Nový Posel smrti vybral požadovanou částku, autoři lákají na remaster
i Zdroj: Experience
Posel Smrti Novinka Nový Posel smrti vybral požadovanou částku, autoři lákají na remaster

Nový Posel smrti vybral požadovanou částku, autoři lákají na remaster

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

4
Platformy Windows PC Android Android Apple iOS

Fanoušci se složili na vývoj nového dílu.

Reklama

V průběhu minulého týdne odstartovala crowdfundingová kampaň na vývoj nového dílu série Posel smrti s podtitulem Pouto krve. Základní cíl stanovený na 1,2 milionu korun se podařilo splnit za pouhé dva dny. Vývojáři ze studia Experience proto zveřejnili hned tři dodatečné cíle. Pozornost si zaslouží především ten úplně poslední stanovený na 5 milionů korun. 

Pokud se tato částka podaří vybrat, tak se autoři pustí do vývoje remasteru původního Posla smrti z roku 2003.Případná realizace tohoto dalšího projektu by se však částečně financovala ze samostatné crowdfundingové kampaně. 

„Náš tým Experience, který se věnuje hře Posel smrti: Pouto krve, věří hře natolik, že v současnosti pracujeme jen za procenta z budoucích prodejů hry. Ovšem druhý tým, který by se věnoval remasteru Posla smrti, bude potřeba plně financovat už od začátku vývoje a bude pracovat pod vedením původního autora Zdeňka Houba. 

Pokud se nám tedy podaří udržet tempo, kterým naše kampaň odstartovala, tak s vybranou částkou 5 000 000 Kč začneme realizovat i výše zmíněné plány. Náklady na počáteční fázi vývoje remasteru Posla smrti by pokryla právě částka získaná během této kampaně. Samostatná crowdfundingová kampaň na pokrytí zbylých nákladů na remaster Posla smrti by pak odstartovala rok po ukončení aktuálně probíhající kampaně,“ vysvětlují autoři své plány. 

Na vývoj hry Posel smrti: Pouto krve můžete nadále přispívat prostřednictvím platformy Hithit. Titul by měl nejprve zamířit na počítače a později také na mobilní platformy se systémy Android a iOS. Chybět nebude ani oficiální český dabing.

Nový Posel smrti vybral požadovanou částku, autoři lákají na remaster
i Zdroj: Experience

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama