Odpovědi na vaše dotazy ohledně Assassin’s Creed Valhalla
Speciály Assassin's Creed: Valhalla Článek Odpovědi na vaše dotazy ohledně Assassin’s Creed Valhalla

Odpovědi na vaše dotazy ohledně Assassin’s Creed Valhalla

Martin Zavřel

Martin Zavřel

15
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Samozřejmě odpovídáme opatrně, bez spoilerů.

Reklama

Na Zingu je pěknou tradicí, že vám v souvislosti s recenzováním výrazných titulů dáme možnost položit redaktorům, kteří s právě hodnocenou hrou přišli do styku, libovolné otázky. Nejinak je tomu i v případě Assassin’s Creed: Valhalla od Ubisoftu. Minulý týden jsme vás vyzvali k tomu, abyste se prostřednictvím komentářů zeptali na otázky, které vás v souvislosti s touto unikátní hrou zajímají. Odpovídáme samozřejmě opatrně, bez spoilerů (stejně jako jsme bez spoilerů zvládli napsat i naše dojmy po 30 hodinách hraní).

Fabioozo86 se ptá:

Vratili vyvojari kartu se splnenymi veskerymi questy, jako to bylo v Origins ?? Dost me stvalo ze to do Odyssey zrusili.

Mapa mi prinde dost mala a to ma byt nejvetsi ze vsech dilu. Jak je na to linka z pritomnosti.

Odpověď:

Questů je výrazně méně, než v předchozích hrách (viz. naše dojmy z hraní) a jejich menu je tak mnohem přehlednější. Pokud jsem něco nepřehlédnul, není v něm možnost zobrazit již hotové věci, ale na mapě se přehledně zobrazuje, kolik procent jednotlivých věcí v každém regionu již hráč vyřešil.

Mapy jsou čtyři a dohromady mi rozhodně nepřišly menší, než minulé díly. Z přítomnosti jsem zatím viděl jen jednu větší sekvenci a působila zajímavě, navíc v ní byla možnost probrat se opět vysvětlujícími soubory na laptopu.

Tomáš

Ahoj zajímá mě když budu hrát hru ze slabší znalostí AJ, jestli si hru užiji i tak. Jde mi hlavně čistě o hratelnost příběh si domyslim podle mě 😉

Odpověď:

Určitě je možné hru odehrát i bez znalosti angličtiny, ale příběh tím samozřejmě utrpí a minimálně na popis některých schopností by bylo dobré si vygooglit jejich překlad, aby člověk mohl posoudit, co se vyplatí levelovat.

Jarisleifr Procházka

Jak moc vylepšili vývojáři strom rozhodování? Budou mít hráčovy odpovědi a rozhodnutí velký dopad na příběhovou linku (třeba Dragon Age), nebo to bude takový „jen aby se neřeklo“ jako u Odyssey? Mají romance nějaký smysl ve vývoji charakteru, nebo půjde zase jen o jednorázovky bez většího dopadu?

Odpověď:

Rozhodnutí nejsou zas tak častá (když nepočítám drobnější volby reakcí a přístupu k ostatním), ale když už jsou, často stojí za to a mají zřejmě velký dopad na postavy, vztahy i svět kolem vás. Těžko se o tom píše bez spoilerů, ale jak zmiňuji v dojmech z hraní, ústřední linií příběhu je proroctví, podle kterého máze zradit vlastního bratra.

Romance mají také dva druhy - takové ty bezvýznamné zálety, nebo naopak velmi klíčový milostný vztah.

TheStargat3

Mám jednu otázku týkající se hratelnosti. Je ve hře stealth (alespoň nějaký jeho náznak), když už to má v názvu Assassin’s Creed nebo se jedná o pouhou řezačku aneb spamujeme čudlíky dokaď to nechcípne?

