Na nový díl Uncharted se musí zkrátka těšit každý. Měli bychom se dočkat pocitu sandboxu a více možností v soubojích.
Protože my moc dobře víme, že vám dohrání nového Uncharted zničí hráčské srdce, budeme k vám šetrní a trochu vás povzbudíme nějakýma novinkami. To samozřejmě nedává takový smys,l jaký by mělo, ale budeme dělat, že je vše v pořádku.
Kreativní ředitel Neil Druckmann a jeho kolega Bruce Straley se při rozhovoru pro Game Informer totiž trochu rozpovídali o novém Uncharted. Dočkat se máme především pocitu ze sandboxového hraní, kdy v podstatě můžete dělat doslova, co chcete a lepších soubojů. Hlavní hrdina totiž může svým zevnějškem porážet nepřátele, zatímco třeba stylově sjíždí na šikmých plochách, anebo jak jsme mohli vidět v gameplay videu z E3, zhoupnout se na lase a někoho pořádně uzemnit.
„Přidáváme do Uncharted 4 několik věcí, které zajistí, že se hra nebude odehrávat pouze na rovinách, ale bude ve hře hrát roli i výška. Díky tomu jsme našli pravou podstatu hry. Pro nás Uncharted funguje nejlépe, když souboje odsýpají; když to není jen krčení se za překážkou a střílení, ale musíte taktizovat a zároveň když jste třeba obklíčení, tak seskočit dolů a najít další úkryt. To všechno dělá Uncharted tím, který chceme hrát.”
Kromě toho všeho, což už i tak zní úžasně, se navíc máme dočkat realistického světla smíchaného trochu s komiksovým stylem, AI companiona a multiplayeru.
Pro více informací o Uncharted 4 si přečtěte naše nedávné preview.