Zpět na článek

Diskuze: Očekávanou mapu z datadisku Army 3 uvidíme na E3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
6. 6. 2015 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cvrnda: tak to je smutny. znamena to ze se ani u treti army nedockame particle effektu a stinu soucasnyho standardu.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: Enfusion engine, který vzniká právě spojením Real Virtuality (Arma) a a Enforce (CC, Take On Mars) , je momentálně v plánu jen pro DayZ a budoucí projekty. Pokud je mi známo, pro Armu 3 se s ním nepočítá. Nějaká technická zlepšení asi plánují, mluví se minimálně o podpoře DirectX 12, ale s novým enginem pro Armu 3 bych určitě nepočítal

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
6. 6. 2015 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Serioznisam: No prave. Vim ze se chystaj svuj engine spojit s enginem z carrier commandu (take on mars) a tim ho osvobodil od nekterejch neduhu flashpointovyho enginu. Bojim se ale tech co tam furt zustanou. A nevim jestli se tenhle plan chystaj realizovat uz pro datadisk. Nebo dokonce jestli to neplati jen pro dayz standalone. Nechame se prekvapit.

SeriozniSam
SeriozniSam
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: S mým týmem jsme na Lingoru pár pěknejch misí měli a většinou jsme se prodírali džunglí a přepadávali nepřítelé právě z tý džungle. Ono zahrát si to je jiný než se podívat na obrázky Ale engine už by to chtělo nějak obohatit nebo ho rovnou nahradit něčím novým. Však už používaj ten stejnej akorát oplácanější engine z dob Flashpointu

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
5. 6. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

serioznisam: Lingor jsem nezkousel ale na screenshotech jsem zadnou vylozene dzungli nevidel. Spis sem tam pohozenej stromek. Pokud by to melo bejt z tropickyho prostredi tak bych rad videl opravdovy husty dzungle. Pohori porostly vegetaci skrz kterou z vrtulniku nevidis na zem. Mas pravdu ze mesta ten engine zvlada jeste hur. V dayz se uplne vyhejbam soubojum ve mestech protoze fps jsou schopny klesnout na 10. To samy v arme 3. Klidne bych obetoval mesta a misto nich mel poradnou hustou dzungli. Pak uz jen nejakej mod z valky ve vietnamu a jsem stastnej.

SeriozniSam
SeriozniSam
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: Když si třeba vezmeš mapu Lingor z Army 2, tak tam byla džungle po většině rozlohy celé mapy a tak špatně na tom nebyla. Spíš Armě dělají problémy budovy, zase příklad mapa Fallujah, kde bylo jedno obří město pro parádní urban combat, ale trpělo to neskutečně malýma FPS z důvodu právě těch budov a když se do toho ještě spawnovaly jednotky. To byl pravý horor války.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
5. 6. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V minulosti jsem videl nejaky tech demo z vbs3 s pomerne slusne zpracovanym proceduralne generovanym snehem. Osobne si myslim ze engine by mnohem vic umiral z dzungle diky velkymu mnozstvi vegetace kterou tezko zvlada (jestli neprijdou s nejakou zasadni optimalizaci nebo predelanym enginem. Coz mi neprijde uplne pravdepodobny kdyz pouzivaj ten samej od dob flashpointu) . Na druhou stranu jsem videl i tech demo z tropickyho prostredi ktery taky vubec nevypadalo spatne. Ale nevim jak moc mezi sebou tvurci army a vbs sdilej svy technologie

fishman93
fishman93
Level 1 Level 1
4. 6. 2015 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda : tak altis zabíjí přehnaný množství objektů, na pólech jich by moc být nemuselo

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
4. 6. 2015 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Yea, neznám žádnýho fanouška Army, kterej by se nechtěl válet v závějích

Dejte nám to.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
4. 6. 2015 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fishman93: Obávám se, že jakýkoliv pokus o alespoň trochu autentickou simulaci sněhu, bez které by to v Armě nejspíš nešlo, by měl za následek server killer na druhou. Sněžná mapa by zkrátka mohla žrát ještě víc výkonu než Altis

fishman93
fishman93
Level 1 Level 1
4. 6. 2015 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám naprosto stejný sen jako Sam ale ne z důvodu že bych chtěl lovit lední medvědy. Ale s nadějí že by se nová mapa dala hrát plynule on-line Protože Altis je server killer.

SeriozniSam
SeriozniSam
Level 1 Level 1
4. 6. 2015 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím ať je to zasněžená mapa, nebo mapa s dynamicky se měnícím ročním obdobím. Chci arctic warfare

Reklama
Reklama