Letošní QuakeCon je určitě sdílný a vzhledem k tomu, že drží Bethesda v rukou dva černé koně, kterými je nový Doom a Fallout 4, můžeme tak očekávat, že se toho dozvíme hodně.
Bethesda si letos doslova udělala místečko pro sebe. Na letošní E3 se naplno odhalili Fallout 4 a nový Doom. Dvě opravdu očekávané hry. A QuakeCon v tradici nabušenosti pokračuje, protože jsme se dozvěděli pár hezkých detailů o Doomovi.
Tím největším je to, že cílem id Software je, aby hra běžela plynule na 60fps v rozlišení 1080p.
„Když vyvíjíte hru, děláte tisíce rozhodnutí, které mají dopad na výkon a vizuální kvalitu hry,” prozradil výkonný producent hry Marty Stratton Gamespotu. „Vždycky chceme, aby naše hry běžely co nejrychleji s co nejvyšším rozlišením. A to je pro nás 1080p a 60fps. Společně s tím chceme, aby Doom byla ta nejlépe vypadající hra, která na tomhle rozlišení s tolika snímky běží.” Následně také dodal, že nejde jenom o samotnou grafiku, ale také plynulou hratelnost.
Něco takového je určitě dobrá věc. Marty Stratton se poté pro PCGamer podělil o to, že kampaň si s kamarádem nezahrajete. Kooperace bude omezená pouze na levely ze SnapMapu (viz páté video v oznamovací novince).
Následně pak padla otázka, zda-li si budou moci hráči vytvořit vlastní komunitní kampaně. Producent prozradil, že bude možné mapy pospojovat a vytvořit jakýsi playlist. Něco takového se ale může ještě změnit, protože Stratton na konec dodal, že je možné, že se na to ještě v budoucnu podívají.
Na závěr ještě dodáme, že hra vyjde příští rok na PC, PS4 a Xbox One.