Včera jsem viděl kousek nějakého streamu, ale tam si obrázek moc neudělám, proto se ptám redakce, kteří tomu jistě dali dost času :)

Odpověď:

Některé mise vás do stealthu hodně tlačí (svojí náročností, ne tím, že by selhaly při vašem odhalení) a přišlo mi, že jsem si ho tak užil více, než v Odyssey. Obzvláště tradiční "assassínské" mise, z nichž ty nejlepší mi velmi připomněly první díl série (musíte se někam vplížit a pozorovat tam dění tak dlouho, abyste dokázal vůbec identifikovat cíl mezi ostatními lidmi - a pak si vyčíhat na správnou příležitost k jeho likvidaci).

Adam Král

Jak je na tom optimalizace? V předchozích dílech to šlo, tak jak jsou na tom vikingové?

Odpověď:

Bohužel jsme hru zatím testovali jen na Xbox Series S a Xbox One X. Na obou běží dobře, v rámci možností (30 fps), přičemž na novější konzoli jsou loadingy třeba při fast travel skoro okamžité.

Trazan

Mikrotransakce?

Odpověď:

Jsou.

Patrik

Mě třeba zajímá kolik zhruba je ve hře možností customizace postavy (účesy, vousy, tetůvky). Resp. z dřívějšího gameplaye jsem viděl tak 3-4 účesy, tak jeslti jich je víc, či se dají v průběhu odemykat.

A ještě otázka, v Oddysey se mi líbilo, že jsem Alexiovi/Kasandře mohl nastavit vzhled brnění, zbraní (v podstatě všeho) -> respektive mohl jsem použít vzhled dříve odemčené zbraně na tu novou. Jde i to zde?

Dík, Patrik

Odpověď:

Jsou tam, ale není jich mnoho. Nicméně přinejmenším tetování je možné nacházet ve světě a je možné, že i účesy a střihy vousů se postupně odemykají např. vylepšováním vesnice.

Transmog jsem zatím ve hře neobjevil, ale je možné "schovat" libovolnou část brnění.

RiniX

Většinu otázek zde hoši uvedli, tak se zeptám zcela jednoduše. Co asasíni? Jak moc je jejich zastoupení (a styl) znát v porovnání k předešlým dílům trilogie a dílům prvotním.

Odpověď:

Jejich představení/zapojení do příběhu mi přišlo přirozené a zajímavé. Plnění kontraktů pro ně pak představuje celou třetinu hry, díky přítomnosti "kill listu" v hlavním menu hry. Samozřejmě se kolem toho rozvine i propracovaná příběhová linka. Čím víc toho pro assassíny budete dělat, tím víc vás naučí ze svých schopností a věnují vám své vybavení.

Johny

Jak to běží? I když co jsem zahlédl, tak o výkonu už je na internetu několik videí… tak, jak se to líbí Ondrovi? Ten se na to moc netěšil, kvůli Odyssey, což je podobné mému případu. Je to tak dobré, že si kvůli toho mám brát dovolenou, nebo stačí víkend/y?

Je tam méně fantasy částí (s bohy, halucinace apod.) nebo je to podobné předchozím dílům, popř. je toho více?

Co moderní část? Zapracovali na ni, nebo je to zase spíše vyrušení při hraní?

Co romance? Dají se navázat vážnější vztahy, nebo jde zase o jednohubky? Narostly Ubisoftu koule a dali pryč přechod do černé obrazovky? Nebo nahota je pořád horší, než nově useknutí hlavy, nohy, ruce?

Vedlejší questy. Nějaké vylepšení tam? Zapomenu hned na ně, nebo jsou zajímavější?

O příběhu se nejspíš rozepíšete v recenzi… je tak úžasný, protože na něm dělal Darby McDevitt, nebo si lidi jen dělali plané iluze?

BTW: Pre-load na PC začal, jde to i s Ubisoft+

Odpověď:

Bohužel jsme kód dostali jen jeden a pouze na Xbox, ale Ondra má hru soukromě předobjednanou a také jsme na jeho názor moc zvědaví.

Fantasy částí je hodně, ale jsou poměrně striktně oddělené (když si vezmete speciální lektvar a jdete spát).

Zbytek je myslím zodpovězen v dojmech z hraní a předchozích reakcích.

