Zpět na článek

Diskuze: Kdy vyjde očekávaná novinka od Naughty Dog? Příští rok Intergalactic nečekejte

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
25. 11. 2025 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže už je to jisté. Naughty Dog nevyrobili a nevyrobí jedinou hru pro celou PS5 generaci, neboť je zřejmé, že s datem 2027 nebo 2028 bude Intergalactic cross-gen. Smutné, kam se herní "AAA" vývoj dostal.

Zobixxxxx
Zobixxxxx
Level 1 Level 1
25. 11. 2025 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz

Sonik
Sonik
Level 22 Level 22
25. 11. 2025 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle oznamovačky nových titulů 4 roky před vydáním jsou strašně stupidní...

vtap
vtap
Level 30 Level 30
25. 11. 2025 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já osboně na tu hru dávno zapmněl. tak dík moc že zas vytahujete ten druckmanuv hnus

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 11. 2025 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čiže cross-gen titul, ktorý následne vydajú aj ako PS6 enhanced edition a dvakrát to skasírujú.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
24. 11. 2025 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když v dobré víře budu počítat s vydáním v roce 2027, tak to je sedm let od jejich poslední hry TLOU 2, což je docela dlouho. Třeba by to bylo i dříve, ale Sony se rozhodlo dělat remastery, remaky a nejspíš měli rozpracované ty svoje live service tituly.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
24. 11. 2025 16:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Myslím, že na tohle je třeba si zvyknout, obzvlášť u her s takovou produkční hodnotou. Již před lety vývoj AAA hry trval 3-4 roky, dnes už ani tohle sotva stačí a bude to spíš těch 5-7, ne každý je Ubisoft nebo ActiBlizz s desítkami studií, kde na jedné hře jich dělá několik a ve výsledku je to tisíce lidí. Prostě, většina studí zvládne jednu hru za generaci takové produkční hodnoty jakou má ND a remastery/remaky atd. s tím nemá ve výsledku nic společného, to jsou projekty na kterých většinou dělají naprosto malé interní týmy, zaučují se na nich nováčkové nebo naopak ti, co už mají hotovo atd.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
24. 11. 2025 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b Věřím, že na remasteru TLOU 2 dělali menší a vedlejší týmy, ale remake jedničky by jim podle mě nesvěřili. Otázkou je v jaké produkci byl jejich TLOU Online, ale i tam bych se vsadil, že na tom dělal hlavní tým protože doufali ve výnosnou hru. Je pravda, že hry trvají déle než normálně, ale záleží i na typu hry. Pokud se jedná o lineární hru, tak se to klidně může držet i na těch čtyřech letech. Ale samozřejmě je vše individuální a problémy ve vývoji nastávají.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
24. 11. 2025 22:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @Geralt z Rivie Je lineární hra a lineární hra, produkční hodnota TLoU2 je rozhodně jinde, vždyť vizuálně a hlavně animacemi, je o levely výše i před současnými hrami, sakra spousta detailů ani dnes není ve hrách standardem, například blbá fizyka lana/kabelů byla možná až zbytečně dobrá :D Pokud se dá leakům věřit, tak remake TLoU nejprve dělal menší externí tým a začal vývoj 2018 (hra vyšla 2022), teprve až samotný závěr vývoje, doladění/kontrolu kvality měl dělat ND takže moc času tím nezdávili. TLoU Online, tam je to těžký protože zprávy se různí ale nemělo to brzdit vývoj nové IP (Intergalactic), ovšem stále je to něco, co se nedá ověřit. Hlavní ale je, že produkční kvalitu neuspěcháš, Intergalactic má být ještě k tomu open world nebo aspoň semi (pokud se nepletu), takže budu příjemně překvapený, pokud stihnou vůbec konec současné generace. Sice za 4 roky se dá stihnou lineární hra, dá se ale stihnou lineární hra s takovou produkční hodnotou?

Reklama
Reklama