Hromada obrázků a souhrn důležitých informací.
Během letošního jara/léta by mělo dojít ke spuštění předběžného přístupu připravované kompetitivní multiplayerové střílečky Battalion 1944, která hráče zve do bitev druhé světové války. Na Kickstarteru se podařilo od hráčů vybrat 317 281 liber od 10 096 podporovatelů. Tvůrci požadovali 100 tisíc liber.
Hru v dosud nestanoveném termínu vydá společnost Square Enix ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Práva na značku má ale stále studio Bulkhead Interactive, včetně tvůrčí svobody.
Bulkhead Interactive popisují Battalion 1944 jako duchovního nástupce Call of Duty 2 nebo Enemy Territory. Právě tyto hry léta letoucí hrají, virtuální bojiště druhé světové války jim tak není cizí. Svým zkušenostem podřizují při vývoji vše. Bitevní vřava by měla být atmosférická, graficky vypiplaná, vyžádá si maximální využití vašich schopností a na oplátku nabídne vybalancovanou hratelnost plnou možností. O bezproblémovou síťovou hru se má postarat kvalitní základna oficiálních serverů, obohacená o možnost hráčského hostingu serverů, stejně jako možnost hrát pěkně po staru přes LAN. Role anti-cheat systému se zhostí buďto Game Blocks použitý v Star Wars Battlefront nebo Easy Anti Cheat z Counter-Strike: Global Offensive.
Battalion 1944 poběží na Unreal Enginu 4, o technickou stránku titulu se tudíž bát nemusíme. Vývojáři cílí na velice autentické a detailní prostředí plné vegetace a charakteristických staveb nebo sídel. Chlubí se svou návštěvou Normandie, kde nasávali místní atmosféru a studovali místní charakter. Perfektní zpracování lokací by mělo zajistit využití nejmodernějších technologií. Bulkhead Interactive tvrdí, že se stane Battalion “vrcholnou ukázkou videoherní grafiky”. A aby se to všechno uvěřitelně hýbalo, využívají technologie motion-capture. Doufejme tedy, že ve finální verzi uvidíme živé a realistické pohyby vojáků.