OneShot

Má podle Vás cenu hrát, když mě moc nebavila Odyssey? Konkrétně mi vadil nehorázný grind levelů i surovin, příliš rozsáhlý a nepřehledný systém úprav vybavení a zbraní, téměř absolutní absence stealthu, absence zajímavých parkourových pasáží, nepřátelé v podobě otravných hub (zejména na vyšší obtížnost), nekonečný zástup žoldáků, příliš roztáhnutá mapa a repetitivnost (vyčisti & vylootuj 1000 otazníků na mapě). Takže se vlastně ptám, jaké je ve Valhalle zastoupení těchto pro mě negativních prvků v porovnání s Odyssey (menší, větší, nebo zhruba srovnatelné).

Druhá věc, co by mě zajímala- jestli je příběh natolik zajímavý, že utáhne hru nehledě na případně slabší hratelnost.

Mockrát díky za případné odpovědi.

Ještě mě napadá- je hra nějak příběhově provázána s ostatními díly, ať už v současnosti (známé postavy, nepočítám Laylu) nebo v minulosti (že by třeba Eivor dovezl(a) do Ameriky jablíčko, aby tam čekalo na Connora)? Nechci spoilery, úplně stačí ano/ne. Ještě jednou moc díky.

Odpověď:

Jak píšu v dojmech z hraní, autoři se snažili hodně věcí, kritizovaných na Odyssey, vyřešit a změnit. Dle mého soudu se jim to docela povedlo a hra působí méně přeplácaně, suroviny člověk získává i za pochodu během příběhu a tak dále.

S ostatními díly je provázaná hlavně současnost (za 30 hodin hraní jediná sekvence), ale samozřejmě na sebe navazují historie Hidden Ones a Order of Ancients (Assassíni a Templáři).

Şeňor Markós

Bude v game pass zadarmo?

Odpověď:

Tam ne, ale v Ubisoft+ předplatném ano.

Michaela Mitsuko Martinko

Za kterou verzi Eivora se líp hraje?

Vývojáři slíbili návrat k AC kořenům, splnili slib? Případně, zda jde o detaily nebo i zásadní pocit ze hry?

Vzhledem k tomu, že jde o největší mapu v historii AC - jak je zvládnutý tak velký open world? Není to až příliš velká plocha?

Jak dopadla podle vás změna bojového systému? Jak moc je možné hrát stealth?

Taky říkali, že nebudou klasické vedlejší mise, aby neutopili příběh, spíš mini mise. Jak to dopadlo, povedlo se vyzdvihnout hlavní příběh?

Linie v současnosti- předpokládám, že navazuje na konec Atlantis DLC? Taky by mě zajímalo, jestli se vrátili Rebecca se Shaunem, ale to možná radši nepište, ať se necháme překvapit. 😁😅

Odpověď:

Já dal přednost mužské variantě a přijde mi kvalitní, má uvěřitelnou drsnou i lidskou polohu.

Některé mise vyloženě působí jako návrat ke kořenům hratelnosti z úplně prvního dílu.

Jelikož jsou mapy 4 a nejsou tak přeplácané, působí svět přehledně.

Stealth je použielný skoro vždy, kromě nájezdů.

Hlavní příběh se vyzvednout povedlo, viz. článek s dojmy.

Ano, moderní linka přímo navazuje na konec Atlantidy v Odyssey.

Zmizelej Pavel

Nechcete raději mluvit o připravovaných hrách které budou mít české titulky? Ubi si nezaslouží reklamu na Zingu. Cyberpunk třeba tolik prostoru nedostává.

Odpověď:

Nebojte se, příští měsíc budeme psát o C77 minimálně ve stejném rozsahu, jako tento měsíc o ACV. Nejspíš i více.

Lukáš Šindelář

Je tam velký posun v grafice oproti Odyssey?A nebo obecně. Je tam vůbec nějaký posun? 🙂

Odpověď:

Jako většina open world her, některé pasáže jsou slabší a jiné naopak vyniknou.

"Podzimní" anglický venkov vypadá místy nádherně a minimálně na nových konzolích jde určitě o posun.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama