Zpět na článek

Diskuze: Oznámeno DLC Mass Effect 3: Extended Cut

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

logenk17
logenk17
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA ? a niečo zadarmo ? no neuverím kým neuvidím

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky perfekt dík

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde o to, aby byla na účtu a měl si aktivovaný ten on-line pass, takže i když si ji smazal, neměl bys s tím mít problémy, protože na Originu ji stále máš

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DLC získá každý majitel hry zdarma, podmínkou je, aby na jeho účtu do 12. dubna 2014 byla aktivovaná originální kopie Mass Effectu 3 – Origin, Xbox Live nebo PlayStation Network. Musíte vlastnit online vstupenku pro ME3.

To znamená co že musim mít hru nahranou na disku. Nebo stačí když jsem jí tam měl ( už jsem jí smazal ) a savy pořád mam uložený. Budu moct stáhnout a spustit taky?

draggo
draggo
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady máte něco na čtení:

[ odkaz ]

soldier601
soldier601
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně pořádný krok EA 👍 👍

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak pokud chteji rozvest jen konce tak at si je nechaj. Spoiler! Úplně mě vytočilo, že Shep má jen tři možnosti. Dítě řekne, že jeho řešení už nefunguje, tak máš teď tři nové, které musíš udělat. Bych si radši dal bouchačku k hlavě a pak bych chtěl vidět jak by tu situaci vyřešil, když by Shepovi projela kulka hlavou. Bože to ještě zkoní, víc než předtim. Největší paradox je ten mír mezi kvariany a gethy a pak to co ti řekne ta entita. Ať to klidně má špatněj konec kde to Shep schyta a holky (kluci) brečí nebo veselej kde se na zemi oslavuje a my vidime Wrexe trsat s Liarou to je už jedno, třeba i nějakej záhadnej kde Shep zmizí a tým se ho vydá hledat (ty co přežili) co já vim. Ale toho se asi nedočkám. bude nějakej pseudovypadající konec kde se popře ME1 a ME2 aby se mohlo udělat ME4.

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
5. 4. 2012 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já už se lekl že to bude placený

tepa05
tepa05
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petec: dik za odkaz takhle jsem si to představoval žádné konce navíc jen víc rozvést

petec
petec
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tepa05: Len som chcel poukazat na niektore docela dobre argumenty, ktore ma IT. Ako som predtym povedal sam na nu niesom moc namotany a bral som ju len ako dalsiu moznost. Teraz je to uz aj tak jedno, BW vydalo clanok na blogu, ktory myslienku indoktrinacie uplne vyvracia. [ odkaz ]

tepa05
tepa05
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petec: neboj ty jsem dobře četl, ale posledním komentářem si to celé zase vyvrátil, když si napsal že indoktrinace začala už na Zemi

Rebel
Rebel
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám problém s koncem ME3... Proč by to vlastně nemohlo skončit tak, jak chtěli Bioware? ?

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tepa05: Já myslím, že hráči/kritici mají jistě právo vytýkat BW to, že konec je uspěchaný a chybí mu některé tradiční součástí RPG her (třeba ten epilog) , ale rozhodně si nemyslím, že mají právo vytýkat mu negativní vyznění. Pořád je to dílo BioWare. Docela by mne zajímalo, kolik hyperkritických ohlasů z doby před měsícem teď uzná, že free DLC je fajn řešení. Obávám se ale, že příliš málo.

Třeba to Indoctrination video od Avyscoma (či jak se jmenuje) je skvělé sestříhané a IMO výrazně lepší, než co na konci dalo dohromady BioWare - jen bohužel extrémně kulhá v argumentaci a metodologii. Nejde přece jen o to podat svou tezi, ale taky si vyslechnout protiargumenty.

petec: Přešlap, plus logické navázání (potká ho tam hráč) . Mimochodem vzhledem k tomu, že ten výbuch více méně jen vysklil okna, tak nejde zase o nějakou mega petardu, která ho NUTNĚ musí zabít. Reálné detonace mají tendenci být výrazně silnější [ odkaz ]

No nic, osazenstvo, musím jít taky dělat něco hodnotnějšího, než se na internetu hádat o intepretacích konce videohry Třeba dopsat svoji diplomku o intepretacích konce scifi seriálu. GL

petec
petec
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tepa05: Ked si precitas vsetky moje predchadzajuce prispevky, zistis, ze som to tam zmienoval.

