro Overwatch se zaměřuje na Bastiona

Jan Kalný

Jan Kalný

14

Navíc jsme se dozvěděli detaily o připravovaných změnách pro nadcházející druhou sérii kompetitivních zápasů a o nových emotech pro všechny postavy.

Reklama

Poslední Bastion

Už je to nějaký ten pátek, co jsme se dočkali posledního animovaného filmečku pro Overwatch. Blizzard naštěstí nenechal svoje animátory pohozené někde v koutě a relativně v tajnosti připravovali před několika dny oznámený filmeček The Last Bastion.

Ten se, překvapivě, zaměří na Bastiona. Jak už bývá zvykem, jde opět o velmi kvalitní práci, takže není důvod se na to prostě nepodívat.

Druhá série kompetitivních zápasů

První série kompetitivních zápasů, která dnes skončila, byla řadou hráčů přijata s jistým neuspokojivým výrazem na tváři. Blizzard se to samozřejmě snaží změnit a s druhou sérií, která začne za pár týdnů, nastoluje doslova nový řád a změny. A že těch změn opravdu není málo. Jako fakt jich není málo (a dole je ještě video).

Takže začněme postupně. Levely už nebudou limitovány od 1 do 100, nýbrž od 1 do 5000. To má za cíl to, aby byl váš postup viditelnější a ne tak matoucí. S tím jde ruku v ruce jejich rozdělení. Váš skill rating bude nyní rozdělený do sedmi částí: bronzu, stříbra, zlata, platiny, diamantu, mistra a velmistra.

Pokud dosáhnete požadovaného počtu bodů, abyste jeden z těchto „tierů” získali, už ho neztratíte. Tedy až na mistra a velmistra, ty ztratit můžete a spadnout tak na diamantovou úroveň. Ztráta logicky nastane v případě, že váš skill rating klesne pod požadovanou úroveň (ty můžete najít v prvním odkazu nahoře), ať už prohrou nebo tím, že nebudete hrát.

V tom druhém případě nastane tzv. Skill Rating Decay, kdy každý den automaticky ztratíte 50 bodů, pokud máte SR více než 3000 (pod které už ale nespadnete), a pokud nebudete hrát po dobu sedmi dní. Cílem není provokace a Blizzard nechce, abyste hráli hru nonstop. Jen abyste nebyli úplně neaktivní a tak prestižní pozici si zasloužili. Jednou za týden se zkrátka stačí zúčastnit jednoho zápasu, a tak si svého mistra nebo velmistra udržíte.

Kompetitivní zápasy se také dočkají time banku v payload mapách. To znamená, že posunete payload až na konec a čas, který vám zbyde, se přesune do druhého kola a uvidí se, kam až payload dokážete posunout tentokrát.

Co potěší asi 110% z vás je fakt, že Sudden Death je pryč. Sbohem, nebudeš nám chybět. Místo mince a podobných blbostí se můžeme v případě stejného počtu bodů u obou týmů těšit na… no, remízu. Jeff Kaplan věří, že remízy nebudou na mapách s payloadem tak často. Naopak že budou vzácné, protože remíza nastane pouze v momentě, kdy ani jeden tým neposune payload. Pokud ale remíza nastane, dostanete CP body i tak. Konkrétně tři body, oproti deseti při výhře.

Moment... deseti? Ano. Když už je řeč o CP, další novinkou je jejich získávání a ceny zlatých zbraní. Budete totiž získávat desetinásobek CP, stejně tak ale bude všechno stát desetinásobek. A cokoliv, co aktuálně máte na účtu, se vám o ten desetinásobek zvětší.

Další změnou je také to, že dva nebo více hráčů ve stejné skupině, jejichž rozdíl ve skill ratingu je více než 500 bodů, už nebudou moci hrát spolu. Pokud vás zajímají další změny, můžete využít obou odkazů nahoře (první se týká celého patche, který je aktuálně dostupný v PTR a nabízí i další změny; ten druhý detailněji rozebírá zmíněný time bank). Případně videa níže.

Pro úplnost už jen dodáváme, že druhá sezóna začne 6. září. A aby to bylo všechno opravdu kompletní, tak ještě připomínáme oznámení nové mapy Eichenwalde.

Sedni si a drž hubu

Pokud aktuálně trávíte svůj čas na PTR (Public Test Realm), možná jste si všimli, že má každá postava ve hře nové emoty. Jde především o emoty pro smích a/nebo posazení se (případně pár dalších). Některé jsou trochu nudné, jiné velmi pěkně zpracované.

Všechny až na jeden stojí 250 kreditů. Ten jeden se týká D. Va, která má legendární emote. Všechny si můžete prohlédnout ve videu níže.

Obecně doporučujeme přečíst si nové změny, které se aktuálně v PTR testují. Především ty, které se týkají balancování hrdinů. Genjiho ultimátní schopnost se zkrátí z 8 na 6 sekund a animation-cancelling už nebude fungovat. Naopak rozsah ultimátní schopnosti Mei se zvýší z 8 na 10 metrů, Mercy bude uzdravovat a oživovat rychleji, Lúciova schopnost Amp It Up nebude v případě rychlosti až tak účinná a potenciál Zenyattovy Orb of Discord se zmenší z 50% na 30%. Zato ale dostane o trochu větší damage pro svoje vlastní útoky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama