Funkce nového rozhraní pro Xbox One a Windows 8 pod drobnohledem.
Xbox One a Windows 8 dostanou vylepšenou verzi DirectX. Představme si nyní novinky, které budou tvořit nový standard:
Funkce Frame buffer scaling umožní vývojářům dynamicky měnit rozlišení aplikace, takže bude pro snadnější udržet stabilní rychlost hry.
GPU overaly support pak dovolí vytvořit několik na sobě nezávislých vrstev ve hře. Bude tedy možné mít na scéně současně 2D a 3D složky v různých rozlišeních.
Framerate bude vylepšovat i Low latency present API. Bude totiž radit systému, kdy začít renderovat obraz, aby se výsledek projevil co nejrychleji.
Tiled resources už se objevilo ve včerejší novince a umožní v podstatě neustálou detailnost textur bez poklesu FPS.
Dá se očekávat, že všechny tyto funkce využijí hry pro Xbox One, včetně akce Ryse od Cryteku. Na PC bude záležet na vývojářích, jelikož Windows 8 rozhodně není samozřejmou výbavou.