Láďa Loukota: Rozumiem presne o co sa snazili, zosobnit v chlapcovi cele ludstvo, aby Shep/hrac citil tu urgenciu, ten tlak, ze na Zemi zomieraju ludia zatial co on sa snazi zjednotit galaxiu. Ale pozri si tento [ odkaz ] , je to v case 2: 55 chlapec vbieha dobudovy, ktora nasledne vybuchuje. Ostatne ma ani tak nezere, ale preco to tam preboha davali. Ved to by ho urcite zabilo...

tepa05
tepa05
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Láďa Loukota: plně s tebou souhlasím to prostě si jen šílení fanoušci vymysleli IT aby se navzájem uklidnily ME je moje nejoblíbenější hra a nadávat autorům tohoto veledíla by mě ani ve snu nenapadlo jelikož je to jejich dílo tak s ním můžou dělat co chtějí se divím že vůbec na něco takového přistoupily, ale vítám tento jejich vstřícný krok

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lumicko: To, že mu nikdo nepomáhal, taky může dokazovat, že byla evakuace a kluk (symbolizující utrpení) si prostě musel pomoct sám. A taky pozor - není řečené, že ho nikdo neviděl; scéna typu

<<Shepard: Musíme pomoct chlapci!

Anderson: Jakému chlapci? >>

tam prostě není. To, že ho "nikdo neviděl" není jednoznačně prokázané. Na tom nelze stavět metodologii.

Catalyst je deus ex machina. Je normální, že má podobu kluka - alespoň bereme-li žánrová klišé. V Contactu má taky emzák na konci formu otce hlavní postavy. Přesto nikdo z diváků nepřišel s tím, že to tedy musí znamenat, že táta Jodie Foster musel být mimozemšťan i na začátku.

To, že na konci umřou všichni kromě Shepa je divné, ale c'mon, jsme ve videohře. Shepard taky přežil zničení SR1, vlastní smrt, sebevražednou misi... mnohdy jako jediný ze všech. Tohle je fungování videoherního vyprávění. Fakt, že parťáci na konci lozí z Normandy je spíše přešlap programátorů (nebyl by první ani poslední) , stejně jako Anderson, který navíc byl pod vlivem Illusive Mana.

tepa05
tepa05
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petec: pleteš se, protože kdyby byl indoktrinovaný už na Zemi nezjevila by se mu na Thesii ta protheanska VI pochopte to ze IT je jen jedna velká spekulace bože můj konec je takovej jakej je a je perfektní, jediné co mi tam chybělo bylo to co se stalo pak vyrobily si další MR, co se stalo s Garusem, Liarou .... .

IT= bullshit

Lumicko: pokud se nepletu tak to byli evakuační raketoplány prostě to děcko jen nastoupilo

Lumicko
Lumicko
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Láďa Loukota: : Alebo ked ten chlapec isiel do toho *auta* a nikdo mu nepomahal nikdo si nevsimal maleho chlapca. Alebo mozno aj catalyst vyzera ako ten chlapec a pritom shepard nikomu nehovoril o svojej nocnej more a ani o chlapcovi.

A luc nema s indoktrinaciou nic spolocne tiez si mozes vsimnut ze zabija vsetkych okolo len teba netriafa naschval a potom ked uz si tam trafi pred teba ale neukazu ze by ta trafil priamo

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petec: Můžu se mýlit, ale kluk si hraje s modelem stíhačky, ne?

Shepard vidí kluka v šachtě, protože Anderson je za dveřma. Opět, může jít o halucinaci. Stejně tak se ale může jednat prostě o rozhodnutí programátorů BioWare, kterým přišlo divné, že by mu se zachraňování v šachtě neporadil Anderson. Z tohodle prostě něco vyvozovat je věštění z kávové sedliny, . vzhledem k tomu, že na to taky krásně pasuje tradičnější vysvětlení "chlapec symbolizuje lidské oběti", které ve válce prostě umírají. Dává jim tvář. To zní jako něco, čeho je BioWare schopno (vzhledem k tomu, že ME je pastiche všech možných space oper) , narozdíl od mindfuckové indoctrination theory.

Zničení Mass Relays dává smysl, je to technologie Reaperů. Podle mě (a tohle JE spekulace) chtěla BioWare udělat konec skutečně takový, aby byl zapamatovatelný, k čemuž se negativní emoce docela hodí, viz katarze. Odhaduju, že další ME hra se bude odehrávat desítky, možná stovky let po ME3, a byla by nuda znovu prozkoumávat starou galaxii jen o 100 let později. Zničení relays je událost, která hodně změní mapu galaxie, takže se bude objevovat něco zcela nového.

petec
petec
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Láďa Loukota: Pre mna je najvacsim detailom, ktory hovori v prospech IT, prva misia na Zemi. Hned v prvej cutscene Shep vidi maleho chlapca hrat sa modelom Normandy. Opar minut neskor chlapec vbieha do vrchu uplne dost vzdialenej budovy, ktoru nasledne reaper vyhodi do vzduchu. (budova o ktoru sa opieraju huskovia, precvicovanie melee combatu) Ked Shep vojde do trosiek, vidi chlapca v sachte, samozrejme nikto iny ho nevidi. Toto pre mna hra vacsiu rolu ako cela pseudosymbolisticka rozprava s TIMom a Andersonom.

Mozem suhlasit, ze koniec by nebol "posrany", keby bol skusany na nejakej novej znacke. Ale risknut takyto experiment a doslova hracom naservirovat taky mindfuck v ich skoro jedinej origos znacke (okrem Jade Empire) , to proste nepochopim. Ten koniec je akoby uplne vytrhnuty z kontextu, ziadne vysvetlenie. Preco vlastne musia byt vsetky MR znicene za kazdych okolnosti?

PS: Najvacsi zmysel by indoktrinacia davala v Arrivale, ked bol vystaveny Objektu Rho. Harbinger ho nemohol proste indokrinovat svojim smrtiacim lucom, ktory kraja aliancne lode ako maslo.

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lumicko: To je problém indoctrination theory - snaží se argumentovat jenom logickými chybami v ději. Nějaké pevné ukotvení ve vyprávění zcela chybí.

Lumicko
Lumicko
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

draggo: Shepard bol pod vplyvom Indoktrinacie uz od ME1 v tom videu co som daval to vsetko je... Napr anderson sa nemohol dostat na citadelu skor nez shep, pred portalom potom vsetci hovorili ze sa stahuju a pri tom tam stale bol shep a nikdo tam nebol hlavne harbinger odletel a oni sa stahovali ked uz tam harbinger nebol uplne nelogicke. . atd. . : P

Lada Loukota
Lada Loukota
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petec: Ta videa tvrdí, že Shep nebyl na Thessii ještě indoktrinován, proto se to nezapnulo. Ale znovu - kdyby s tím scénáristi počítali, měli zde možnost par exellence ukázat, že Shepardovi hrozí indoktrinace. Namísto toho ukázali, že indoktrinovaný je Cerberus. Metodika naratologie zkrátka vylučuje celou indoktrination theory - lidi v ní argumentují detaily (tráva, "ghostly presence") a ignorují tuny protiargumentů ze zbytku trilogie (mmj. to, že v ME3 se po dobu hraní mnohokrát řekne, že válka se neobejde bez obrovských obětí; což foreshadowuje kánonický konec) i z obecného fungování space opery a obecně sci-fi, kde se třeba ČASTO deus ex machina zjevuje jako "duch" (Stargate SG-1 nebo Contact jsou dvě díla, které mě teď napadají a řešily to stejně) .

Pokud to měl být oslí můstek pro BioWare, jenž měla ending předělat celý, pak smůla. BioWare má právo udělat konec depresivní - upravit by se měl leda tak ten epilog.

Taky si myslím, že konec je prostě hůře (neřekl bych "špatně" nebo "posraně") realizovaný, než že jde o tajuplné dílo hodné intepretací. BioWare nikdy předtím nic takového nezkusilo. Fakt, že Extended Cut je free dále naznačuje, že nejde nutně o dojičku na prachy a nejde tedy o předem promyšlenou taktiku ("pokazíme konec > prodáme DLC") .

draggo
draggo
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K indoktrinaci mohlo dojít až po Thessii, během doby, kdy byl Shepard omráčený po zasažení Harbingerovým laserem.

petec
petec
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Láďa Loukota: Na IT niesom nejako extremne namotany, ale v jej prospech hovori, ze ju podporuje velmi vela detailov a je velmi malo dier, ktore by jeho existenciu vylucovali. Samozrejme najdu sa, napr. na Tessii sa protheansky majak vypne, ked pride indoktrinovany Kai Leng. To v podstate indoktrinaciu vylucuje, ale moze to byt taktiez len mala diera v scenari.

Kazdopadne zatial viac verim tomu, ze BW proste kardinalne posrali svaju momentalne najsilnejsiu znacku.

Reklama
Reklama